• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2021 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2021 11:45

Detail zákazky Z20216752

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2021 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2021 11:45

Základné údaje

Z20216752

OF-233495

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5681841

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslá a kancelárske stoličky

Kancelárske kreslá a kancelárske stoličky

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 39113200-9 - Lavice s operadlom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kreslo otočné na kolieskach ergonomické (STILO T alebo „ekvivalent“) pre 24-hodinovú prevádzku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kreslo otočné na kolieskach ergonomické (STILO T alebo „ekvivalent“) pre 24-hodinovú prevádzku kus 10
šírka sedadla mm 600 700
hĺbka sedadla mm 450 520
výška sedadla mm 440 560
celková výška mm mm 1000 1200
kolieska ks 5
nosnosť kg 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kolieska na všetky typy podláh a krytín Ø 60-70 mm. áno
kancelárske kreslo na celoplastovej báze, celočalúnené kvalitnou poťahovou látkou, s vysokým operadlom, sedadlo ergonomicky tvarované áno
látka – vhodná na použitie 24/7 áno
zloženie látky: 100% polyamid
odolnosť voči oderu: min. 500.000 Martindale
hmotnosť látky: min. 230 g/m².
horľavosť: D - DIN EN 1021-1 (test cigariet), D - DIN EN 1021-2 (skúška butánovým plameňom požaduje sa
Rýchlosť trenia: DIN EN ISO 105-X12: 2016 (4-5 sucho aj mokro), textilná stálosť pri potení: DIN EN ISO 105-E04: 2013 (4-5 kyseliny a zásadité),m), stálofarebnosť: DIN EN ISO 105-B02: 2014 (7), požaduje sa
mechanizmus s Assistblock mechanikou s možnosťou blokácie v min. piatich polohách, podrúčky výškovo nastaviteľné áno
podstava kresla – kovovo-plastový 5-ramenný kríž (plast - tvrdený plast)
Farebné prevedenie poťahu čierna farba, resp. tmavé odtiene modrej, hnedej, zelenej, šedej farby
 2. Stolička kancelárska otočná čalúnená na kolieskach s podrúčkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička otočná čalúnená na kolieskach s podrúčkami kus 50
Výškovo nastaviteľné sedadlo pomocou plynového piestu mm 420 550
Oteruvzdornosť poťahu MD cyklus 100 000
Nosnosť stoličky kg 120
Kolieska stoličky na všetky typy podláh a krytín mm 60 70
Hĺbka sedadla mm 400
Šírka sedadla mm 450
Výška operadla mm 550
Výška operadla od podlahy mm 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pevná konštrukcia stoličky kov v kombinácií s plastom
Čalúnenie sedacej a operadlovej časti stoličky kvalitná poťahová látka tmavej farby (čierna, modrá, šedá, bordová), 100% PES, min. 230 g/m2, odolnosť voči ohňu podľa BS EN 1021-1,2:2006, CRIB 5, BS 7176:1995, AM 18 NF D 60013
Výškovo nastaviteľná opierka chrbta západkovým mechanizmom systémom UP-DOWN Áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo plynovým piestom Áno
Mechanika synchro mechanizmus s možnosťou blokácie v piatich polohách
5-ramenný kovový kríž, kryty koliesok z čierneho tvrdeného plastu Áno
Plastové pevné opierky rúk, výškovo nastaviteľné Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného zariadenia
Objednávateľ požaduje predložiť presnú kalkuláciu ceny za mernú jednotku na každý druh tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť návrh na plnenie predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Požaduje sa doložiť technický list látky na 500 000 martinde, predložiť : Certifikát ISO 9001:2015/STN EN ISO 9001:2016, Certifikát ISO 14001:2015, Certifikát ISO 45001:2018
Požaduje sa doložiť certifikát (resp. protokol) o skúške na deklarované nosnosti
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prijatia faktúry.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Ponúknutie a/alebo dodanie zariadenia, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú a osobitnú požiadavku sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, kedy objednávateľ od uzavretej zmluvy odstúpi, v prípade dodaného zariadenia toto neprevezme, dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou a v súlade s priloženými vizualizáciami jednotlivých položiek
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.05.2021 08:00 — 21.05.2021 12:00

1,00 súbor položiek zákazky

6 237,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.04.2021 08:06

14.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 185
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2021 08:06 - Vstupná ponuka 6 237,00 € Cena bez DPH
12.04.2021 17:15 - Najvýhodnejšia ponuka 6 235,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS