00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
51873885
NILTEX s. r. o.
Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK
Filtračná tvárová polomaska = respirátor kategórie FFP3 s výdychovým ventilom
respirátor
Tovar, Služba
1. Filtračná tvárová polomaska = respirátor kategórie FFP3 s výdychovým ventilom
|
|
---|---|
Funkcia |
Filtračná tvárová polomaska = respirátor kategórie FFP3 s výdychovým ventilom - slúžiaci ako bezpečná ochrana dýchacích orgánov v zdravotníckom zariadení pred časticami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 22000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- jednorazová filtračná polomaska na ochranu dýchacích orgánov pred časticami | |
- uchytenie s gumičkami okolo hlavy alebo nastaviteľnými pásikmi, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe | |
- zhotovená z elektrostatického filtračného materiálu, trojpanelová konštrukcia s formovateľnou nosovou sponou pre individuálne tvarovanie podľa ergonómie nositeľa, okraje musia tesne priliehať na tvár , prekrýva nos, bradu a ústa | |
- medzná hodnota filtrácie pri prietoku vzduch 95 l/min. , najmenej 99 % vzdušných častíc | |
- výduchový ventil musí byť dostatočné funkčný v každej polohe a chránený alebo odolný pred znečistením a mechanickým poškodením | |
- označenie priamo na výrobku : FFP3 NR EN 149:2001+A1:2009 | |
- označenie značkou CE + číslo notifikovanej osoby - priamo na výrobku | |
2. Najmenšie obchodné balenie musí obsahovať návod na obsluhu v slovenskom jazyku, českom jazyku resp. piktogramy | |
3. Najmenšie obchodné balenie musí obsahovať od 1 do 10 kusov |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný: |
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktoré budú dodávané počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 3ks. Vzorky nebudú uchádzačovi vrátené, ostávajú ako súčasť dokumentácie súvisiacej s výberom dodávateľa. |
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY (originály spolu s úradným prekladom - preklad nebude požadovaný, ak budú doklady a dokumenty predložené v slovenskom resp. českom jazyku): |
- ES Vyhlásenie o zhode podľa § 23 a 25 zákona č. 56/2018 Z.z., vo Vyhlásení o zhode musí byť respirátor zaradený ako OOPP podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 |
- Podrobný technický opis predmetu zákazky tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len "RD") vrátane označenia výrobcu, obchodného názvu resp. typového označenia ponúkaného tovaru. |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
- Podrobný aktualizovaný rozpočet / cenník tovaru, ktorý je predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, merná jednotka tovaru, jednotková cena v € bez DPH, sadzbu DPH a jednotková cenu v € s DPH, celková cena v € bez DPH a v celková cena v € s DPH (jednotkové ceny so zaokrúhlením na tri desatinné miesta). Podrobný aktualizovaný rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť RD. |
2. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
2. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
2. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
4. Skutočne požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností objednávkami. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru, ktoré môže byť nižšie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri zachovaní jednotkovej ceny. |
6. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia dohody, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom podľa potrieb objednávateľa. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 7 dní od doručenia objednávky. |
8. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, šarža a číslo objednávky. |
9. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami do štyroch dní odo dňa dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania predmetu zákazky z RD. |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
11. Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu dohody. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto RD iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR. |
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
14. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
15. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 14 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
17. Rámcová dohoda sa uzatvára na 3 mesiace odo dňa jej uzatvorenia, resp. do vyčerpania finančnej sumy Rámcovej dohody. |
18. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kollárova 2, 036 59 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
3
1,00 celok
59 180,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2021 11:24
15.04.2021 12:00
15.04.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.04.2021 12:27 - Vstupná ponuka | 59 180,00 | € | Cena bez DPH |
14.04.2021 18:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: