17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
50963384
BIZ1 s.r.o.
Diamantová 39/11, Košice, 04011, SVK
Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti
Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti, MS Word 2019, MS Excel 2019, MS PowerPoint 2019, MS Outlook 2019, OneNote 2019.
Tovar, Služba
|
1. Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Elektronická licencia na používanie kancelárskeho balíka Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti | počet licencií | 18 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Balík kancelárskych aplikácií obsahuje | MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, One Note |
| Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
| Licencia | Elektronická bez časového obmedzenia |
| Licencia | Pre operačný systém Microsoft Windows 10 |
| Licencia | Je možné ju dodať kedykoľvek, nie je viazaná na dodávku nového počítača |
| Aplikácia | Na 18 počítačov/notebookov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, ani renovovaný, nie testovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku. |
| Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:30 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi. |
| Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu. |
| Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 OZ. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR). |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 10 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
| Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| V prípade porušenia povinností Dodávateľa a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý softvér. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
19.04.2021 08:00 — 26.04.2021 14:30
18,00 ks
4 817,40
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2021 15:07
15.04.2021 16:07
15.04.2021 16:22
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.04.2021 15:34 - Vstupná ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
| 13.04.2021 00:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 670,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: