686832
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK
45509859
SECORAMA s.r.o.
Kopčianska 15, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie licencií centrálneho zálohovacieho softvéru Veeam
Zálohovací softvér
Služba
1. Podpora licencií Veeam
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie plynulej funkčnosti centrálneho zálohovacieho softvéru Veeam. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veeam Backup & Replication Universal License. Includes Enterprise Plus Edition features(P-VBRVUL-0I-SU1YP-00) | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
On-line zálohovací softvér určený na | zálohovanie virtuálnych serverov, automatické a vysoko-rýchlostné zálohovanie a obnova kritických dát s možnosťou ich uloženia na diskové pole alebo páskovú knižnicu |
Sektor | verejný |
Dĺžka trvania | 24 mesiacov |
Názov |
Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa a Objednávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Dodávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva"). |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať e-mailovou komunikáciou, že je autorizovaný partner oprávnený dodávať službu (licenciu) vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. |
Objednávateľ trvá na dodaní originálnej služby od spoločnosti Veeam, nakoľko si to vyžaduje predmet zákazky: musí byť zabezpečená kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami a plneniami osobitných úloh Objednávateľa. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je Dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb. |
Kontaktná osoba Objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: - preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo - nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy vrátane nákladov na dopravu na miesto plnenia a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy (aktivácia podpory, reaktivácia podpory, reaktivačný poplatok a nevyhnutné prevádzkové náklady súvisiace s obnovou) |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak cena Dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), Dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa v lehote určenej Objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorými preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry, doručenej po zahájení poskytovania podpory (na celé obdobie podpory). Podkladom na vystavenie faktúry je akceptačný protokol zo strany Objednávateľa zaslaný po uzavretí kúpnej zmluvy s dodávateľom. |
Ak Dodávateľ v čase stanovenom Objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy Objednávateľom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, dodaný oficiálnym distribučným kanálom, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať akceptačný protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa. |
V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na dopracovanie a Dodávateľ je povinný vystaviť a bezodkladne doručiť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy má Objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Ministerstvo hospodárstva SR, Mlynské Nivy 44/a, 821 09 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
30.04.2021 09:00 — 07.05.2021 15:00
1,00 celé množstvo
20 640,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2021 16:15
22.04.2021 10:00
22.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2021 14:43 - Vstupná ponuka | 20 640,00 | € | Cena s DPH |
21.04.2021 17:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 598,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: