• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2021 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 16:40

Detail zákazky Z20216971

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2021 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 16:40

Základné údaje

Z20216971

OF-212451

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5701249

Objednávateľ

00328197

Mesto Dobšiná

SNP 554, Dobšiná, 04925, SVK

Dodávateľ

46729429

Unique Medical s. r. o.

Stará Vajnorská 1367/4, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie zdravotníckej techniky, zariadenia a vybavenia

zdravotnícka technika, pristroje, vybavenie

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Svietidlo vyšetrovacie
Funkcia
Využitie na vyšetrenie a ošetrenie pacientov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 6
Intenzita osvetlenia vo vzdialenosti 0,5 m lux 50000
Teplota farby Ra 95
Teplota chromatičnosti Kelvin 4000
Napätie V 230
Výkon W 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba svetla studená biela
napájací kábel s eurovidlicou áno
Stojan súčasťou balenia s možnosťou voľného postavenia, uchytenia do steny.Vhodný na pripevnenie k stene alebo stropu. áno
 2. Germicídny žiarič
Funkcia
Germicídny žiarič určený na priame alebo nepriame ožarovanie a ničenie mikroorganizmov vo vzduchu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 21
Príkon W 50
Životnosť zdroja UVC žiarenia hodín 18000
Váha kg 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Napájanie: 230V/50Hz áno
Príslušenstvo pevný kĺb, skrutky, snímač pohybu, diaľkové ovládanie
pevný kĺb - nový typ, so zabudovaným snímačom pohybu a diaľkovým ovládaním áno
 3. EKG prístroj 12-zvodový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Napájanie 230V/50 Hz áno
Mobilita - vstavaná batéria min. 50 záznamov alebo min. 3 hodiny monitorovania áno
LCD farebný displej so zobrazením min. 12 zvodov áno
Zobrazenie: srdcovej frekvencie EKG kriviek kontroly elektród času rýchlosti záznamu nastavenia filtrov chybové hlásenia pomocné hlásenia
zobrazenie kvality signálu pred záznamom áno
Prístroj musí poskytovať interpretáciu + rozmeranie áno
Spustenie záznamu jedným tlačidlom áno
Softvér pre predvolenie akútnej ischémie srdca nezávisle od času áno
Spätný záznam v režime prntscreen áno
Interná pamäť minimálna 100 EKG áno
Meranie v milimetroch za sekundu (mm/s) a to minimálne: 5,00 mm/s, 12,5 mm/s, 25 mm/s, 50,0 mm/s áno
Eliminácia rušenia vlnových kriviek obmedzením frekvencií áno
Meranie frekvencií: min. 20 Hz, 40 Hz, 100 Hz, 150 Hz áno
Tlač na papier formátu skladaný A4 áno
Ochrana pred účinkami výboja zo srdcového defibrilátora áno
Vstup pacienta musí byť chránený pred defibriláciou, aby nebolo potrebné pred defibrilovaním pacienta odstraňovať EKG elektródy áno
Vizuálny ukazovateľ kvality signálov zvodov áno
Klávesnica plná alfanumerická áno
Konektor RJ11 z interného modemu k analógovej telefónnej linke áno
Minimálne 1 USB konektor áno
LAN RJ45 sieťový konektor áno
Sériový konektor pre dátovú komunikáciu s informačným systémom áno
Softvér pre pripojenie k PC áno
Slot pre SD kartu áno
Slot pre pamäťovú digitálnu kartu áno
Formát SD kariet FAT alebo FAT 16 systémy súborov áno
Pripojenie externého video monitora, štandardný 15 - kolíkový VGA konektor áno
V prípade pripojenia čítačky - možnosť skenovania čiarového kódu pacienta áno
Napájanie čítačky čiarových kódov prostredníctvom USB portu áno
Prístroj musí umožniť nastavenie a definovanie: dostupné a požadované informácie o pacientovi (vek, hmotnosť, výška, pohlavie) dostupné informácie o klinickej skúške nastavenie čítačky čiarových kódov
Požiadavky pre doplnkovú internú pamäť systému alebo archív: import záznamov z externého zdroja tlač adresára internej pamäte vyhľadávanie v uložených záznamoch editovanie údajov pacientov v zázname
Požiadavky pre doplnkovú internú pamäť systému alebo archív: vymazanie záznamov tlač záznamov prenos záznamov do externého zariadenia export záznamov na pamäťovú digitálnu kartu alebo do archívu
 4. Diagnostický systém pre ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Diagnostický systém pre ambulancie áno
komplexné riešenie na vyšetrenie C-reaktívneho proteínu v kapilárnej krvi (CRP) áno
koncentrácie hemoglobínu v stolici (kvant. FOB), Quickovho testu v kapilárnej krvi (INR) áno
semikvantitatívne vyšetrenie moču chemicky áno áno
elektronický prenos výsledkov áno
 5. Vyšetrovací stôl gynekologický so zdvíhacím podhlavníkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
výška nastaviteľná elektropohonom mm 640 940
nastavenie sklonu operadla elektropohonom stupne 0 80
nastavenie sklonu sedáka elektropohonom stupne 0 20
pracovná plocha, šŕika mm 600
dĺžka sedáka mm 420
dĺžka operadla mm 510
dĺžka hlavy mm 400
dĺžka prídavných nôh mm 560
nosnosť kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stôl vybavený elektronikou áno
možnosť nastaviť pracovné polohy zošliapnutím príslušného pedála áno
polyuretanové podpery lýtok alebo pätové opierky áno
nástupný schodík s protiklzovou úpravou áno
nerezová myska áno
madlo pre pacienta áno
 6. Stomatologická súprava s príslušenstvom, kreslom, svietidlom, pľuvadlom, prívodom stlačeného vzduchu a odslinovačom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stomatologická súprava s príslušenstvom, kreslom, svietidlom, pľuvadlom, prívodom stlačeného vzduchu a odslinovačom sada 1
Stomatologická súprava ks 1
Kompresor ks 1
Polymerizačná lampa ks 1
Počet nástrojov ks 5
Lekárska stolička ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie stomatologického kresla: 4 programovateľné polohy; bezpečnostné STOP tlačidlo pohybu kresla; blokovanie kresla pri spustenom nástroji; nesené kreslo; dvojkĺbová opierka hlavy; ľavá opierka ruky - pevná
Nástrojové vybavenie pojazdého stomatologického stolíka: striekačka 3-funkčná uhlová; turbína svetelná; mikromotor svetelný - 2x; kolienkový násadec svetelný s prevodom 1:5/do rýchla/;
ďalšie vybavenie: ultrazvukový odstraňovač zubného kameňa svetelný s funkciou ENDO; negatoskop
ovládanie: fóliové s bargrafom
prevedenie ovládania chladiacej vody nástrojov: elektronické pre každý nástroj samostatne
voliteľné vvyfukovanie: cez nástroj nožným ovládačom aj automatické po skončení práce nástroja
regulácia otáčok mikromotorov: pomalobežná
čistá voda do nástrojov /PZTV/: prídavný zdroj tlakovej vody
Vybavenie pľuvadlového bloku súpravy: osadený stolík asistenta s fóliovým ovládaním; veľká odsávačka; malá odsávačka; striekačka 3-funkčná uhlová; nožný ovládač; kompresor s odsávačkou
ďalšie vybavenie: svietidlo operačné v prevedení LED; monitor 24“; intraorálna kamera
kompresor bezolejový, jednovalcový, veľkosť vzdušníka min. 10l, výkon min. 75l/min., hlučnosť max. 45 dB, pracovný tlak 4,5-6 bar, odhlučnený
polymerizačná lampa výkon min. 1700 mW/cm2, 4 pracovné režimy, otočná koncovka o 330 stupňov, vymeniteľná batéria, hygienické návleky, báteria - Lithium-ion, LCD displej,
lekárska stolička kovová ordinačná stolička s kruhovou podnožou, vyšším čalúnením a anatomicky tvarovanou opierkou chrbta určená hlavne pre lekárov,
lekárska stolička pneumaticky nastaviteľnou výškou sedadla a mechanickým nastavením operadla, Pojazdná na kolieskach , s možnosťou dodania vo farbe poťahu podľa farebnej škály stomatologického kresla.
lekárska stolička Rozmery : celková výška min. 1100 mm, výška sedadla 460-600 mm, priemer sedadla min. 400 mm, hmotnosť  min.10 kg,
 7. Vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom
Funkcia
Vyšetrovací stôl /lôžko/, určený pre vyšetrovanie pacientov v zdravotníckych zariadeniach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 5
Stôl výška cm 70
Nosnosť stola kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stôl 1. Vyšetrovací stôl /lôžko/, určený pre vyšetrovanie pacientov v zdravotníckych zariadeniach.Elektricky zdvih ložnej plochy. Ovládač nožný na podlahe alebo ručný s magnetom na konštrukcii ležadla. Vyšetrovací stôl je vyrobený z oceľových profilov, povrchová úprava prášková vypaľovaná farba. Kovové časti stola sú povrchovo upravené práškovou technológiou. Ložná časť – umývateľná koženka. Dodať aj s držiakom na papier. áno
 8. USG prístroj 3 sondy
Funkcia
Sonografický prístroj pre potreby gynek.-pôrodníckych vyšetrení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Maximálny dynamický rozsah prístroja dB 270
LCD displej s veľkosťou " 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevodník A/D umiestnený priamo v sondách pre efektívny prenos signálu zo sondy do prístroja áno
Počet digitálne spracovaných kanálov minimálne 50 000
Vzorkovacia frekvencia obrazu v 2D režime v rozsahu minimálne 1- 1100 obrázkov za sekundu
Automatická dynamická optimalizácia parametrov pre rôzne typy tkaniva a typy podmienok vyšetrovaného objektu v 2D režime áno
Jednotlačidlová optimalizácia obrazu v 2D režime, CFM režime u všetkých sond áno
Jednotlačidlová optimalizácia živej Dopplerovskej krivky nastavenie optimálnej škály a baseline
Tlačidlo pre rýchly prístup k základným biometrickým meraniam CRL, BPD, FL, AC, HC, OFD, MSD, GSD, Auto AFI
Algoritmus pre lepšie rozlíšenie 2D obrazu a odstránenie šumu na úrovni pixlu áno
Možnosť nastavenia minimálne 20 individuálnych presetov pre každú sondu áno
Posuvné ovládače pre nastavenie TGC áno
Funkcia automatického výpočtu hodnôt zo živej Dopplerovskej krivky TAMV, RI, PI, S/D, D/S, AT, DT, heart rate
Displej umiestnený na kĺbovom ramene áno
Zobrazovacie možnosti: Vysoko kvalitné 2D zobrazenie Farebný Doppler (CFM) Pulzný Doppler (PW) Režim pre zobrazenie nízkych prietokov Duplex pre súčasné zobrazenie 2D a Doppler
Zobrazovacie možnosti: Triplex pre súčasné zobrazenie 2D, Doppler a CFM Fetal Echo STIC Live Color Compare režim ( možnosť porovnávania starých a aktuálnych obrázkov) Dva druhy zoomu (read/ write)
Funkcia automatickej detekcie lebky plodu a následného odstránenia rušivých tkanív spred tváre plodu v 3D akvizícii áno
Analýza a vyhodnocovanie vyšetrení: Programové vybavenie pre štandardné gynekologické a pôrodnícke vyšetrenia ,Konfigurovatelnosť ponuky funkcií a reportov,
Archivácia a pripojiteľnosť: Archivačné zariadenie – integrovaná pracovná stanica vrátane softwaru pre uchovávanie obrázkov a slučiek a ich následnému exportu na CD/DVD,USB, PACS
Archivácia a pripojiteľnosť: Kapacita interného pevného disku minimálne 300 GB. DICOM export do PACS systému
Archivácia a pripojiteľnosť: Čierno-biela termocitlivá tlačiareň
Možnosť pripojenia externého monitora áno
Porty pre možnosť pripojenia minimálne 4 sond áno
Sondy: Konvexná sonda s parametrami frekvenčný rozsah minimálne 2-6 MhZ
Sondy: Endovaginálna sonda s parametrami frekvenčný rozsah minimálne 4-9 MHz
 9. Ležadlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Rozmer ložnej plochy cm 200 x 90
segmenty ks 2
Nosnosť kg 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ konštrukcie základná rámová konštrukcia
typ polstrovania základné bez ústneho otvoru
 10. Kreslo na podávanie infúzií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Nosnosť kg 150
výška sedacej plochy odberového kresla od podlahy mm 550
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
polohovacie odberové kreslo určen pre dlhotrvajúce aplikácie cytostatik, infuzoterapie a chemoterapie ambulantným onkologickým pacientom áno
odberové kreslo musí byť troch segmentové (nožný, sedací a chrbtový diel) áno
odberové kreslo musí mať nezávisle polohovateľné minimálne dva segmenty áno
odberové kreslo musí mať elektricky polohovateľný nožný a chrbtový segment áno
odberové kreslo musí mať minimálny rozmer ložnej plochy 1900 x 600 mm (d x š) áno
odberové kreslo musí umožniť nastavenie všetkých segmentov do vodorovnej polohy áno
odberové kreslo musí umožniť polohovanie pacienta do Trendelenburgovej polohy áno
odberové kreslo musia mať podrúčky oboch rúk nastaviteľné vo všetkých smeroch áno
odberové kreslo musí byť pojazdné, osadené štyrmi kolieskami z toho dvoma s brzdou áno
súčasťou odberového kresla musí byť odkladacia priehradka na osobné veci pacienta áno
súčasťou musí byť výškovo nastaviteľné infúzna stojany s kombináciou dvoch háčikov na infúznu vaky a dvoch objímok na infúznej fľaše rôzneho objemu áno
odberové kreslo musia mať kvalitné čalúnenie a koženku odolávajúci bežné dezinfekciu áno
jednoduchá obsluha, ľahká údržba a hygienické čistenie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový, pričom za nový sa považuje, ak rok dodania je totožný s rokom výroby predmetu zákazky, alebo ak rok výroby predmetu zákazky je o jeden rok nižší ako je rok dodania predmetu zákazky.
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR.
Súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia a montáž zariadení, taktiež doprava do miesta dodania tovaru.
Súčasťou predmetu zákazky je aj zaškolenie budúcej obsluhy (zamestnancov verejného obstarávateľa/prijímateľa), na predmete zákazky, a to maximálne 2 osoby v rozsahu minimálne 2 hodín a to v sídle miesta dodania. Zaškolenie budúcej obsluhy musí byť vykonané predávajucím do 5 dní od písomného vyzvania objednávateľa.
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky.
Súčasťou predmetu zákazky je aj zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií v mieste dodania predmetu zákazky pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje.
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania.
Súčasťou predmetu zákazky je aj 5 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť  k nefunkčnosti predmetu zákazky, z dôvodu poruchy na predmete zákazky, alebo jeho niektorej súčasti. V prípade, že dôjde k nefunkčnosti predmetu zákazky z dôvodu poruchy na predmete zákazky alebo na jeho niektorej súčasti, skúšobná prevádzka začína plynúť nanovo, pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. 5 dňová skúšobná prevádzka začína dňom vyzvania dodávateľa verejným obstarávateľom na začatie skúšobnej prevádzky.
Obstarávateľ požaduje záručnú dobu minimálne na 24 mesiacov na každý tovar. Verejný obstarávateľ v rámci záručnej doby požaduje: • záručné práce/odstránenie reklamované vady bezplatne v mieste umiestenia predmetu Zmluvy. •reakciu uchádzača/predávajúceho na reklamovanú vadu maximálne do 6 hodín od jej oznámenia • odstrániť reklamované vady a dodať náhradné diely ( ak je to relevantné) najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady Obstarávateľom • v prípade dlhšej opravy (dlhšie ako30 dní) v záručnej dobe sa uchádzač/predávajúci zaväzuje dodať na dobu opravy náhradné plnenie.
V prípade, že počas záručnej doby je reklamovaný tovar neopraviteľný, uchádzač/predávajúci sa zaväzuje dodaťverejnému obstarávateľovi/kupujúcemu rovnaké zariadenie ako je reklamovaný tovar. V prípade, že v čase uplatnenia tejto reklamácie nebude zo strany uchádzača/predávajúceho možné dodať rovnaké zariadenie, uchádzač/predávajúci je oprávnený, na základe písomného súhlasu verejného obstarávateľa/kupujúceho, dodať aj ekvivalentné zariadenie.
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy mimo miesta dodania a montáže, počas záručnej doby, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta vykonania záručnej opravy je súčasťou ceny uchádzača za predmet zákazky, tzn. znáša ich uchádzač/predávajúci.
Servisné práce, dodávka náhradného materiálu ( vrátane náplní, pokiaľ sa reklamácia bude týkať náplní), náhradných dielov alebo náhradného plnenia počas záručnej doby musí byť zahrnutá v cene predmetu zákazky.
Termín dodania do 60 dní odo dňa písomného vyzvania Objednávateľom na dodanie celého predmetu zmluvy,najneskôr však do 30.6.2021.
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy zariadení, súprava zariadení musí byť dodaná ako súprava, ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke.
Obstarávateľ požaduje, aby sa pri plnení zákazky prihliadalo na ochranu životného prostredia a požaduje spätný odber, recykláciualebo opätovné použitie obalov, ktorú sú súčasťou dodania tovarov.
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, a pod.) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. (Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt,katalóg,technický list, produktový list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkanéhotovaru.)
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Kupjúci zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Kupujúcemu podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený udeliť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený Obstarávateľom. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania.
S ohľadom na skutočnosť, že kúpna cena bude financovaná najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskouúniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci,ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov.
V prípade, že Objednávateľ bude povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok z dôvodu pochybenia Dodávateľa, tak sa Dodávateľ zaväzuje v zmysle § 534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, že splní takúto povinnosť za Objednávateľa alebov prípade, ak Objednávateľ sám uhradí tieto záväzky, tak Dodávateľ zaplatí Objednávateľovi sumu vo výške takto uhradených finančných prostriedkov a to v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie.
Odkladacia podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy: Zmluva nadobudne účinnosť až po schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z AK kontroly procesu VO. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (Objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľ.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi aposkytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní  od uzavretia zmluvy predložiť doklad o udelení servisných práv od výrobcu jednotlivých technológií.
V prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie a technických parametrov predmetu zákazky má verejný obstarávateľ právo na odstúpenie od tejto Zmluvy a vystavenie negatívneho hodnotenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických/ produktových listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

CIZS Dobšiná, Dobšiná, Rožňava, Košický, Slovenská republika

30.04.2021 15:00 — 30.06.2021 23:59

1,00 komplet

130 836,80

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.04.2021 11:38

22.04.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 63
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2021 17:55 - Vstupná ponuka 130 836,00 € Cena s DPH
22.04.2021 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 130 835,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS