00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
34150471
HYDRODYNAMIC, spol. s r.o.
Bernolákova 57, Zlaté Moravce, 95301, SVK
Čistenie a dezinfekcia zberných nádob s objemom 1100 l na komunálny odpad
čistenie, dezinfekcia, zberná nádoba, odpad
Služba
1. Čistenie a dezinfekcia 1100 l zberných nádob.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je čistenie a dezinfekcia zberných nádob s objemom 1100 l určených na komunálny odpad (nie nebezpečný odpad) (ďalej len "zberné nádoby") na území hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy (ďalej len "HM SR Bratislava"). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zberné nádoby určené na čistenie a dezinfekciu | ks | 6600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti umývačky zberných nádob | |
Nadstavba | pevne namontovaná na rám podvozku |
Denný cyklus umývania (8,5 h) | cca 50 - 80 ks zberných nádob |
Nádrž na čistú vodu | od 5 000 l do 7 000 l |
Nádrž na znečistenú vodu | minimálne rovnaká ako nádrž na čistú vodu |
Umývanie zberných nádob | vonkajšie a vnútorné umývanie vysokým tlakom min. 12 MPa a pohyblivými rotačnými hlavami z dôvodu značného znečistenia zberných nádob |
Podávač | pre 1100 l zberné nádoby s oblým vekom |
Názov |
1. Predmet Rámcovej dohody. |
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle čl. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019 (ďalej len "OPET"), ďalej len "Zmluva"), je záväzok Dodávateľa poskytovať pre Objednávateľa službu špecifikovanú vo funkčnej a technickej špecifikácii tejto Zmluvy (ďalej len "Služba") a záväzok Objednávateľa za túto službu uhradiť Dodávateľovi cenu podľa tejto Zmluvy. |
1.2 Účelom tejto Zmluvy je stanoviť práva a povinnosti Zmluvných strán a štandardné podmienky obchodného vzťahu medzi Zmluvnými stranami. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zabezpečiť Službu prostredníctvom motorového vozidla s nadstavbou umývačka pre 1100 l zberné nádoby , ktorým sa Dodávateľ zaväzuje presunúť ku kontajnerovému stanovišťu, z ktorého zberné nádoby vytiahne, vyumýva, vydezinfikuje a vráti na pôvodné miesto. Pod umytím zbernej nádoby sa rozumie umytie z vnútornej aj vonkajšej strany bez okolitého znečistenia plochy stanovišťa, alebo priľahlej plochy . |
Motorové vozidlo s nadstavbou musí byť vybavené uzavretým umývacím priestorom pre umývanie zberných nádob s objemom 1100 l a musí mať zabezpečený zber znečistenej vody (ďalej len "motorové vozidlo s nadstavbou"). |
1.4 Zmluvné strany sa dohodli, že predpokladané množstvo zberných nádob určených na čistenie a dezinfekciu, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii tejto Zmluvy nie je pre Objednávateľa záväzné. Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam Objednávateľa. Dodávateľ je povinný fakturovať Objednávateľovi len skutočne poskytnutú Službu, t.j. skutočný počet vyčistených zberných nádob. |
2. Miesto plnenia a vlastnícke právo. |
2.1 Miesto plnenia bude na území HM SR Bratislavy. Služby sa zaväzuje Dodávateľ vykonávať na základe skutočných potrieb Objednávateľa a výhradne na základe písomných žiadostí Objednávateľa (ďalej len "Objednávky" alebo "Čiastkové výzvy"), ktorú Objednávateľ zašle elektronicky zodpovednému zástupcovi Dodávateľa minimálne desať (10) dní pred požadovaným výkonom čistenia a dezinfekcie zberných nádob. V Objednávke na čistenie a dezinfekciu Objednávateľ spresní lokalitu s presným uvedením ulice, na ktorej sa zberné nádoby nachádzajú. |
2.2. Zberné nádoby ktoré sú predmetom tejto Zmluvy sú vo vlastníctve Objednávateľa. |
3. Cena a platobné podmienky. |
3.1 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie do piatich (5) dní odo dňa uzatvorenia tejto Zmluvy (ďalej len "Návrh na plnenie"). Cenová ponuka uvedená v Návrhu na plnenie Dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto Zmluvy vrátane všetkých nákladov spojených s plnením predmetu Zmluvy. Súčasťou Návrhu na plnenie je podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny v EUR bez DPH za 1 ks umytej a dezinfikovanej zbernej nádoby, sadzby a výšky DPH v EUR, celkovej ceny v EUR bez DPH a celkovej ceny v EUR. |
3.2 Objednávateľ sa nezaväzuje poskytovať Dodávateľovi preddavkové platby. |
3.3 Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
3.4 Objednávateľ je povinný uhradiť Dodávateľovi Cenu za poskytnuté služby v lehote splatnosti na základe mesačných faktúr vyhotovených Dodávateľom. |
4. Podmienky poskytovania Služby |
4.1 Objednávateľ a Dodávateľ sú povinní určiť do piatich (5) dní odo dňa účinnosti Zmluvy identifikáciu zodpovedných zástupcov, ktorí sa zaväzujú zabezpečiť počas plnenia Zmluvy komunikáciu medzi Zmluvnými stranami. |
4.2 Dodávateľ je bez vyzvania Objednávateľa povinný doručiť Objednávateľovi do piatich (5) dní doklad o vlastníctve motorového vozidla s nadstavbou, kópiu technického preukazu motorového vozidla s nadstavbou (v technickom preukaze motorového vozidla musí byť uvedené, že vozidlo má špeciálnu nadstavbu) a fotografie motorového vozidla s nadstavbou, ktorým sa bude predmet Zmluvy realizovať. |
4.3 V prípade ak Dodávateľ využije technické, alebo odborné kapacity tretej osoby, je povinný preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ zmluvu o prenájme mobilného zariadenia/zmluvu o spolupráci, technický preukaz vozidla (v TP vozidla bude uvedené, že vozidlo má špeciálnu nadstavbu) a fotografie vozidla, ktorým sa bude predmet zákazky realizovať. |
4.4 Dodávateľ je povinný mať po dobu platnosti Zmluvy platné všetky zmluvy/dokumenty/potvrdenia potrebné na výkon Služby v zmysle tejto Zmluvy. |
4.5 Dodávateľ je povinný po výzve Objednávateľa predviesť Objednávateľovi názornú ukážku umývania zberných nádob prostredníctvom motorového vozidla s nadstavbou, ktorým bude vykonávať predmet Zmluvy v sídle Objednávateľa. |
4.6 Objednávateľ je povinný zabezpečiť, aby zberné nádoby boli počas vykonávania Služby, t. j. čistenia a dezinfekcie vyprázdnené. V prípade, že zberné nádoby určené na čistenie a dezinfekciu nebudú vyprázdnené, je Dodávateľ oprávnený pred vykonaním Služieb vykonať vysypanie obsahu zbernej nádoby a po vykonaní Služieb vrátiť obsah zbernej nádoby späť do zbernej nádoby tak, aby miesto, kde bol uskutočnený výsyp bolo dočistené a zanechané v pôvodnom stave. |
4.7 Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Dodávateľovi sprístupnenie uzamknutých stanovíšť, v ktorých sa nachádzajú zberné nádoby. |
4.8 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Dodávateľovi čistenie a dezinfekciu zberných nádob motorovým vozidlom s nadstavbou, ktoré disponuje GPS monitoringom. Výpis z GPS monitoringu počas výkonu Služieb bude tvoriť prílohu k mesačnej fakturácii Dodávateľa. |
4.9 Dodávateľ sa zaväzuje používať na dokumentáciu vykonaných Služieb androidovú aplikáciu VENZEO, ktorú je Dodávateľ povinný nainštalovať, sprístupniť na používanie, pričom zaškolenie pracovníkov Dodávateľa zabezpečí Objednávateľ. Aplikácia bude nainštalovaná na smartfóne Dodávateľa s operačným systémom Android 5.0 a vyšším. Odporúčané zariadenie je Samsung xCover 3 VE. Dokumentácia aplikácie VENZEO bude tvoriť prílohu k mesačnej fakturácii Dodávateľa. |
5. Spoločné ustanovenia |
5.1 Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto Zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
5.2 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky tejto Zmluvy a/alebo Objednávky Objednávateľa uvedenej v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5.3 Objednávateľ je oprávnený neprevziať plnenie predmetu Zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady, alebo nezrovnalosti v rozpore s podmienkami uvedenými v osobitných požiadavkách na plnenie. |
5.4 Objednávateľ môže túto Zmluvu písomne vypovedať bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej Zmluvnej strane doručená. |
5.5 Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa účinnosti Zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídla Objednávateľa. |
Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
6 600,00 ks
161 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.04.2021 10:09
16.04.2021 10:00
16.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.04.2021 10:13 - Vstupná ponuka | 161 000,00 | € | Cena bez DPH |
16.04.2021 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: