• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2021 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2021 11:25
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2021 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2021 12:15

Detail zákazky Z20216774

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2021 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2021 11:25
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2021 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2021 12:15

Základné údaje

Z20216774

OF-230581

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5681859

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36546127

TZMO Slovakia s. r. o.

Diaľničná cesta 5600/29, Senec, 90301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové plienky

jednorazové plienky

  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 33196000-0 - Zdravotné pomôcky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. jednorázové plienky
Funkcia
1. Jednorázové plienky pre dospelých veľkosť L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
savosť: veľkosť L ml 2180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové plienky pre dospelých vhodné pri strednej až silnej inkontinencii
materiál vrchná strana, farba neurčitá kombinácia: netkaný textil, PP -fólia
absorbčné jadro (trojvrstvové) 1. vrstva: 100% sulfátová buničina (kraft), základne bielená, bez chlóru  2. vrstva : sulfátová buničina (kraft) so superabsorpčným polymerom    3. vrstva: celulóza, krútené vlákno
lepidlo hotmelt lepenie
netkaný textil polypropylenový netkaný textil, hydrofobny, biely
manžety polypropylenový netkaný textil, hydrofobny, biely
bočné strany polypropylenový netkaný textil, hydrofobny, priedušný, biely
pásky syntetické, samolepiace, 2 na každej strane, znovunastavitelné
balenie polyetylenové tašky; do transportného kartónu, balenie musí obsahovať piktogramy znázorňujúce presné použitie, absorbciu
veľkosť balenia v každom balení cca 20-30 ks plienok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia a vyloženie tovaru.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Všetky doklady musia byť v slovenskom, resp. v českom jazyku.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady: kópiu Certifikátu CE, doklad o pridelení ŠÚKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. Všetky doklady musia byť v slovenskom, resp. v českom jazyku.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte - 10ks. Predávajúci je povinný do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania skúšobných vzoriek tieto doručiť objednávateľovi. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená.
Tovar bude dodávaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázataľne oznámil.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EU, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto zmluve, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

29.04.2021 14:00

10 800,00 ks

2 790,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.04.2021 11:19

14.04.2021 11:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2021 11:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2021 11:17 - Vstupná ponuka 2 790,00 € Cena bez DPH
14.04.2021 11:17 - Najvýhodnejšia ponuka 2 790,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS