• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 13:05

Detail zákazky Z20216937

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 13:05

Základné údaje

Z20216937

OF-233769

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5685550

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

51873885

NILTEX s. r. o.

Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Filtračná tvárová polomaska = respirátor kategórie FFP3 s výdychovým ventilom

respirátor

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Filtračná tvárová polomaska = respirátor kategórie FFP3 s výdychovým ventilom
Funkcia
Filtračná tvárová polomaska = respirátor kategórie FFP3 s výdychovým ventilom - slúžiaci ako bezpečná ochrana dýchacích orgánov v zdravotníckom zariadení pred časticami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 22000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- jednorazová filtračná polomaska na ochranu dýchacích orgánov pred časticami
- uchytenie s gumičkami okolo hlavy alebo nastaviteľnými pásikmi, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe
- zhotovená z elektrostatického filtračného materiálu, trojpanelová konštrukcia s formovateľnou nosovou sponou pre individuálne tvarovanie podľa ergonómie nositeľa, okraje musia tesne priliehať na tvár , prekrýva nos, bradu a ústa
- medzná hodnota filtrácie pri prietoku vzduch 95 l/min. , najmenej 99 % vzdušných častíc
- výduchový ventil musí byť dostatočné funkčný v každej polohe a chránený alebo odolný pred znečistením a mechanickým poškodením
- označenie priamo na výrobku : FFP3 NR EN 149:2001+A1:2009
- označenie značkou CE + číslo notifikovanej osoby - priamo na výrobku
2. Najmenšie obchodné balenie musí obsahovať návod na obsluhu v slovenskom jazyku, českom jazyku resp. piktogramy
3. Najmenšie obchodné balenie musí obsahovať od 1 do 10 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný:
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktoré budú dodávané počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 3ks. Vzorky nebudú uchádzačovi vrátené, ostávajú ako súčasť dokumentácie súvisiacej s výberom dodávateľa.
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY (originály spolu s úradným prekladom - preklad nebude požadovaný, ak budú doklady a dokumenty predložené v slovenskom resp. českom jazyku):
- ES Vyhlásenie o zhode podľa § 23 a 25 zákona č. 56/2018 Z.z., vo Vyhlásení o zhode musí byť respirátor zaradený ako OOPP podľa nariadenia (EÚ) 2016/425
- Podrobný technický opis predmetu zákazky tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len "RD")  vrátane označenia výrobcu, obchodného názvu resp. typového označenia ponúkaného tovaru.
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať
- Podrobný aktualizovaný rozpočet / cenník tovaru, ktorý je predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, merná jednotka tovaru, jednotková cena v € bez DPH, sadzbu DPH a jednotková cenu v € s DPH, celková cena v € bez DPH a v celková cena v € s DPH (jednotkové ceny so zaokrúhlením na tri desatinné miesta). Podrobný aktualizovaný rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť RD.
2. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
2. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
2. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek).
4. Skutočne požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností objednávkami.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru, ktoré môže byť nižšie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri zachovaní jednotkovej ceny.
6. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia dohody, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom podľa potrieb objednávateľa.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 7 dní od doručenia objednávky.
8. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, šarža a číslo objednávky.
9. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami do štyroch dní odo dňa dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania predmetu zákazky z RD.
10. V prípade, ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
11. Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu dohody. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto RD iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
14. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
15. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 14 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
16. Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
17. Rámcová dohoda sa uzatvára na 3 mesiace odo dňa jej uzatvorenia, resp. do vyčerpania finančnej sumy Rámcovej dohody.
18. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, 036 59 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

3

1,00 celok

59 180,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.04.2021 11:24

15.04.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 70
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2021 12:27 - Vstupná ponuka 59 180,00 € Cena bez DPH
14.04.2021 18:51 - Najvýhodnejšia ponuka 33 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS