30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie, chemické čistenie
Služba
1. Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len materiál)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pranie a chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazane a triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Technické normy, ktoré je nutné pre pranie a chemické čistenie dodržiavať: STNENISO 3758, STNENISO 105-C06, STNENISO 105-C07, STNENISO 105-C08, 105-C09, 105-C09:2004/A1, 105-C10, 105-C12, 105-C12:2006/Oprava AC, STNENISO 105-D01, STNENISO 105-D02, STNENISO 105-E01, STNENISO 105-E07, STNENISO 105-D01, STNENISO 105-E08, STNENISO 105-E09, STNENISO 105-E11, STNENISO 105-E12, STNENISO 105-X11, STNENISO 15797, STNENISO 3175-1, STNENISO 3175-2, STNENISO 3175-3, STNENISO 3175-4aSTNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza poľná | ks | 40 | ||
Blúza pracovná | ks | 45 | ||
Bunda poľná | ks | 40 | ||
Čiapka poľná | ks | 40 | ||
Kabát poľný | ks | 40 | ||
Košeľa služobná | ks | 15 | ||
Kukla kombinovaná | ks | 5 | ||
Nohavice poľné | ks | 30 | ||
Nohavice pracovné | ks | 30 | ||
Obrus | ks | 1485 | ||
Plachta | ks | 1490 | ||
Povlak na prikrývku | ks | 1200 | ||
Povlak na vankúš | ks | 1200 | ||
Rukavice pletené | ks | 15 | ||
Sveter pletený | ks | 15 | ||
Tielko | ks | 10 | ||
Tričko | ks | 40 | ||
Uterák | ks | 1125 | ||
Utierka | ks | 1155 | ||
Vak spací | ks | 6 | ||
Vložka do kabáta | ks | 5 | ||
Vložka do nohavíc | ks | 5 | ||
Vložka hygienická do spacieho vaku | ks | 10 | ||
Zástera pracovná | ks | 10 |
Názov |
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a žehlenia, ktoré zaručia dôkladne vyčistenia materiálu bez jeho poškodenia. |
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálu. |
Piktogramy označujúce údržbu materiálu poskytovateľ nebude odstraňovať. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758-textílie. |
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu vykoná poskytovateľ dohovor s objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia o manipulácii s jednotlivými materiálmi. |
Balenie vypratého a vyčisteného materiálu poskytovateľom: odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks, vaky a batohy po 5 ks, alebo podľa dohody medzi poskytovateľom a objednávateľom. |
Vypraný a vyčistený materiál poskytovateľ zabalí do PVC obalov, alebo ho ochráni iným vhodným spôsobom. |
Poskytovateľ zabezpečí osobné odovzdanie materiálu objednávateľovi po vypratí a vyčistení. |
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu vystaveného poskytovateľom. |
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Poskytovanie služieb bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania rámcovej dohody. Objednávky budú doručené poskytovateľovi elektronicky a originály osobne pri odovzdaní tovaru. Objednávky budú vystavované maximálne 2 x mesačne. |
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia, ktorým je adresa objednávateľa. |
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu. |
Termín na poskytnutie služby bude do 15 pracovných dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz znečisteného materiálu, a aj dovoz vypratého materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07.00 hod. do 14.00 hod. |
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, dovozu čistého materiálu do miesta plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
Objednávateľ pri každom odovzdaní znečisteného materiálu vystaví výdajku - prevodku, v ktorej uvedie názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu a lehotu dodania materiálu. Výdajku podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia vystaví poskytovateľ dodací list s presným množstvom materiálu. Dodací list potvrdí zástupca objednávateľa. |
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po zrealizovaní každej objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. |
Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Dodacie listy budú vystavované v dvoch výtlačkoch, jeden výtlačok pre objednávateľa a jeden výtlačok pre poskytovateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH, aj bez DPH, zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach). |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na nedostatky poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné nedostatky pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po jeho prevzatí, pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté nedostatky do 14 dní od zistenia nedostatku na materiáli. |
Za nedostatky služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu zavinené dodávateľom (vrátane prípravkov a technických zariadení použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav uvedených v objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia nedostatkov) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Neposkytnutie služby v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou sa bude považovať za nesplnenie dohodnutých podmienok. Ak poskytovateľ ani po písomnej výzve nezosúladí poskytovanie služby s týmito podmienkami, bude mať za následok zrušenie rámcovej dohody. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
8
1,00 súhrn požadovaného množstva
2 499,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.04.2021 14:39
22.04.2021 08:15
22.04.2021 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.04.2021 15:34 - Vstupná ponuka | 2 431,50 | € | Cena s DPH |
20.04.2021 20:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 388,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: