30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
51712831
OPAlight.SK s.r.o.
Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - Bratislavský a Trnavský kraj
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, el. spotrebiče a el. ručné náradia
Služba
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení a bleskozvodov na základe Vyhlášky č. 508/2009 Z. z., STN 33 1500 a zákona č. 124/2006, STN EN 33 62305 1-6; STN 34 1390; STN 34 1391 a STN 34 1398. Vykonanie revízií el. spotrebičov a el. ručného náradia na základe Vyhlášky č. 398/2013 Z. z. o BOZP a STN 33 1600; STN 33 1610; STN 33 2000-6 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bratislava | * | * | ||
elektroništalácia - ističe | ks | 2511 | ||
spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 15 277 | ||
Senica | * | * | ||
spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 433 | ||
Senica - VP Holíč - spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 55 | ||
Senica - VP Myjava - spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 65 | ||
Trnava | * | * | ||
spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 825 | ||
bleskozvody - zvody | ks | 2 | ||
bleskozvody - zberače | ks | 1 | ||
Trnava - VP Hlohovec - spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 77 | ||
Trnava - VP Piešťany - spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 106 | ||
Galanta | * | * | ||
elektroništalácia - ističe | ks | 186 | ||
bleskozvody - zvody | ks | 5 | ||
spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 366 | ||
Galanta - VP Sereď - spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 8 | ||
Galanta - VP Šaľa - spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 64 | ||
Dunajská Streda | * | * | ||
spotrebiče a el. ručné náradie | ks | 358 | ||
bleskozvody - zvody | ks | 5 | ||
bleskozvody - zberače | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet zákazky | Požadujeme vykonať odborné prehliadky a odborné skúšky el. zariadení v súlade s vyhláškou č. 508/2009 Z. z., zákona č. 124/2006 a STN 33 2000-6, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zistenie BOZP |
* | ďalej revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia na základe vyhlášky č. 398/2013 v zmysle neskorších predpisov s odvolaním sa na STN 33 1600; STN 33 1610; STN 33 2000-6; STN EN 33 62305 1-6; STN 34 |
* | 1390; STN 34 1391 a STN 34 1398 |
Súčasť predmetu zákazky | • Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. zariadení – podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z., zákona č. 124/2006 a STN 33 2000-6 |
* | • Vykonanie revízií el. spotrebičov a el. ručného náradia – podľa vyhlášky č. 398/2013 a vyššie uvedených noriem |
* | • Vystavenie správy z vykonania odborných prehliadok a odborných skúšok el. zariadení a revízií el. spotrebičov a el. ručného náradia – podľa vyhlášky 508/2009, § 16 |
Opis predmetu zákazky | |
1. Revízia el. spotrebičov a el. ručného náradia | Vykonanie revízie na základe vyhlášky 508/2009 a 398/2013 s odvolaním sa na STN 33 1600; STN 33 1610; STN 33 2000-6 |
- požiadavky | Žiadame vykonať revíziu bežných elektrospotrebičov a náradia, tlačiarní, PC, monitorov, kopírovacích strojov, TV prijímačov, prehrávačov, rádií, mikrovlniek, varných kanvíc, el. napájacích šnúr |
* | a zdrojov, brúsok, píl, vŕtačiek, vírivých vaní, parných kúpeľov, fínskej sauny a pod. v zmysle vyhlášky č. 508/2009 a 398/2013. |
* | Súčasťou revízie je vytvorenie aktuálneho zoznamu revidovaných el. spotrebičov spolu s jeho identifikáciou, t. j. zápis inventárneho alebo evidenčného čísla. |
* | V prípade, že akýkoľvek el. spotrebič nemá prislúchajúce označenie, revízny technik je povinný takýto spotrebič označiť a zapísať do zoznamu revidovaných el. spotrebičov. |
Počet el. spotrebičov a el. ručného náradia bude je aktualizovaný v čase vyhlásenia verejného obstarávania, môže sa meniť od skutočného stavu. | |
- postup vykonania revízie | 1. Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa. |
* | 2. Revízny technik si v spolupráci so zodpovednou osobou dohodne konkrétny postup revízií a na požiadanie mu predloží inventárny zoznam el. spotrebičov a el. ručného náradia (ak je k dispozícii). |
* | Následne budú vykonané revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla každého spotrebiča na základe vyššie uvedených požiadaviek. |
* | 3. Zodpovedná osoba bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte vo vyhradenom termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch bez sprievodu. |
- perióda | 1x ročne |
2. OP a OS el. zariadení a el. inštalácie | Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. zariadení a el. inštalácie v administratívnych priestoroch, skladoch, kotolní, garáží, dielní |
* | a ďalších technických miestností podľa vyhlášky č. 508/2009 a STN 33 2000-6 |
- rozsah | 1. Hlavné rozvádzače 2. Podružné rozvádzače 3. Rozvádzače MaR 4. Všetky napájacie obvody z RS 5. Svetelná inštalácia 6. Zásuvková inštalácia |
* | 7. Zásuvková inštalácia PC 8. Hlavné prívody k výťahu 9. Pevne pripojené zariadenia (ohrievače TÚV, dverové clony) |
Požadujeme stanoviť termín nasledujúcej odbornej prehliadky a odbornej skúšky, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia | |
a stanovenie adekvátnej periodicity odbornej prehliadky a odbornej skúšky. | |
3. OP a OS bleskozvodov | Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky bleskozvodu na základe vyhlášky č. 508/2009 STN 33 2000-6, STN EN 33 62305 1-6; STN 34 1390; STN 34 1391 a STN 34 1398 |
- rozsah | Požadujeme vykonať kontrolu: • inštalácie bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod. • elektrostatického pospojovania u vybraných objektov • uzemnenia a zvodičov prepätia v objekte |
V prípade potreby požadujeme prehodnotiť a následne stanoviť termín nasledujúcej odbornej prehliadky a odbornej skúšky na základe vyššie uvedených noriem a vyhlášky. | |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ | • Požadujeme vystaviť revíznu správu elektroinštalácie a bleskozvodu každú samostatne. • Požadujeme vystaviť súhrnnú správu el. spotrebičov a el. ručného náradia. |
* | • Požadujeme dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. |
* | • Revízne správy spolu so závadami budú dodané v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD). |
* | • Požadované údaje budú odovzdané spolu s revíznymi správami na dátovom nosiči. Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú. |
* | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia STN 33 2000-6. |
Dĺžka trvania predmetu zákazky | 20.4.2021 – 31.12.2021 (9 mesiacov) |
Dĺžka plnenia predmetu zákazky | Berie sa celý kalendárny rok, t. j. 1.1.-31.12. (12 mesiacov) |
Náhradné diely a opravy | Požadujeme odstránenie drobných závad zistených pri revízií v súlade s § 24, bod 2 vyhlášky č. 508/2099 Z. z. Drobné opravy s použitím spotrebného materiálu |
* | (skrutky, štítky, svorky, podložky, značenie prvkov bleskozvodu, ...) do 30€ za jedno miesto výkonu práce sa nebudú účtovať zvlášť, a budú vykonané v rámci odbornej prehliadky a odbornej skúšky. |
* | Tento paušál sa nevzťahuje na miesta výkonu revízií el. spotrebičov a el. ručného náradia. |
Odstránenie závad | Pri zistení závad väčšieho rozsahu, t. j. nad stanovenú paušálnu sumu, je revízny technik povinný vyhotoviť a predložiť objednávateľovi cenovú kalkuláciu odstránenia zistených závad. |
Diagnostika a odstránenie závad | Predpokladaný počet hodín určený na drobné opravy a odstránenie závad je stanovený v počte 5 osobohodín na jedno miesto výkonu práce. |
* | V prípade prekročenia stanoveného počtu hodín sa bude fakturovať určená jednotková cena za osobohodinu z predloženej cenovej ponuky. |
* | Fakturovať sa bude len skutočný počet osobohodín výkonu, ktorý bude potvrdený na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava materiálu, odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky. | |
Technické požiadavky predmetu zákazky | Práce musia byť vyhotovené pri dodržaní platných STN, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
Kvantitatívne požiadavky predmetu zákazky | Vyžaduje sa realizácia predmetu zákazky podľa rozsahu určeného objednávateľom. |
Navrhované kritéria na vyhodnotenie ponúk | Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je ekonomicky najvýhodnejšia cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH. |
* | Úspešnosť ponúk uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých cien za dodanie predmetu zákazky. |
Predloženie dokladov | Revízny technik musí mať platné príslušné oprávnenia na vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. zariadení, bleskozvodov, el. spotrebičov |
* | a el. ručného náradia na základe vyhlášky č. 508/2012 a zákona č. 124/2006. |
* | Oprávnenia požadujeme predložiť do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu. |
Názov |
• Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu, v ktorej pre jednotlivé položky uvedenie: cenu za vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení bez DPH, cenu za vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení s DPH, cenu za vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok bleskozvodov bez DPH, cenu za vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok bleskozvodov s DPH, cenu za vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. spotrebičov a el. ručného náradia bez DPH, |
cenu za vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. spotrebičov a el. ručného náradia s DPH, jednotkovú cenu za odstránenie a diagnostiku závad - osobohodinu bez DPH, jednotkovú cenu za odstránenie a diagnostiku závad - osobohodinu s DPH, celkovú cenu za predmet zákazky – 9 mesiacov bez DPH, celkovú cenu za predmet zákazky – 9 mesiacov s DPH. |
• V prípade, ak dodávateľ ku dňu predpokladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
• Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
• Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
• V cene prác budú zahrnuté drobné opravy s použitím podružného materiálu do hodnoty 30 EUR na jedno miesto výkonu práce, ktorý sa nebude účtovať zvlášť. Pri potrebe náhradných dielov nad určený limit vystaví dodávateľ cenovú ponuku, ktorú zašle objednávateľovi na schválenie. Objednávateľ bude ďalej postupovať v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. |
• Dodávateľ je povinný predložiť s uzatvorením zmluvného vzťahu kópie poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenej pri plnení pracovných úloh v minimálnej výške 20 000 EUR a platného osvedčenia oprávnenej osoby/oprávnených osôb, ktorý budú vykonávať OP a OS el. zariadení, bleskozvodov, el. spotrebičov a el. ručného náradia v zmysle §16 (revízny technik) vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z. |
• Podmienkami účasti sú preukázanie oprávnenia dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa §32 ods. 1 písm. e), a preukázanie neuloženia zákazku účasti vo verejnom obstarávaní podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti sa považuje za podstatné porušenie zmluvného vzťahu s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvného vzťahu pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
• Lehota plnenia predmetu zákazky je stanovená od 20.4.2021 – 31.12.2021 (9 mesiacov). |
• Dĺžka plnenia predmetu zákazky bude braná ako celý kalendárny rok, t. j. 1.1-31.12. s tým, že sa spätne vykonajú požadované revízie |
• Plnenie predmetu zákazky bude uskutočňované na základe objednávok, ktoré budú vystavované v súlade s potrebami obstarávateľa až do vyčerpania celkovej maximálnej ceny za predmet zákazky alebo do 31.12.2021 v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ si vyžaduje právo nevyčerpať celkový limit za predmet zákazky. |
• Miestom plnenia sú všetky pobočky a vysunuté pracoviská ; presnú adresu s kontaktnými osobami poskytne objednávateľ dodávateľovi do 4 dní po uzavretí zmluvného vzťahu. Plnenie bude uskutočňované v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 – 14:00/pružný pracovný čas 6:00 – 18:00). |
• Dodávateľ je povinný rešpektovať požiadavku objednávateľa realizovať predmet zmluvy tak, aby neprišlo k obmedzeniu užívania priestorov objednávateľa, resp. na skrátenie tohto obmedzenia na nevyhnutný rozsah. |
• Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín realizácie odbornej prehliadky a opráv so zodpovedným zamestnancom objednávateľa telefonicky a e-mailom, minimálne 2-3 pracovné dni pred samotnou realizáciou. Po príchode na miesto plnenia a pred výkonom činnosti sa bezpodmienečne ohlási zodpovednému zamestnancovi objednávateľa. |
• Dodávateľ zodpovedá za nezistené vady po ukončení odborných prehliadok a odborných skúškach, ktoré neboli uvedené vo vystavených revíznych správach. V prípade takéhoto zistenia požadujeme vykonať opravu od dodávateľa na vlastné náklady. |
• Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Fakturovanie sa vykoná na základe skutočne vykonaných prác. |
• Prílohou faktúry bude súpis všetkých vykonaných služieb, t. j. správy z OP a OS, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o zistených závadách a nedostatkov z OP a OS, a objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o vykonaní opráv a vykonaných službách. |
• Z odborných skúšok budú vypracované správy o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009. Správu z odborných skúšok je potrebné doručiť v dvoch origináloch na oboznámenie (tlačená verzia a verzia v textovom dokumente WORD) a podpis obstarávateľovi pred vystavením faktúry, resp. zaslať spolu s faktúrou. |
• Fakturovať sa bude vždy po ukončení príslušného čiastkového plnenia za zrealizovaný predmet objednávky, t. j. vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok na pobočke alebo pobočke a vysunutom pracovisku |
• Faktúry za zrealizovaný predmet objednávky budú doručené verejnému obstarávateľovi do 15 dní od vykonania predmetu zákazky uchádzačom. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne verejného obstarávateľa. |
• V prípade, že v zmluve nebudú zahrnuté kontaktné údaje uchádzača, sa uchádzač zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Slovenská republika
21.04.2021 20:00 — 31.12.2021 20:00
1,00 cena celkom
56 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2021 08:46
19.04.2021 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2021 09:49 - Vstupná ponuka | 54 000,00 | € | Cena s DPH |
19.04.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 870,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: