• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2021 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2021 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 15:00

Detail zákazky Z20216707

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2021 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2021 14:10
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 15:00

Základné údaje

Z20216707

OF-233584

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5678301

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Dodávateľ

36332151

BOZPO, s.r.o.

Ciglianska cesta 3C, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenia BOZP

školenie, vzdelávanie

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie BOZP
Funkcia
Základné školenie obsluhy hydraulickej ruky, obsluhy plošiny, viazača bremien a opakované školenie obsluhy motorovej píly
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
základné školenie obsluhy hydraulickej ruky osoba 3
základné školenie obsluhy plošiny osoba 2
základné školenie viazača bremien osoba 4
opakované školenie obsluhy motorovej píly osoba 1
 2. Školenie BOZP
Funkcia
Základné školenie obsluhy hydraulickej ruky, opakované školenia žeriavnika, obsluhy tlakových nádob, kuriča, obsluhy zdvíhacích zariadení a viazača bremien
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
základné školenie obsluhy hydraulickej ruky osoba 3
opakované školenie žeriavnika osoba 2
opakované školenie obsluhy tlakových nádob osoba 14
opakované školenie kuriča osoba 5
opakované školenie obsluhy zdvíhacích zariadení osoba 10
opakované školenie viazača bremien osoba 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Školenia je potrebné vykonať u objednávateľa, pričom miestom plnenia je mesto Trnava a Senica.
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia.
Termín školení po vzájomnej dohode v mesiaci apríl 2021.
V cene školení musia byť zahrnuté cestovné náklady, náklady na pomôcky a všetka dokumentácia školení (napr. prezenčná listina, zápisnica, testy, potvrdenia, záverečné skúšky, vydanie preukazu atď.)
Dodávateľ je povinný do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je oprávnený vykonávať predmet zmluvy (kópia e-mailom).
Dodávateľ je povinný predložiť oprávnenie na výchovu a vzdelávanie v požadovaných oblastiach v súlade s § 27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (kópia e-mailom).
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. (V rozpočte sa požaduje uviesť cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH ako aj celkovú cenu v súlade so zmluvou).
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia, pričom je povinný oceniť maximálny počet uvedený v technických vlastnostiach zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa §7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.
Splatnosť faktúry je 30 kal. dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnava (Bulharská 39), Senica (Hurbanova 516), Trnavský, Slovenská republika

16.04.2021 08:00 — 30.04.2021 14:00

1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie

1 476,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2021 13:56

13.04.2021 14:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2021 14:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2021 14:09 - Vstupná ponuka 1 476,00 € Cena s DPH
12.04.2021 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka 1 476,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS