• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 15:43
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 16:40

Detail zákazky Z20216964

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 15:43
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 16:40

Základné údaje

Z20216964

OF-233807

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5685568

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

14268035

Vladimír Janičina ELKO

284, Dúbrava, 03212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výmena batérií v UPS

výmena batérií, UPS, záložný zdroj

  • 51600000-8 - Inštalácia počítačov a kancelárskeho vybavenia
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborná výmena batérií záložného zdroja
Funkcia
Záložný zdroj APC Smart-UPS SUA1500I slúži k zabezpečeniu napájania laboratórnej techniky.
Požiadavka výmeny batérií v troch kusoch záložných zdrojov podľa špecifikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Názov zariadenia: APC Smart-UPS SUA1500I
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri servisnom zásahu bude využitý nový, doposiaľ nepoužitý tovar, materiál.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Fakturačná adresa bude totožná s adresou miesta plnenia zákazky.
Súčasťou faktúry bude záznam o vykonanom servisnom zásahu s rozpisom vykonaných prác.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

19.04.2021 10:00 — 19.04.2021 14:30

1,00 ks

601,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.04.2021 14:46

15.04.2021 15:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2021 15:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 568
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2021 11:41 - Vstupná ponuka 601,00 € Cena s DPH
15.04.2021 13:54 - Najvýhodnejšia ponuka 483,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS