00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Nákup kancelárskych stoličiek
kancelárska stolička otočná ,na kolieskach, kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach , rokovacia stolička na pevných nohách
Tovar, Služba
1. Nákup kancelárskych stoličiek
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka rôznych kancelárskych a rokovacích stoličiek |
Stoličky musia byť v súlade s požiadavkami na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci podľa nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 276/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri práci so zobrazovacími jednotkami v platnom znení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg, | ks | 55 | ||
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg, | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | Musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:- kovový leštený päťramenný kríž s kovovým krytom piestu na pogumovaných kolieskach na tvrdé povrchy s priemerom kolieska minimálne 60 mm, |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | asynchrónny mechanizmus nastavenia opierky a sedadla,- nezávislé naklápanie sedadla a operadla ,- zaistenie operadla a sedadla v ľubovoľnej polohe , |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - nastavenie uhlu sklonu sedadla,- výškovo nastaviteľné operadlo v rozsahu 90 mm |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - šírka operadla v strednej časti min. 490 mm, výška min. 580 mm, - výškovo nastaviteľné sedadlo v rozsahu 430 – 560 mm, - hĺbka sedacej plochy min. 460 mm, |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - šírka sedacej plochy medzi podrúčkami min. 500 mm,- hrúbka čalúnenia sedadla 60 mm,- spôsob čalúnenia sedadla: - čalúnenie uložené na tvarovanej 7 vrstvovej preglejke hrúbky min. 12 mm, |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - čalúnenie sedadla : viscoelastická pamäťová pena hrúbky 60 mm , - oteru vzdorný povrchový materiál, napr. bondai, phoenix, |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - čalúnenie operadla : viscoelastická pamäťová pena hrúbky 30 mm , - oteru vzdorný povrchový materiál, napr. bondai, phoenix, |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | alebo kvalitatívny ekvivalent s odolnosťou proti predratiu min. 150 000,- cyklov,- plynový piest s nosnosťou min. 150 kg , |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - výškovo nastaviteľné opierky predlaktia s minimálnou šírkou 70 mm, rozsah výškov. nastavenia vrchnej hrany opierky rúk:180 až 240 mm od vrchu čalúnenia sedadla , farba čalúnenia–výber zo vzorkovníka |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach , s nosnosťou minimálne 150 kg | - nosnosť stoličky min. 150 kg,- zabudovaná lumbálna podpora v operadle,- mechanické časti z trvácnych materiálov,- plastový kryt na sedadlo a operadlo, mechanické časti z trvácnych materiálov |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach , s nosnosťou minimálne 150 kg | - Nastavenie hĺbky sedadla – posuv sedadla voči operadlu v rozsahu minimálne 60 mm |
1. Kancelárska stolička otočná, na kolieskach , s nosnosťou minimálne 150 kg | - možnosť výberu zo vzorkovníka farieb, minimálne 6 farieb |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | Musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:- kovový leštený päťramenný kríž s kovovým krytom piestu na pogumovaných kolieskach na tvrdé povrchy s priemerom kolieska minimálne 60 mm, |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - asynchrónny mechanizmus nastavenia opierky a sedadla,- nezávislé naklápanie sedadla a operadla,- zaistenie operadla a sedadla v ľubovoľnej polohe,- nastavenie uhlu sklonu sedadla |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - výškovo nastaviteľné operadlo v rozsahu 90 mm,- šírka operadla v strednej časti min. 490 mm, výška min. 580 mm, |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - výškovo nastaviteľné sedadlo v rozsahu 430 – 560 mm, - hĺbka sedacej plochy min. 460 mm, - šírka sedacej plochy medzi podrúčkami min. 500 mm, |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - hrúbka čalúnenia sedadla min. 60 mm,- skladba sedadla: |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - čalúnenie uložené na tvarovanej 7 vrstvovej preglejke hrúbky min. 12 mm, |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - čalúnenie sedadla : viscoelastická pamäťová pena hrúbky 60 mm , oteru vzdorný povrchový materiál, napr. bondai, phoenix, al kvalitatívny ekvivalent s odolnosťou proti predratiu min. 150 000,- cyklov |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - čalúnenie operadla: viscoelastická pamäťová pena hrúbky 30 mm, oteru vzdorný povrchový materiál, napr. bondai, phoenix, al. kvalitatívny ekvivalent s odolnosťou proti predratiu min. 150 000,- cyklov |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - plynový piest s nosnosťou min. 150 kg ,- výškovo nastaviteľné opierky predlaktia s minimálnou šírkou 70 mm, o rozsah výškového nastavenia vrchnej hrany opierky rúk: 180 až 240 mm od |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | vrchu čalúnenia sedadla- výškovo a uhlovo nastaviteľná opierka hlavy s čalúnením v tej istej látke ako u sedadla a operadla,- farba čalúnenia – výber zo vzorkovníka,- nosnosť stoličky min. 150 kg, |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - zabudovaná lumbálna podpora v operadle,- mechanické časti z trvácnych materiálov, |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - možnosť výberu zo vzorkovníka farieb, minimálne 6 farieb |
2. Kancelárska stolička pre manažérov, otočná, na kolieskach, s nosnosťou minimálne 150 kg | - nastavenie hĺbky sedadla – posuv sedadla voči operadlu v rozsahu 60 mm |
Názov |
1. Cena zahŕňa dopravu na miesto dodania, ktoré sa nachádza na území Bratislavy. |
2. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi stoličky charakterizované v technickej špecifikácii tejto Zmluvy (ďalej len „Tovar“) v zmontovanej forme do dvadsaťjeden (21) dní odo dňa prijatia Objednávky. |
3. Záručná doba na celý predmet plnenia a všetky časti Tovaru zároveň, je min. šesťdesiat (60) mesiacov od ich prevzatia Objednávateľom. |
4. Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi do piatich (5) dní od uzatvorenia Zmluvy elektronický odkaz na informácie výrobcu (dodávateľa) s vyobrazením jednotlivých stoličiek, s technickými parametrami, údajmi o funkcionalite (pri položke č. 1 a 2 tejto Zmluvy s odkrytým čalúnením sedadla a operadla, vyobrazenie, popis za účelom posúdenia dodržania skladby sedadla a operadla) a o materiálovom zložení (ďalej len „dokumenty“). |
5. Dodávateľ je povinný dodať Tovar v súlade s opisom predmetu zákazky uvedenom v tejto Zmluve. |
6.V prípade ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne Tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od Zmluvy. |
7. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do piatich (5) dní od uzatvorenia Zmluvy elektronicky certifikáty na Tovar podľa STN EN 1335-2 a STN EN 1335-3, alebo ČSN EN 1335-1 a ČSN EN 1335-2, alebo ich medzinárodný ekvivalent, prípadne zaslať Objednávateľovi odkaz na webovú stránku výrobcu, kde sú takéto dokumenty prístupné. |
8. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do piatich (5) dní od uzatvorenia Zmluvy elektronicky certifikáty na látku čalúnenia Tovaru podľa BS EN 1021-1, BS EN 1021-2, BS 5852:1990, ISO 12945-2, ISO 12947-2, UNI EN ISO 105 B02/2004, UNI EN ISO 105X – 12/03, alebo ich medzinárodný ekvivalent, prípadne zaslať Objednávateľovi odkaz na webovú stránku výrobcu, kde sú takéto dokumenty prístupné. |
9. Pri položkách č.1,a č. 2 podľa technickej špecifikácie tejto Zmluvy Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi produktový list na viscoelastickú pamäťovú penu použitú v čalúnení stoličky, spĺňajúcu certifikáciu OKO-TEX STANDARD 100, alebo jeho medzinárodný ekvivalent, prípadne zaslať odkaz na webovú stránku výrobcu, kde sú takéto dokumenty prístupné. |
10. Pri položkách č. 1 a č. 2 podľa technickej špecifikácie tejto Zmluvy Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi elektronicky do piatich (5) dní od uzatvorenia Zmluvy certifikát o skúške na stanovenie stupňa horľavosti kompaktnej dosky použitej v sedadle, prípadne zaslať Objednávateľovi odkaz na webovú stránku výrobcu, kde sú takéto dokumenty prístupné. |
11. Dodávateľ je povinný dodať Tovar nový, nepoužívaný, nepoškodený a zdravotne nezávadný, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
12. Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstraňovaním vád na dodanom Tovare počas záručnej doby (oprava vád na predmete plnenia, náhradné diely a zariadenia, doprava, servisné práce a pod.). Dodávateľ je povinný pri odstraňovaní vád Tovaru používať výhradne originálne diely od výrobcu, a to rovnakého typu, ako sú špecifikované v tejto Zmluve. |
13. Platba sa uskutoční po dodaní Tovaru na základe Dodávateľom vyhotovenej faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
14. Splatnosť faktúry Dodávateľa za riadne dodaný tovar je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
15. Do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy je Dodávateľ povinný Objednávateľovi zaslať rozpis zmluvnej ceny, vrátane jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy identifikáciu kontaktnej osoby, ktorá bude komunikovať v mene Dodávateľa rámci tejto Zmluvy. |
17. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, dopravu, vyloženie Tovaru na dohodnuté miesto plnenia uvedené v Objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu predmetu plnenia). |
18. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/ 1996 Z.z. ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení. |
19.V prípade, ak sa po uzatvorení Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve (ďalej len "nižšia cena"), a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5% v neprospech Ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie, |
po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou Cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou (ďalej len „zľava“). V prípade, ak Dodávateľ po riadnom preukázaní tejto skutočnosti neposkytne Objednávateľovi zľavu, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto Zmluvy. |
20.Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
21. Forma plnenia – Tovar sa zaväzuje Dodávateľ dodávať na základe skutočných potrieb Objednávateľa a výhradne na základe písomných žiadostí Objednávateľa (ďalej len „Objednávky“ alebo „Čiastkové výzvy“), , ktoré Objednávateľ zašle elektronicky na adresu kontaktnej osoby Dodávateľa. Fakturácia bude priebežná na základe Objednávok. Prílohou každej faktúry bude Objednávateľom potvrdený dodací list a kópia podpísanej objednávky . |
22. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného Tovaru, alebo nekompletnej zásielky Tovaru, si vyhradzuje právo zásielku neprevziať. |
23. Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien pre položky č.1 a č.2 v časti Technické vlastnosti tejto Zmluvy a údaje Maximum v časti Technické vlastnosti tejto Zmluvy. |
24. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy je podstatným poručením Zmluvy a má za následok odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
25. Podmienky plnenia uvedené v tejto Zmluve majú prednosť pred Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019, obchodnými podmienkam Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
26. Objednávateľ môže túto Zmluvu písomne vypovedať bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej Zmluvnej strane doručená. |
27. Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania Zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa. |
Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
71,00 ks
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.04.2021 08:03
21.04.2021 11:00
21.04.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2021 10:08 - Vstupná ponuka | 8 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.04.2021 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 695,75 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: