00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
52008398
MARI CARS s. r. o.
Železničiarska 23, Zohor, 90051, SVK
Servis podvozkov služobných nákladných motorových vozidiel vrátane dodania náhradných dielov – III. časť: MAN
oprava, servisné práce, servis, údržba, náhradné diely pre nákladné motorové vozidlá
Služba, Tovar
1. Servis a opravy nákladných motorových vozidiel (bez nadstavby) a dodanie náhradných dielov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa poskytovať pre Objednávateľa služby špecifikované v tejto funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky (ďalej len „servisné práce“ alebo „oprava“) pre nákladné motorové vozidlá (bez nadstavby) vo vlastníctve Objednávateľa (ďalej len „vozidlá“) a záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi náhradné diely pre vozidlá. |
Komplexný prehľad nákladných motorových vozidiel Objednávateľa je uvedený v časti technické vlastnosti tejto Zmluvy (ďalej len "vozidlo" alebo "vozidlá"). |
Finančný objem určený na nákup náhradných dielov je fixný. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nákladné motorové vozidlá | ks | 14 | ||
Dodávka náhradných dielov vo fixnej cene | eur bez DPH | 12 138,24 | ||
Servisné práce | Nh | 267 | ||
Klampiarske a lakovacie práce | Nh | 29 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis požadovaných služieb | |
1. Malé opravy | - jednoznačne definovaná porucha bez nutnosti demontáže ďalších zariadení a skupín vozidla |
2. Stredné opravy | - nutná demontáž ďalších zariadení, resp. celkov, montážne práce na karosérii |
3. Veľká oprava | - montáž a demontáž celkov a podskupín vozidla |
4. Vynútená oprava | - opravy vyplývajúce z bežnej prevádzky vozidiel, z pohľadu vozidla ako celku, t. j. opravy karosérie, interiéru, elektrického zariadenia, elektrickej inštalácie, motorových a podvozkových častí, |
4. Vynútená oprava | (i) porúch zistených diagnostikou, (ii) vyplývajúce z poistných udalostí (havária, prírodný živel, krádež a iné druhy poistných udalostí vrátane PZP – povinné zmluvné poistenie), |
4. Vynútená oprava | (iii) výmeny auto skiel, (iv) kontroly a nastavenia geometrie vozidla |
Zoznam vozidiel: | IČV; EČV; názov vozidla; továrenská značka; VIN vozidla; rok výroby |
Vozidlo: | M06, BA 862 NJ, Mini Kuka, MAN, WMAN15ZZ36Y156687, 2005 |
Vozidlo: | M07, BL 134 CY, Mini Kuka, MAN TGL 10.180 4x2 BL, WMAN15ZZ7CY278095, 2012 |
Vozidlo: | M08, BL 533 RU, MAN, MAN TGL 12.180 4x2 BL, WMAN15ZZ8JY369213, 2017 |
Vozidlo: | M09, BL 705 RT, MAN, MAN TGL 12.180 4x2 BL, WMAN15ZZ0JY369321, 2017 |
Vozidlo: | M10, BL 941 UD , MAN, MAN TGL 12.180 4x2 BL, WMAN15ZZXJY380357, 2018 |
Vozidlo: | MHR2, BA 109 TE, valník - HR, MAN, WMAN08ZZ58Y199746, 2008 |
Vozidlo: | N02, BA 332 TN, NK, MAN, WMA26SZZ58P006077, 2008 |
Vozidlo: | N03, BA 331 VU, NK, MAN, WMAH30ZZ58M497100, 2007 |
Vozidlo: | N04, BA 579 TN, NK, MAN, WMAH2ZZ46M443788, 2006 |
Vozidlo: | N11, BA 461 OD, NK, MAN, WMAL90ZZ96Y165949, 2006 |
Vozidlo: | N12, BA 462 ZG, NK, MAN, WMAL90ZZ76Y165979, 2006 |
Vozidlo: | N14, BL 531 RU, NK, MAN TGS, WMA80SZZ4JM772403, 2018 |
Vozidlo: | N15, BL 738 RT, NK, MAN TGS18.320 4x4 BL, WMA80SZZ2JM772299, 2018 |
Vozidlo: | N16, BL 094 PM, NK, MAN TGM, WMAN36ZZ2JY373094, 2018 |
Názov |
Dodávateľ je povinný pre Objednávateľa vykonať servisné prehliadky a príslušné servisné práce v zmysle servisného plánu podľa výrobcu pre každé vozidlo Objednávateľa a drobné opravy vyplývajúce z vykonanej servisnej prehliadky do ôsmich (8) hodín od pristavenia vozidla do miesta plnenia. |
Objednávateľ zabezpečí pristavenie vozidla na opravu Dodávateľovi do miesta plnenia predmetu zmluvy. |
Dodávateľ zaväzuje v prípade servisných prehliadok a príslušných prác, vynútených opravách, malej opravy, strednej opravy alebo veľkej opravy, prevziať vozidlo bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný vykonať malé opravy vozidla do dvoch (2) pracovných dní od prevzatia vozidla v mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný vykonať stredné opravy vozidla do piatich (5) pracovných dní od prevzatia vozidla v mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný vykonať veľké opravy vozidla do štrnástich (14) pracovných dní od prevzatia vozidla v mieste plnenia. |
V prípade, ak pri vykonávaní servisných prác nastanú nepredvídané okolnosti (napr. náhradné diely potrebné na opravu nie sú momentálne dostupné na sklade, mešká dodávka objednaných náhradných dielov, nedostatky v technickom stave a pod.) Dodávateľ je povinný Objednávateľovi navrhnúť náhradný termín plnenia predmetu zmluvy Objednávateľovi na odsúhlasenie. |
Dodávateľ je povinný existenciu nepredvídaných okolností preukázať a Objednávateľ je oprávnený zmenu termínu odsúhlasiť, alebo zamietnuť. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak Objednávateľ nepredvídavé okolnosti neschváli a/alebo schváli v trvaní kratšom, ako požadoval Dodávateľ, Dodávateľ je v omeškaní. |
Dodávateľ vykoná servisné práce na základe skutočných potrieb Objednávateľa a výhradne na základe žiadostí Objednávateľa. |
V prípade uplatnenia reklamácie zo strany Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje prevziať vozidlo od Objednávateľa do dvadsiatich štyroch (24) hodín od uplatnenia elektronickej alebo telefonickej reklamácie Objednávateľa. |
Dodávateľ v prípade potreby je povinný zabezpečiť diagnostiku vozidla, to znamená určenie vád vozidla pripojením vozidla na elektronický diagnostický prístroj. |
Dodávateľ je povinný Objednávateľovi predložiť zoznam identifikačných údajov kontaktných osôb Dodávateľa v rozsahu: meno a priezvisko, telefonický kontakt, e-mail do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
Miesto plnenia predmetu zákazky, t. j. servisný priestor Dodávateľa (ďalej len „miesto plnenia“) je umiestnené do tridsiatich (30) km od lokality Námestie Slovenského národného povstania (ďalej len „Nám. SNP Bratislava“), a to pre cestu tam tridsať (30) km a tridsať (30) km pre cestu späť. Objednávateľ si vzdialenosť miesta plnenia od lokality Nám. SNP Bratislava (počet km) overí prostredníctvom www.googlemaps.com. Objednávateľ zabezpečí prevoz vozidla na miesto plnenia predmetu zákazky na vlastné náklady. |
Dodávateľ je povinný predložiť elektronicky oprávnenej osobe Objednávateľa presnú adresu/lokalitu miesta plnenia predmetu Zmluvy do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
Objednávateľ pred vykonaním servisu uvedie požadovaný druh opravy, opis poruchy, identifikáciu poruchy alebo vady v písomnej žiadanke (ďalej len „Čiastková výzva“) za každé vozidlo zvlášť. |
Prevzatie vozidla do miesta plnenia Zmluvy sa uskutoční na základe podpísanej Čiastkovej výzvy Objednávateľa a podpísaním protokolu o odovzdaní a prevzatí vozidla, podľa údajov uvedených v Čiastkovej výzve. |
Dodávateľ je povinný po vykonaní kontroly vozidla a diagnostiky porúch vozidla zaslať oprávnenej osobe Objednávateľa najneskôr jeden (1) pracovný deň od prevzatia vozidla predbežnú cenovú ponuku e-mailom na odsúhlasenie potrebných servisných prác a náhradných dielov (rozsah prác servisu a náhradných dielov). Dodávateľ je oprávnený pokračovať v servisných prácach až po doručení Objednávateľom schválenej Objednávky, t. j. Čiastkovej zmluvy, ktorá bude vyhotovená na základe predbežnej cenovej ponuky. |
V prípade, ak je v rámci servisu potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ sa zaväzuje použiť originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely. Dodávateľom dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité, a cena týchto náhradných dielov musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu. Dodávateľ je oprávnený dodať Objednávateľovi repasované náhradné diely len po odsúhlasení (e-mailom) oprávnenou osobou Objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje elektronicky doručiť Dodávateľovi zoznam oprávnených osôb do dvoch (2) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, telefonický kontakt, e-mail. |
V prípade, ak sa v priebehu vykonávania servisných prác zistí, že skutočná cena navýši predbežnú cenu o viac ako 10 %, Dodávateľ je povinný s Objednávateľom toto navýšenie telefonicky konzultovať a následne zaslať oprávnenej osobe Objednávateľa cenovú ponuku so zapracovanou navýšenou cenou servisných prác a náhradnými dielmi. Dodávateľ nie je oprávnený vykonať iné služby, ako sú uvedené Objednávateľom odsúhlasenej Objednávke. |
Po ukončení servisných prác Dodávateľ sa zaväzuje informovať oprávnenú osobu Objednávateľa telefonicky alebo elektronicky o termíne odovzdania vozidla. |
Prevzatie vozidla po vykonaní servisu a kontrola s vyplnením protokolu o prevzatí bude zabezpečená oprávnenou osobou Objednávateľa. Ak Dodávateľ pripraví vozidlo na odovzdanie pred dohodnutým termínom, Objednávateľ sa zaväzuje vozidlo prevziať aj v skoršom termíne. |
Dodávateľ je povinný viesť počas celej doby platnosti Zmluvy evidenciu vykonaných servisných prác a dodávok náhradných dielov podľa evidenčných čísiel vozidiel (ďalej len „evidencia vozidla“). Evidencia vozidla zahŕňa minimálne tieto údaje: (i) dátum prevzatia a odovzdania vozidla, (ii) rozsah servisných prác a náhradných dielov, (iii) stav počítadla celkového počtu kilometrov. Dodávateľ je povinný na výzvu Objednávateľa zaslať oprávnenej osobe Objednávateľa evidenciu vozidla v elektronickej podobe. |
Ak poskytovanie Služby trvá dlhšie ako štrnásť (14) kalendárnych dní, bude Dodávateľovi uložená zmluvná pokuta vo výške 100,- EUR (slovom: sto eur) za každý začatý deň omeškania Dodávateľa. Lehota plynie odo dňa protokolárneho prevzatia vozidla Dodávateľom. Lehota sa predlžuje o dobu trvania nepredvídaných okolností, ak Dodávateľ zistí, že pri výkone servisu nastanú nepredvídané okolnosti. |
Dodávateľ je povinný Objednávateľovi existenciu nepredvídaných okolností preukázať a Objednávateľ je oprávnený zmenu termínu odsúhlasiť, alebo zamietnuť. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak Objednávateľ nepredvídavé okolnosti neschváli a/alebo schváli v trvaní kratšom, ako požadoval Dodávateľ, Dodávateľ je v omeškaní. |
Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri poistnej udalosti, Dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po vykonaní obhliadky poisťovňou a po doručení písomného vyjadrenia Objednávateľa, v ktorom Objednávateľ vykonanie opravy potvrdí a povolí. V prípade opráv, ktoré sú poistnými (škodovými) udalosťami, ktoré budú hradené z KASKO poistenia, ceny za normohodiny a náhradné diely budú určené príslušnou komerčnou poisťovňou, v ktorej má Objednávateľ vozidlá poistené. |
Lehota na vykonanie opravy, ktorá bude hradená z poistenia, začína plynúť v deň nasledujúci po dni, v ktorom poisťovňa vykonala obhliadku. Lehota sa predlžuje v prípade dodatočnej obhliadky poisťovne a začína plynúť v deň nasledujúci po dni, v ktorom poisťovňa vykonala dodatočnú obhliadku. |
Dodávateľ poskytne záruku na ním poskytnuté servisné práce a dodané náhradné diely a akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s vykonaním servisných prác v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pričom záruka začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po vykonaní servisných prác. Prevzatie vozidla zmluvné strany potvrdia na odovzdávajúcom a preberacom protokole oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru po vykonaní servisných prác a vyhotovenú faktúru zaslať Objednávateľovi doporučene poštou na adresu Objednávateľa, uvedenú v zozname korešpondenčných adries, ak Dodávateľ neuzavrel s Objednávateľom dohodu o elektronickom prijímaní faktúr. |
Rozsah fakturovaných servisných hodín (ďalej len „normohodín“) na faktúre nesmie prekročiť množstvo normohodín stanovených pre danú opravu uvádzanú v katalógu prác výrobcu vozidla. V prípade, ak Dodávateľ takýmto údajom nedisponuje, množstvo normohodín sa stanoví podľa programu AUDATEX alebo ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje software, ktorého ceny používa, alebo akceptuje komerčná poisťovňa pri likvidácií poistných udalostí motorových vozidiel. Túto skutočnosť musí na požiadanie Objednávateľa Dodávateľ preukázať. |
Na každý predmet plnenia a opravu bude vyhotovená samostatná faktúra. Prílohou faktúry bude Objednávateľom schválená Objednávka a Čiastková výzva (žiadanka). |
Faktúra musí okrem náležitostí podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“) obsahovať aj nasledujúce náležitosti: (i) evidenčné číslo vozidla, na ktorom bola vykonávaná oprava alebo údržba, (ii) rozpis náhradných dielov a množstvo použitého materiálu, (iii) jednotkové ceny, (iv) cenu za servisné práce, (v) cenu za náhradné diely, (vi) celkovú cenu za servisné práce s počtom normohodín, (vii) stav tachometra v dobe vykonávania údržby alebo opravy. |
Daň z pridanej hodnoty bude Dodávateľ fakturovať v zmysle zákona o DPH. |
Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa za plnenie predmetu Zmluvy. Zmluva je rámcovou dohodou, a teda Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v tejto Zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu nákladných motorových vozidiel, zmenu typov motorových vozidiel z dôvodu obmeny vozového parku (nákup, vyradenie alebo predaj vozidiel). |
Objednávateľ sa zaväzuje predložiť Dodávateľovi zoznam korešpondenčných adries pracovísk do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
Hodnota servisnej normohodiny nesmie byť nižšia ako hodinová minimálna mzda a odvody do zdravotnej a sociálnej poisťovne platených zamestnávateľom pre príslušný stupeň náročnosti pracovného miesta platných v roku 2021 v súlade so zákonom č. 663/2007 Z. z. o minimálnej mzde v platnom znení, ktorým sa ustanovuje suma minimálnej mzdy na rok 2021. |
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet Zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu Zmluvy týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od Dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“), v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
V prípade plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá Dodávateľ Objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet Zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť v prípade, ak Dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu Zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, pričom nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do siedmich (7) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
O každej zmene subdodávateľa je Dodávateľ povinný požiadať Objednávateľa o schválenie subdodávateľa, bezodkladne, najneskôr sedem (7) pracovných dní, pričom je povinný zároveň predložiť Objednávateľovi čestné vyhlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu Zmluvy. Ak Dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Dodávateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny vrátane DPH. |
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak bol Dodávateľovi uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
V prípade predčasného ukončenia Zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto Zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol. |
Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v týchto Osobitných podmienkach pre plnenie predmetu Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy zo strany Dodávateľa, zakladajúce právo Objednávateľa odstúpiť od Zmluvy a Objednávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi aktualizovaný rozpis zmluvnej ceny (cena za jednu (1) normohodinu za servisné práce) s DPH a bez DPH do piatich (5) pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na dvanásť (12) mesiacov odo dňa uzavretia tejto Zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu uvedeného v Zmluve, a to priebežne podľa skutočných požiadaviek Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa uzavretia Zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa. |
Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
20 928,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2021 12:52
15.04.2021 10:00
15.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2021 09:47 - Vstupná ponuka | 20 920,00 | € | Cena bez DPH |
14.04.2021 18:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 890,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: