42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou alebo ekvivalentom
stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou alebo ekvivalentom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravovacej jednotky | EUR | 4,50 | ||
Predpokladané maximálne množstvo čipových kariet | ks | 68 | ||
Lehota na poskytnutie služby | do | 30.11.2021 | ||
Cena za zhotovenie elektronických stravných kariet | EUR | 0 | ||
Počet stravovacích jednotiek | ks | 11016 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravovacia karta obsahuje | názov a logo objednávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | meno a priezvisko držiteľa karty |
Stravovacia karta | je platná 3 roky odo dňa jej vydania |
Miesto dodania stravovacích kariet | Slovenská republika- Bratislava |
PIN karty | áno, s možnosťou zmeny |
Online aplikácia | áno |
Možnosť prezerať zostatok | áno |
Možnosť bezkontaktnej karty | áno, do 20 EUR |
Bezpečnostný číp na karte | áno |
Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca | áno |
Možnosť zablokovania karty v prípade straty | áno |
Vystavenie novej elektronickej stravovacej karty | áno, do 2 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nominálna hodnota stravovacej jednotky musí byť uhradená v celej výške. |
Provízia dodávateľa služby zahŕňa všetky náklady spojené za sprostredkovanie služby vrátane všetkých nákladov súvisiacich s vyhotovením a dodaním elektronických stravovacích kariet objednávateľovi, resp. ďalšími nákladmi spojené s plnením predmetu Rámcovej dohody. Suma provízie sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača a nominálna hodnota jednej stravovacej jednotky (4,50 EUR) a vyjadruje sa v %. Počas trvania Rámcovej dohody je nemenná. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť bezodkladne po uzatvorení Rámcovej dohody kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo, e-mail), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť bezodkladne po uzatvorení Rámcovej dohody výšku jeho provízie z nominálnej hodnoty stravnej poukážky vyjadrenú v percentách (%). |
Plnenie predmetu Rámcovej dohody sa bude realizovať na základe objednávok objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravovacej jednotky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednotky sú zahrnuté v provízii dodávateľa. |
Stravovacie karty sú akceptované vo viac ako 4.000 stravovacích zariadeniach v rámci celej Slovenskej republiky. |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet alebo ich ekvivalentom - stravné poukážky vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať objednávateľom v požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej jednotky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky (jednotky) je 4,50 EUR a je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u prevádzkovateľov zmluvných zariadení́, aby tieto boli pri vstupe viditeľne označené etiketou a logom dodávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravovacích kariet objednávateľovi do 5 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích kariet, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie karty objednávané a miesto dodania. Objednávku na dodanie stravovacích kariet objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému/e-mailu. |
Dodávateľ zabezpečí dobitie objednávateľom objednaných stravovacích jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 2 prac. dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích jednotiek, nominálnu hodnotu objednaných stravovacích jednotiek, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie jednotky objednávané. Objednávku na dobitie objednaných stravovacích jednotiek k stravovacím kartám objednávateľ zadá prostredníctvom elektr. objednávkového systému/e-mailu. |
Objednávateľ počas uzatvorenej rámcovej dohody v prípade zníženého počtu zamestnancov v objednávke zaktualizuje skutočný počet stravovacích kariet. |
Dodávateľ vyúčtuje objednávateľovi cenu za stravovacie jednotky priradené k stravovacím kartám vždy za každú jednotlivú objednávku objednávateľa faktúrou. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej vystavenia. Faktúra bude uhradená objednávateľom bezhotovostným prevodom v prospech bankového účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Na faktúre žiada objednávateľ uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade omeškania dodávateľa služby, s dodávkou predmetu dohody, zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,01% fakturovanej sumy za každý i začatý deň omeškania. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, najskôr však od 12.4.2021 |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Nevyčerpaný kredit na elektronickej stravovacej karte v mesiaci dobytia je možné vyčerpať po dobu minimálne 3 mesiacov. |
Názov | Upresnenie |
Počet zamestnancov (kariet) | 68 |
Nominálna hodnota jednej stravovacej jednotky | 4,50 |
Počet stravných jednotiek | 11016 |
Letisko M.R. Štefánika, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
8
1,00 sada
49 572,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2021 12:59
14.04.2021 12:17
14.04.2021 12:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.04.2021 13:13 - Vstupná ponuka | 49 572,00 | € | Cena s DPH |
09.04.2021 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 571,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: