44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
10792848
Andrej Timko Ing. TA-TRANS
Štefánikova 713/342, Trebišov, 07501, SVK
Dodávka potravín - mlieko, mliečne výrobky a vajcia
Potraviny - mlieko, mliečne výrobky a vajcia
Tovar, Služba
1. Dodávka potravín - mlieko, mliečne výrobky a vajcia.
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka potravín - mlieko, mliečne výrobky a vajcia. |
Príprava jedál v zdravotníckom zariadení. |
Zabezpečenie stravovania pre pacientov a zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Acidofilné mlieko – tuk min. 3,6 %, probiotická kultúra Lactobacillus acidophilus, bez príchute, balenie 200 - 250 g | kg | 900 | ||
Bryndza – sušina min. 44 %, tuk v sušine min. 48 %, balenie 250 g, 1 kg | kg | 200 | ||
Jogurt biely – tuk min. 3,1 %, balenie 120 - 150 g | ks | 3500 | ||
Jogurt ovocný – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 2,4 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 120 - 150 g | ks | 6500 | ||
Maslo čerstvé – množstvo tuku min. 82 %, balenie 125 - 250 g | kg | 850 | ||
Maslo rastlinné – tuk min. 25 %, balenie 400 - 500 g | kg | 50 | ||
Mlieko trvanlivé polotučné - 1,5 % tuku, objem 1 l | l | 19000 | ||
Mlieko trvanlivé plnotučné - 3,5 % tuku, objem 1 l | l | 1200 | ||
Smotana kyslá – min. 15 - 16 % tuku , balenie 180 ml, 200 ml, 250 ml, 1 l | kg | 250 | ||
Smotana na šľahanie trvanlivá – min. 30 - 33 % tuku, balenie 250 ml, 500 ml, 1l | kg | 200 | ||
Smotana na varenie trvanlivá – tuk min. 10 - 12 %, balenie 200 ml, 250 ml, 500 ml, 1 l | kg | 800 | ||
Syr plátkový 17 g – min. 50 % tuku v sušine (1balenie 100 g/5-6 ks v balení bez príchute) | ks | 4000 | ||
Syr tavený roztierateľný trojuholníkový – min. 25 - 65 % tuku, 8 ks v balení, bez príchute, balenie 100 -140 g | ks | 5800 | ||
Syr balkánsky – sušina min. 43 %, tuk min. 23 %, balenie 200 g | kg | 15 | ||
Syr tavený – tuk v sušine min. 48 %, balenie 150 g (3 ks v balení) | ks | 10000 | ||
Syr s modrou alebo zelenou plesňou – sušina min. 48 %, tuk v sušine min. 50 %, balenie 100 g, 125 g | kg | 8 | ||
Syr tvrdý neúdený - obsah tuku v sušine min. 45 % | kg | 100 | ||
Syr tvrdý údený – obsah tuku v sušine min. 45 % | kg | 300 | ||
Majonéza – balenie 250 g (1balenie 250 g/12 ks v balení) | kg | 15 | ||
Tatárska omáčka porciovaná – balenie 30 g (1balenie 30 g/50 ks v balení) | ks | 750 | ||
Tatárska omáčka – balenie 250 g (1 balenie 250 g/ 12 ks v balení) | kg | 90 | ||
Tvaroh jemný hrudkový – sušina min. 23 %, tuk v sušine min. 8 %, obsah tuku min. 2,5 %, balenie 200 g, 250 g, 1 kg, 3 kg | kg | 820 | ||
Termix tvarohový - rôzne príchute (vanilkový, čokoládový, jahodový) tvaroh min. 48 %, smotana min. 6,5 %, balenie 90 g (1 balenie 90 g/24 ks v balení) | ks | 9600 | ||
Sójový tofu syr biely – bez konzervačných látok, bez cholesterolu, vysoký obsah bielkovín, vákuovo balený, balenie 1 kg | kg | 40 | ||
Sójový tofu syr údený - bez konzervačných látok, bez cholesterolu, vysoký obsah bielkovín, vákuovo balený, balenie 1 kg | kg | 80 | ||
Čerstvé droždie – balenie 42 g (1balenie 42 g/ 24 ks v balení) | kg | 60 | ||
Maslo porciované – množstvo tuku min. 82%, balenie 10 g (1ks/10 g/ 100 ks v balení) | ks | 150000 | ||
Vajcia-čerstvé slepačie, veľkosť L, škrupiny čisté neporušené, označené kódom na vajíčku, preverené veterinárnou kontrolou, po 30 ks v preložkách, minimálna trvanlivosť 21 dní od dodania tovaru | ks | 40000 |
Názov |
Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa do Registra partnerov verejného sektora. |
Zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: |
1. Vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby Dodávateľa, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo a email kontaktnej osoby. |
2. Náhľad záznamu zo zoznamu hospodárskych subjektov - predložiť ako online výpis. |
3. Platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva SR – povolenie na spracovanie (resp. výrobu), prevádzku, skladovanie, manipuláciu a uvádzanie výrobkov na trh SR v zmysle zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov - kópiu. |
4. Čestné vyhlásenie, že Dodávateľ má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov. |
5. Výpis z Registra partnerov verejného sektora - predložiť ako online výpis. |
6. Jednotkové ceny predmetu obstarávania a to rozpis ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Objednávateľ je povinný emailom zaslať Dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
Objednávka na dodanie tovaru: |
1. Dodávateľ dodá objednávateľovi predmet zákazky na základe písomnej objednávky Objednávateľa doručenej prostredníctvom: |
a. e-mailu doručeného na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Dodávateľa, |
b. faxu odoslaného na faxové číslo kontaktnej osoby Dodávateľa, |
c. telefonicky. |
2. Objednávka Objednávateľa sa považuje za záväznú pre obe zmluvné strany. |
3. Objednávka Objednávateľa sa považuje za doručenú momentom jej odoslania Dodávateľovi. |
4. Objednávka musí obsahovať: |
a. označenie Objednávateľa a Dodávateľa, |
b. uvedenie druhu a množstva tovaru , ktorý má byť dodaný, |
c. odvolávku, že objednávka je vydaná na základe zmluvy, |
d. dátum vystavenia objednávky. |
Miesto, čas a podmienky dodania predmetu zákazky: |
1. Miestom dodania predmetu zákazky pri všetkých objednávkach bude sídlo Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené Objednávateľom nachádzajúce sa v sídle Objednávateľa. Upresnenie miesta určenia dodania predmetu zákazky oznámi Objednávateľ v dostatočnom predstihu Dodávateľovi pred dodaním premetu zákazky. |
2. Objednávateľ je povinný doručiť objednávku vždy do 14:00 hod. popoludnia a Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar pri pravidelnej dodávke počas pracovných dní (pondelok - piatok) medzi od 06:30 hod. a 09:00 hod. dopoludnia nasledujúceho dňa. |
3. V prípade mimoriadnej situácie pri nepravidelnej dodávke je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi v dopoludňajších hodinách objednaný tovar v priebehu 3 hodín od momentu doručenia objednávky v čase počas pracovných dní (pondelok – piatok) od 07:30 hod. do 15:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje operatívne reagovať na aktuálne požiadavky Objednávateľa v čase v pracovných dňoch do 15:30 hod. |
4. Dodanie predmetu zákazky bude priebežné po dobu trvania zmluvy, podľa potreby prevádzky stravovania na základe objednávok, a to aj v minimálnych množstvách. |
5. Rozvoz tovaru nesmie byť v čase podávania obeda od 11:00 hod. do 14:00 hod. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar Objednávateľovi v akosti, množstve a prevedení podľa jednotlivých objednávok spolu so sprievodnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že akosť a kvalita dodaného tovaru bude zodpovedať požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v 1. akostnej triede. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v neporušených obaloch, bez pachov a plesní a s dostatočnou minimálnou trvanlivosťou. |
9. Dodaný tovar musí byť zabalený v hygienicky nezávadnom prepravnom balení alebo v obaloch obvyklých na prepravu uvedeného tovaru s vyznačením gramáže a doby spotreby a dodaný v prepravnom prostriedku, ktorý zodpovedá hygienickým požiadavkám na prevoz takéhoto tovaru. V prípade, že dátum spotreby nie je možné uviesť na obale dodaného tovaru, je Dodávateľ povinný uviesť dátum spotreby dodaného tovaru v dodacom liste. |
10. Pri dodávke tovaru Dodávateľ predloží zoznam látok vyvolávajúcich alergiu vzťahujúcich sa na predmet zákazky a doklad o krajine pôvodu, uvedie dovozcu a ďalšie náležitosti podľa príslušných právnych predpisov. |
11. Dodávateľ je povinný v odôvodnených prípadoch na pokyn Objednávateľa strpieť a zabezpečiť na vlastné náklady kontrolu nezávadnosti dodávaného tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu kvality tovaru na náklady Dodávateľa. |
12. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru alebo vrátiť ho Dodávateľovi na náklady Dodávateľa v prípade, že sa dodaný tovar nezhoduje s objednávkou, akosť a kvalita dodaného tovaru nezodpovedá požiadavkám, ktoré sú stanovené v platných potravinárskych, zdravotníckych, hygienických a iných súvisiacich právnych normách, dodané množstvo tovaru nesúhlasí s údajmi uvedenými na dodacom liste alebo na faktúre Dodávateľa, došlo k zjavnému poškodeniu tovaru počas prevozu, alebo ak nebol tovar dodaný v stanovenom termíne. |
13. Pri dodaní predmetu zákazky Dodávateľ je povinný vystaviť samostatný dodací list, na ktorom oprávnený zástupca Objednávateľa svojim podpisom potvrdí prevzatie predmetu zákazky. |
Cena a platobné podmienky: |
1. Cena za obstarávaný predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa, ktoré má v súvislosti s dodaním predmetu zákazky na miesto dodania. To znamená, že cena musí byť konečná a Dodávateľ musí do nej zahrnúť aj dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie a pod. Cena sa nedá meniť žiadnym dodatkom ku zmluve ani iným spôsobom. |
2. Objednávateľ neposkytuje za dodanie tovaru zálohové platby. |
3. Objednávateľ uhradí cenu za dodanie tovaru prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu na základe vystavenej faktúry Dodávateľom na číslo účtu v nej uvedené. |
4. Faktúry vystavené Dodávateľom musia obsahovať všetky náležitosti v súlade s príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť Dodávateľovi na doplnenie/opravu. V takomto prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
5. Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. |
6. Dodávateľ vystaví faktúry s nasledovnou splatnosťou: splatnosť faktúr za dodanie predmet zmluvy bude 20 dní odo dňa doručenia faktúry za predmet zmluvy, najneskôr však do 30 dní odo dňa dodania predmetu zmluvy a 10 dní odo dňa doručenia faktúry za vybranú potravinu, pričom vybranou potravinou sa rozumie potravina určená na okamžitú spotrebu, najneskôr však do 15 dní odo dňa dodania vybranej potraviny. |
7. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu Objednávateľa. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky. |
Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
Zodpovednosť za vady a záruka: |
1. Dodaný predmet zákazky nesmie mať v čase odovzdania Objednávateľovi vyčerpanú viac ako 1/3 (jednu tretinu) dátumu spotreby. |
2. V prípade, že Dodávateľ dodá predmet zákazky s vyčerpaným dátumom spotreby o viac ako 1/3 (jednu tretinu) jeho dĺžky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť takýto predmet zákazky späť Dodávateľovi na jeho náklady. |
3. V prípade, že Objednávateľ trvá na dodaní objednaného predmetu zákazky, Dodávateľ je povinný takýto predmet zákazky bezodkladne nahradiť čerstvejším, v rovnakom množstve a druhu ako znela čiastková objednávka. |
4. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku za akosť v dĺžke jeho minimálnej trvanlivosti. Zárukou na akosť sa rozumie záväzok Dodávateľa, že predmet zákazky bude po dobu záruky spôsobilý na použitie na dohodnutý, inak obvyklý účel a zachová si dohodnuté inak obvyklé vlastnosti. Účinky prevzatia tohto záväzku má aj vyznačenie záručnej doby alebo doby trvanlivosti na obale predmetu zákazky. |
5.Vady predmetu zákazky (napr. nezrovnalosti v počte, type, druhu, veľkosti, úplnosti dodávky, porušenie obalu a pod.) reklamuje Objednávateľ ihneď písomne, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do konca dátumu spotreby predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ je povinný do 14 dní odo dňa prijatia reklamácie doručiť písomne svoje stanovisko Objednávateľovi. |
7. V prípade, že reklamácia je oprávnená, má objednávateľ nárok na odstránenie chýb bezodkladne, t.j. aj v ten istý deň, aby bola zabezpečená strava pre pacientov a zamestnancov a to odobratím chybnej dodávky v celom množstve a jej nahradenie novou, bezchybnou dodávkou bez akéhokoľvek nároku na finančné vyrovnanie od Objednávateľa. |
8. Reklamácia musí obsahovať: druh a množstvo predmetu zákazky, číslo faktúry súvisiacej s reklamovaným predmetom zákazky. Spolu s reklamáciou je Objednávateľ povinný doručiť Dodávateľovi aj reklamovaný predmet zákazky. |
Zmluvné pokuty, sankcie a úroky z omeškania: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom Objednávateľ môže: |
1. ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinností, |
2. v prípade omeškania Dodávateľa s dodávkou tovaru má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z hodnoty nedodaného tovaru, |
3. v prípade omeškania Dodávateľa s vybavením reklamácie má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z celkovej ceny reklamovaného tovaru, |
4. v prípade nedodania predmetu zákazky v požadovanej akosti, v požadovanom množstve a v stanovenom termíne je Dodávateľ povinný Objednávateľovi zaplatiť za každé jednotlivé porušenie týchto povinností zmluvnú pokutu vo výške 150,- € a Objednávateľ má zároveň právo na náhradu škody popri zmluvnej pokute, |
5. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Zodpovednosť za škodu: |
- Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá Objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
- dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
1. s podmienkami viažucimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
2. s OPET-om, |
3. s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
Ukončenie zmluvy: |
- ukončenie zmluvy môže nastať: |
1. riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
2. dohodou zmluvných strán, |
3. odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok , odstúpením od zmluvy pre absenciu zápisu v Registri partnerov verejného sektora, ak pre Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa vznikla takáto povinnosť, |
4. doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
Záverečné ustanovenia: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy, |
- podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 počet kusov uvedený pri jednotlivých položkách
39 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2021 14:06
13.04.2021 08:00
13.04.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.04.2021 14:04 - Vstupná ponuka | 39 200,00 | € | Cena bez DPH |
13.04.2021 07:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 199,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: