36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
3-ročná podpora video konferenčného riešenia Cisco WEBEX
CISCO Webex technická podpora
Služba
1. 3-ročná podpora video konferenčného riešenia Cisco WEBEX
|
|
---|---|
Funkcia |
3-ročná podpora video konferenčného riešenia Cisco WEBEX |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) A-FLEX-NUM-MC - NU Meetings - Meetings Center | ks | 5 | ||
2) A-FLEX-C-DEV-REG - Cloud Device Registration) | ks | 5 | ||
3) CON-SNT-CPDX80KG - SNTC-8X5XNBD Cisco DX80 | ks | 4 | ||
4) CON-SNT-CSKITK9 - SNTC-8X5XNBD Room Kit with integrated microphone | ks | 1 | ||
5) CON-SNT-CSMICTMP -> SNTC-8X5XNBD Cisco Table Microphone with Jack plug | ks | 1 | ||
6) CON-SNT-CSUCH10 -> SNTC-8X5XNBD Touch 10 Control | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technická podpora pre zariadenia : | |
- | Cisco Webex Room Kit (FOC2321P0UF) |
- | Cisco (DX80FOC2323NX38) |
- | Cisco (DX80FOC2323NX4N) |
- | Cisco (DX80FOC2323NXDK) |
- | Cisco (DX80FOC2323NXGK) |
- | Cisco Telepresence Table Microphone (GET231700RM) |
- | Touch 10 Control Device (FOC2318NFT4) |
Názov |
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva"). |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych produktov/služieb spoločnosti Cisco WEBEX, nakoľko si to vyžaduje predmet zákazky: musí byť zabezpečená kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami a plneniami osobitných úloh objednávateľa. |
Objednávateľ v záujme zaručenia plnej funkčnosti videokonferenčného riešenia, ako aj garancie jeho kompatibility s videokonferenčnými sieťami (na báze Cisco riešenia) našich partnerských organizácií neumožňuje vyhovieť požiadavke rozšírenia špecifikácie na ekvivalenty technického riešenia. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry, doručenej po zahájení poskytovania podpory (na celé obdobie podpory) a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
03.05.2021 07:30 — 21.05.2021 14:30
1,00 celá zákazka
13 440,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2021 11:30
19.04.2021 10:00
19.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2021 15:11 - Vstupná ponuka | 13 440,00 | € | Cena s DPH |
19.04.2021 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: