• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 13:50

Detail zákazky Z20216890

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 13:50

Základné údaje

Z20216890

OF-233711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5685556

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

Notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 2
Pamäť RAM: MB 16000
Ffrekvencia procesoru: GHz 2
Počet jadier procesora: ks 6
CPU Benchmark - podľa Passmark Software počet bodov 12300
Kapacita batérie: mAh 5000
Kapacita disku: GB 1000
Grafická karta GB 8
VIDEO CARD - podľa Passmark Software počet bodov 12000
Displej rozlíšenie px 1920 x 1080
Uhlopriečka displeja: palce 15,6
USB port ks 3
Webkamera - rozlíšenie px 720
Hmotnosť kg 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej pomer strán 16:9
Displej typ antireflexný alebo matný
Displej druh LCD, podsvietenie LED
Funkcie Podsvietená klávesnica, Numerická klávesnica, Čítačka pamäťových kariet, čítačka odtlačkov prstov
Operačný systém áno
Rozhranie HDMI, Mini DisplayPort,Bluetooth v5.1,WiFi 802.11ax,  RJ-45 (LAN), Combo Audio Jack
Optická mechanika - prítomnosť nie
Farba čierny alebo šedý
Klávesnica - jazyk CZ, SK
Príslušenstvo napájací adaptér
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Tovar musí spĺňať všetky funkcie a technické parametre popísané vyššie. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok.
Splatnosť faktúr: 60 dní
Tovar musí byť originálny, neporušený, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom.
Dodávateľ je povinný v určenej lehote do 3 pracovných dní odo uzavretia súťaženia predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.). Na základe toho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky.
Právna účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO/NO.
Lehoty plnenia zmluvy (60 dní) zohľadňuje lehotu potrebnú na ex-post kontrolu VO vykonávanú RO/NO
Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska.Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane právne účinnou.
Prijímateľ (tu objednávateľ) po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry boli následné údaje: názov a kód projektu a programu - Interreg V-A Slovenská republika - Česká republika 2014-2020.
Finančný limit na 1 ks tovaru (notebooku) je 1404,25 eur bez DPH.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Stavebná fakulta, Katedra stavebných konštrukcií a mostov, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

14.06.2021 08:00 — 25.06.2021 14:00

2,00 ks

2 808,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.04.2021 12:06

15.04.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 35
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.04.2021 20:54 - Vstupná ponuka 2 808,50 € Cena bez DPH
15.04.2021 11:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 806,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS