• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2021 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 15:20

Detail zákazky Z20216686

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2021 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 15:20

Základné údaje

Z20216686

OF-233554

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5678287

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do tlačiarne

toner

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery do tlačiarne
Funkcia
Nákup nových, originálnych tonerov do tlačiarne HP Color Laser Jet Pro MFP M283fdw vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, odvozu a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toner HP 207X – čierny, výťažnosť  3150 strán, W2210X ks 1
2. Toner HP 207X – azúrový, výťažnosť  2450 strán, W2211X ks 1
3. Toner HP 207X – žltý, výťažnosť  2450 strán, W2212X ks 1
4. Toner HP 207X – purpurový, výťažnosť  2450 strán, W2213X ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Tonery musia byť:
1.1. originálne, nové, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, pred dodaním nesmú byť používané, testované, recyklované, repasované, renovované ani vyrábané iným výrobcom, ako ekvivalentné náhrady, nesmú byť vyrobené z už použitých tonerov a dielov, v dodaných toneroch, náplniach a súvisiacom materiáli nesmie byť použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec,
1.2. zabalené v originálnom obale od výrobcu, ktorý spĺňa všetky znaky originálneho balenia (hologramy), obal musí byť nový, neporušený, nepoškodený, opatrený ochrannými známkami výrobcu príslušných značiek (ochranná známka s číselným alebo QR kódom, pomocou ktorého je možné na stránke výrobcu, resp. cez mobilnú aplikáciu výrobcu overiť pravosť).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, odvoz a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8.  Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
9. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
11. V prípade pochybností o originalite tovaru je objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi alebo jeho zastúpeniu. Ak výsledkom bude vyjadrenie (rozhodnutie), že tovar nie je originál - objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie mládeže 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

19.04.2021 08:00 — 03.05.2021 15:00

1,00 súbor

352,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2021 12:30

13.04.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2021 12:39 - Vstupná ponuka 349,20 € Cena s DPH
08.04.2021 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka 349,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS