• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 12:15

Detail zákazky Z20216885

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 12:15

Základné údaje

Z20216885

OF-233763

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5685534

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Slepačie vajcia

vajcia

  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vajcia
Funkcia
slepačie vajcia na ďalšie spracovanie
čerstvé slepačie vajcia, škrupiny čisté, neporušené, označené kódom vyrazeným na vajíčku, preverené veterinárnou kontrolou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková požadované maximálne množstvo ks 150 000
- miesto plnenia Želiezovce ks 130 000
- miesto plnenia Santovka ks 6 000
- miesto plnenia Rimavská Sobota ks 14 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trvanlivosť min. 21 dní od dodania tovaru
Veľkosť "L"
Balenie po 30 ks v  preložkách
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na jednotlivé miesta plnenia v rámci SR (3 miesta plnenia: 1x Želiezovce, 1x Santovka, 1x Rimavská Sobota), ktoré budú bližšie špecifikované po uzavretí Zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny s DPH predmetu obstarávania.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu (Objednávateľ považuje faktúru zároveň za dodací list, ak je na faktúre uvedené, že faktúra je zároveň aj dodacím listom).
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.30 hod..
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 12 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce; Kúpeľná č. 3, 935 87 Santovka; Otvorené oddelenie Sabová, 979 01 Rimavská Sobota , Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára

24 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.04.2021 09:21

15.04.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 123
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2021 11:13 - Vstupná ponuka 24 300,00 € Cena s DPH
15.04.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 24 297,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS