44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Dodávka potravín - mrazená hydina, mrazené hovädzie držky
Potraviny - mrazená hydina, mrazené hovädzie držky
Tovar, Služba
|
1. Dodávka potravín - mrazená hydina, mrazené hovädzie držky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodávka potravín - mrazená hydina, mrazené hovädzie držky |
| Príprava jedál v zdravotníckom zariadení. |
| Zabezpečenie stravovania pre pacientov a zamestnancov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kuracie prsia mrazené kalibrované 120g (1ks) | kg | 2000 | ||
| Kurča bez drobkov mrazené 1kg | kg | 100 | ||
| Kuracie stehno mrazené kalibrované 220g (1ks) | kg | 1500 | ||
| Hydinová pečeň mrazená 500g (1bal) | kg | 40 | ||
| Hydinové drobky mrazené 1kg | kg | 150 | ||
| Hovädzie držky mrazené 1kg | kg | 100 |
| Názov |
| Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
| Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
| Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa do Registra partnerov verejného sektora. |
| Zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
| Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
| Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: |
| 1. Vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby Dodávateľa, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
| - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
| - telefónne číslo a email kontaktnej osoby. |
| 2. Náhľad záznamu zo zoznamu hospodárskych subjektov - predložiť ako online výpis. |
| 3. Platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva SR – povolenie na spracovanie (resp. výrobu), prevádzku, skladovanie, manipuláciu a uvádzanie výrobkov na trh SR v zmysle zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov - kópiu. |
| 4. Čestné vyhlásenie, že Dodávateľ má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov. |
| 5. Výpis z Registra partnerov verejného sektora - predložiť ako online výpis. |
| 6. Jednotkové ceny predmetu obstarávania a to rozpis ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
| Objednávateľ je povinný emailom zaslať Dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
| Objednávka na dodanie tovaru: |
| 1. Dodávateľ dodá objednávateľovi predmet zákazky na základe písomnej objednávky Objednávateľa doručenej prostredníctvom: |
| a. e-mailu doručeného na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Dodávateľa, |
| b. faxu odoslaného na faxové číslo kontaktnej osoby Dodávateľa, |
| c. telefonicky. |
| 2. Objednávka Objednávateľa sa považuje za záväznú pre obe zmluvné strany. |
| 3. Objednávka Objednávateľa sa považuje za doručenú momentom jej odoslania Dodávateľovi. |
| 4. Objednávka musí obsahovať: |
| a. označenie Objednávateľa a Dodávateľa, |
| b. uvedenie druhu a množstva tovaru , ktorý má byť dodaný, |
| c. odvolávku, že objednávka je vydaná na základe zmluvy, |
| d. dátum vystavenia objednávky. |
| Miesto, čas a podmienky dodania predmetu zákazky: |
| 1. Miestom dodania predmetu zákazky pri všetkých objednávkach bude sídlo Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené Objednávateľom nachádzajúce sa v sídle Objednávateľa. Upresnenie miesta určenia dodania predmetu zákazky oznámi Objednávateľ v dostatočnom predstihu Dodávateľovi pred dodaním premetu zákazky. |
| 2. Objednávateľ je povinný doručiť objednávku vždy do 14:00 hod. popoludnia a Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar pri pravidelnej dodávke počas pracovných dní (pondelok - piatok) medzi od 06:30 hod. a 09:00 hod. dopoludnia nasledujúceho dňa. |
| 3. V prípade mimoriadnej situácie pri nepravidelnej dodávke je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi v dopoludňajších hodinách objednaný tovar v priebehu 3 hodín od momentu doručenia objednávky v čase počas pracovných dní (pondelok – piatok) od 07:30 hod. do 15:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje operatívne reagovať na aktuálne požiadavky Objednávateľa v čase v pracovných dňoch do 15:30 hod. |
| 4. Dodanie predmetu zákazky bude priebežné po dobu trvania zmluvy, podľa potreby prevádzky stravovania na základe objednávok, a to aj v minimálnych množstvách. |
| 5. Rozvoz tovaru nesmie byť v čase podávania obeda od 11:00 hod. do 14:00 hod. |
| 6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi v akosti, množstve a prevedení podľa jednotlivých objednávok spolu so sprievodnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
| 7. Dodávateľ sa zaväzuje, že akosť a kvalita dodaného tovaru bude zodpovedať požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v 1. akostnej triede. |
| 8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v neporušených obaloch, bez pachov a plesní a s dostatočnou minimálnou trvanlivosťou. |
| 9. Dodaný tovar musí byť zabalený v hygienicky nezávadnom prepravnom balení alebo v obaloch obvyklých na prepravu uvedeného tovaru s vyznačením gramáže a doby spotreby a dodaný v prepravnom prostriedku, ktorý zodpovedá hygienickým požiadavkám na prevoz takéhoto tovaru. V prípade, že dátum spotreby nie je možné uviesť na obale dodaného tovaru, je Dodávateľ povinný uviesť dátum spotreby dodaného tovaru v dodacom liste. |
| 10. Pri dodávke tovaru Dodávateľ predloží zoznam látok vyvolávajúcich alergiu vzťahujúcich sa na predmet zákazky a doklad o krajine pôvodu, uvedie dovozcu a ďalšie náležitosti podľa príslušných právnych predpisov. |
| 11. Dodávateľ je povinný v odôvodnených prípadoch na pokyn Objednávateľa strpieť a zabezpečiť na vlastné náklady kontrolu nezávadnosti dodávaného tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu kvality tovaru na náklady Dodávateľa. |
| 12. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru alebo vrátiť ho Dodávateľovi na náklady Dodávateľa v prípade, že sa dodaný tovar nezhoduje s objednávkou, akosť a kvalita dodaného tovaru nezodpovedá požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách, dodané množstvo tovaru nesúhlasí s údajmi uvedenými na dodacom liste alebo na faktúre Dodávateľa, došlo k zjavnému poškodeniu tovaru počas prevozu, alebo ak nebol tovar dodaný v stanovenom termíne. |
| 13. Pri dodaní predmetu zákazky Dodávateľ je povinný vystaviť samostatný dodací list, na ktorom oprávnený zástupca Objednávateľa svojim podpisom potvrdí prevzatie predmetu zákazky. |
| Cena a platobné podmienky: |
| 1. Cena za obstarávaný predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa, ktoré má v súvislosti s dodaním predmetu zákazky na miesto dodania. To znamená, že cena musí byť konečná a Dodávateľ musí do nej zahrnúť aj dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie a pod. Cena sa nedá meniť žiadnym dodatkom ku zmluve ani iným spôsobom. |
| 2. Objednávateľ neposkytuje za dodanie tovaru zálohové platby. |
| 3. Objednávateľ uhradí cenu za dodanie tovaru prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu na základe vystavenej faktúry Dodávateľom na číslo účtu v nej uvedené. |
| 4. Faktúry vystavené Dodávateľom musia obsahovať všetky náležitosti v súlade s príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť Dodávateľovi na doplnenie/opravu. V takomto prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
| 5. Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. |
| 6. Dodávateľ vystaví faktúry s nasledovnou splatnosťou: splatnosť faktúr za dodanie predmet zmluvy bude 20 dní odo dňa doručenia faktúry za predmet zmluvy, najneskôr však do 30 dní odo dňa dodania predmetu zmluvy a 10 dní odo dňa doručenia faktúry za vybranú potravinu, pričom vybranou potravinou sa rozumie potravina určená na okamžitú spotrebu, najneskôr však do 15 dní odo dňa dodania vybranej potraviny. |
| 7. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu Objednávateľa. |
| Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
| Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky. |
| Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
| Zodpovednosť za vady a záruka: |
| 1. Dodaný predmet zákazky nesmie mať v čase odovzdania Objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/3 (jednu tretinu) dátumu spotreby. |
| 2. V prípade, že Dodávateľ dodá predmet zákazky s vyčerpaným dátumom spotreby o viac ako 1/3 (jednu tretinu) jeho dĺžky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť takýto predmet zákazky späť Dodávateľovi na jeho náklady. |
| 3. V prípade, že Objednávateľ trvá na dodaní objednaného predmetu zákazky, Dodávateľ je povinný takýto predmet zákazky bezodkladne nahradiť čerstvejším, v rovnakom množstve a druhu ako znela čiastková objednávka. |
| 4. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku za akosť v dĺžke jeho minimálnej trvanlivosti. Zárukou na akosť sa rozumie záväzok Dodávateľa, že predmet zákazky bude po dobu záruky spôsobilý na použitie na dohodnutý, inak obvyklý účel a zachová si dohodnuté inak obvyklé vlastnosti. Účinky prevzatia tohto záväzku má aj vyznačenie záručnej doby alebo doby trvanlivosti na obale predmetu zákazky. |
| 5.Vady predmetu zákazky (napr. nezrovnalosti v počte, type, druhu, veľkosti, úplnosti dodávky, porušenie obalu a pod.) reklamuje Objednávateľ ihneď písomne, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do konca dátumu spotreby predmetu zákazky. |
| 6. Dodávateľ je povinný do 14 dní odo dňa prijatia reklamácie doručiť písomne svoje stanovisko Objednávateľovi. |
| 7. V prípade, že reklamácia je oprávnená, má objednávateľ nárok na odstránenie chýb bezodkladne, t.j. aj v ten istý deň, aby bola zabezpečená strava pre pacientov a zamestnancov a to odobratím chybnej dodávky v celom množstve a jej nahradenie novou, bezchybnou dodávkou bez akéhokoľvek nároku na finančné vyrovnanie od Objednávateľa. |
| 8. Reklamácia musí obsahovať: druh a množstvo predmetu zákazky, číslo faktúry súvisiacej s reklamovaným predmetom zákazky. Spolu s reklamáciou je Objednávateľ povinný doručiť Dodávateľovi aj reklamovaný predmet zákazky. |
| Zmluvné pokuty, sankcie a úroky z omeškania: |
| - nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom Objednávateľ môže: |
| 1. ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinností, |
| 2. v prípade omeškania Dodávateľa s dodávkou tovaru má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z hodnoty nedodaného tovaru, |
| 3. v prípade omeškania Dodávateľa s vybavením reklamácie má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z celkovej ceny reklamovaného tovaru, |
| 4. v prípade nedodania predmetu zákazky v požadovanej akosti, v požadovanom množstve a v stanovenom termíne je Dodávateľ povinný Objednávateľovi zaplatiť za každé jednotlivé porušenie týchto povinností zmluvnú pokutu vo výške 150,- € a Objednávateľ má zároveň právo na náhradu škody popri zmluvnej pokute, |
| 5. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
| Zodpovednosť za škodu: |
| - Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
| - za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá Objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
| V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
| podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
| Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
| - dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
| 1. s podmienkami viažucimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
| 2. s OPET-om, |
| 3. s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
| Ukončenie zmluvy: |
| - ukončenie zmluvy môže nastať: |
| 1. riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
| 2. dohodou zmluvných strán, |
| 3. odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok , odstúpením od zmluvy pre absenciu zápisu v Registri partnerov verejného sektora, ak pre Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa vznikla takáto povinnosť, |
| 4. doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
| Záverečné ustanovenia: |
| - nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy, |
| - podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 počet kusov je uvedený pri jednotlivých položkách
13 886,14
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2021 10:51
14.04.2021 08:00
14.04.2021 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.04.2021 14:13 - Vstupná ponuka | 13 886,14 | € | Cena bez DPH |
| 12.04.2021 15:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 886,05 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: