• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2021 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2021 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2021 12:00

Detail zákazky Z20217051

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2021 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2021 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2021 12:00

Základné údaje

Z20217051

OF-233733

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5698595

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskych stoličiek

kancelárska stolička otočná ,na kolieskach, kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach , rokovacia stolička na pevných nohách

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup kancelárskych stoličiek
Funkcia
Dodávka rôznych kancelárskych a rokovacích stoličiek
Stoličky musia byť v súlade s požiadavkami na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci podľa nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 276/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami v platnom znení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg, ks 55
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg, ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg Musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:- kovový leštený päťramenný kríž s kovovým krytom piestu na pogumovaných kolieskach na tvrdé povrchy s priemerom kolieska minimálne 60 mm,
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg asynchrónny mechanizmus nastavenia opierky a sedadla,- nezávislé naklápanie sedadla a operadla ,- zaistenie operadla a sedadla v ľubovoľnej polohe ,
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - nastavenie uhlu sklonu sedadla,- výškovo nastaviteľné operadlo v rozsahu 90 mm
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - šírka operadla v strednej časti min. 490 mm, výška min. 580 mm, - výškovo nastaviteľné sedadlo v rozsahu 430 – 560 mm, - hĺbka sedacej plochy min. 460 mm,
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - šírka sedacej plochy medzi podrúčkami min. 500 mm,- hrúbka čalúnenia sedadla 60 mm,- spôsob čalúnenia sedadla: - čalúnenie uložené na tvarovanej 7 vrstvovej preglejke hrúbky min. 12 mm,
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - čalúnenie sedadla : viscoelastická pamäťová pena hrúbky 60 mm , - oteru vzdorný povrchový materiál, napr. bondai, phoenix,
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - čalúnenie operadla : viscoelastická pamäťová pena hrúbky 30 mm , - oteru vzdorný povrchový materiál, napr. bondai, phoenix,
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg alebo kvalitatívny ekvivalent s odolnosťou proti predratiu min. 150 000,- cyklov,- plynový piest s nosnosťou min. 150 kg ,
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - výškovo nastaviteľné opierky predlaktia s minimálnou šírkou 70 mm, rozsah výškov. nastavenia vrchnej hrany opierky rúk:180 až 240 mm od vrchu čalúnenia sedadla , farba čalúnenia–výber zo vzorkovníka
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach , s nosnosťou minimálne 150 kg - nosnosť stoličky min. 150 kg,- zabudovaná lumbálna podpora v operadle,- mechanické časti z trvácnych materiálov,- plastový kryt na sedadlo a operadlo, mechanické časti z trvácnych materiálov
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach , s nosnosťou minimálne 150 kg - Nastavenie hĺbky sedadla – posuv sedadla voči operadlu v rozsahu minimálne 60 mm
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach , s nosnosťou minimálne 150 kg - možnosť výberu zo vzorkovníka farieb, minimálne 6 farieb
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg Musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:- kovový leštený päťramenný kríž s kovovým krytom piestu na pogumovaných kolieskach na tvrdé povrchy s priemerom kolieska minimálne 60 mm,
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - asynchrónny mechanizmus nastavenia opierky a sedadla,- nezávislé naklápanie sedadla a operadla,- zaistenie operadla a sedadla v ľubovoľnej polohe,- nastavenie uhlu sklonu sedadla
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - výškovo nastaviteľné operadlo v rozsahu 90 mm,- šírka operadla v strednej časti min. 490 mm, výška min. 580 mm,
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - výškovo nastaviteľné sedadlo v rozsahu 430 – 560 mm, - hĺbka sedacej plochy min. 460 mm, - šírka sedacej plochy medzi podrúčkami min. 500 mm,
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - hrúbka čalúnenia sedadla min. 60 mm,- skladba sedadla:
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - čalúnenie uložené na tvarovanej 7 vrstvovej preglejke hrúbky min. 12 mm,
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - čalúnenie sedadla : viscoelastická pamäťová pena hrúbky 60 mm , oteru vzdorný povrchový materiál, napr. bondai, phoenix, al kvalitatívny ekvivalent s odolnosťou proti predratiu min. 150 000,- cyklov
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - čalúnenie operadla: viscoelastická pamäťová pena hrúbky 30 mm, oteru vzdorný povrchový materiál, napr. bondai, phoenix, al. kvalitatívny ekvivalent s odolnosťou proti predratiu min. 150 000,- cyklov
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - plynový piest s nosnosťou min. 150 kg ,- výškovo nastaviteľné opierky predlaktia s minimálnou šírkou 70 mm, o rozsah výškového nastavenia vrchnej hrany opierky rúk: 180 až 240 mm od
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg vrchu čalúnenia sedadla- výškovo a uhlovo nastaviteľná opierka hlavy s čalúnením v tej istej látke ako u sedadla a operadla,- farba čalúnenia – výber zo vzorkovníka,- nosnosť stoličky min. 150 kg,
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - zabudovaná lumbálna podpora v operadle,- mechanické časti z trvácnych materiálov,
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - možnosť výberu zo vzorkovníka farieb, minimálne 6 farieb
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg - nastavenie hĺbky sedadla – posuv sedadla voči operadlu v rozsahu 60 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena zahŕňa dopravu na miesto dodania, ktoré sa nachádza na území Bratislavy.
2. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi stoličky charakterizované v technickej špecifikácii tejto Zmluvy (ďalej len „Tovar“) v zmontovanej forme do dvadsaťjeden (21) dní odo dňa prijatia Objednávky.
3. Záručná doba na celý predmet plnenia a všetky časti Tovaru zároveň, je min. šesťdesiat (60) mesiacov od ich prevzatia Objednávateľom.
4. Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi do piatich (5) dní od uzatvorenia Zmluvy elektronický odkaz na informácie výrobcu (dodávateľa) s vyobrazením jednotlivých stoličiek, s technickými parametrami, údajmi o funkcionalite (pri položke č. 1 a 2 tejto Zmluvy s odkrytým čalúnením sedadla a operadla, vyobrazenie, popis za účelom posúdenia dodržania skladby sedadla a operadla) a o materiálovom zložení (ďalej len „dokumenty“).
5. Dodávateľ je povinný dodať Tovar v súlade s opisom predmetu zákazky uvedenom v tejto Zmluve.
6.V prípade ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne Tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od Zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do piatich (5) dní od uzatvorenia Zmluvy elektronicky certifikáty na Tovar podľa STN EN 1335-2 a STN EN 1335-3, alebo ČSN EN 1335-1 a ČSN EN 1335-2, alebo ich medzinárodný ekvivalent, prípadne zaslať Objednávateľovi odkaz na webovú stránku výrobcu, kde sú takéto dokumenty prístupné.
8. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do piatich (5) dní od uzatvorenia Zmluvy elektronicky certifikáty na látku čalúnenia Tovaru podľa BS EN 1021-1, BS EN 1021-2, BS 5852:1990, ISO 12945-2, ISO 12947-2, UNI EN ISO 105 B02/2004, UNI EN ISO 105X – 12/03, alebo ich medzinárodný ekvivalent, prípadne zaslať Objednávateľovi odkaz na webovú stránku výrobcu, kde sú takéto dokumenty prístupné.
9. Pri položkách č.1,a č. 2 podľa technickej špecifikácie tejto Zmluvy Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi produktový list na viscoelastickú pamäťovú penu použitú v čalúnení stoličky, spĺňajúcu certifikáciu OKO-TEX STANDARD 100, alebo jeho medzinárodný ekvivalent, prípadne zaslať odkaz na webovú stránku výrobcu, kde sú takéto dokumenty prístupné.
10. Pri položkách č. 1 a č. 2 podľa technickej špecifikácie tejto Zmluvy Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi elektronicky do piatich (5) dní od uzatvorenia Zmluvy certifikát o skúške na stanovenie stupňa horľavosti kompaktnej dosky použitej v sedadle, prípadne zaslať Objednávateľovi odkaz na webovú stránku výrobcu, kde sú takéto dokumenty prístupné.
11. Dodávateľ je povinný dodať Tovar nový, nepoužívaný, nepoškodený a zdravotne nezávadný, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
12. Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstraňovaním vád na dodanom Tovare počas záručnej doby (oprava vád na predmete plnenia, náhradné diely a zariadenia, doprava, servisné práce a pod.). Dodávateľ je povinný pri odstraňovaní vád Tovaru používať výhradne originálne diely od výrobcu, a to rovnakého typu, ako sú špecifikované v tejto Zmluve.
13. Platba sa uskutoční po dodaní Tovaru na základe Dodávateľom vyhotovenej faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
14.  Splatnosť faktúry Dodávateľa za riadne dodaný tovar je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi.
15. Do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy je Dodávateľ povinný Objednávateľovi zaslať rozpis zmluvnej ceny, vrátane jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
16. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy identifikáciu kontaktnej osoby, ktorá bude komunikovať v mene Dodávateľa rámci tejto Zmluvy.
17. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, dopravu, vyloženie Tovaru na dohodnuté miesto plnenia uvedené v Objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu predmetu plnenia).
18. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/ 1996 Z.z. ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení.
19.V prípade, ak sa po uzatvorení Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve (ďalej len "nižšia cena"), a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5% v neprospech Ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie,
po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou Cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou (ďalej len „zľava“). V prípade, ak Dodávateľ po riadnom preukázaní tejto skutočnosti neposkytne Objednávateľovi zľavu, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto Zmluvy.
20.Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
21. Forma plnenia – Tovar sa zaväzuje Dodávateľ dodávať na základe skutočných potrieb Objednávateľa a výhradne na základe písomných žiadostí Objednávateľa (ďalej len „Objednávky“ alebo „Čiastkové výzvy“), , ktoré Objednávateľ zašle elektronicky na adresu kontaktnej osoby Dodávateľa. Fakturácia bude priebežná na základe Objednávok. Prílohou každej faktúry bude Objednávateľom potvrdený dodací list a kópia podpísanej objednávky .
22. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného Tovaru, alebo nekompletnej zásielky Tovaru, si vyhradzuje právo zásielku neprevziať.
23. Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien pre položky č.1 a č.2 v časti Technické vlastnosti tejto Zmluvy a údaje Maximum v časti Technické vlastnosti tejto Zmluvy.
24. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy je podstatným poručením Zmluvy a má za následok odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
25. Podmienky plnenia uvedené v tejto Zmluve majú prednosť pred Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019, obchodnými podmienkam Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
26. Objednávateľ môže túto Zmluvu písomne vypovedať bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej Zmluvnej strane doručená.
27. Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania Zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

71,00 ks

8 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2021 08:03

21.04.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 69
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2021 10:08 - Vstupná ponuka 8 000,00 € Cena bez DPH
21.04.2021 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 7 695,75 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS