• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2021 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2021 10:05

Detail zákazky Z20216650

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2021 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2021 10:05

Základné údaje

Z20216650

OF-233417

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5674455

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

31359825

SARSTEDT spol. s r.o.

Pri smaltovni 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny spotrebný materiál

mikroskúmavky, pipetové špičky

  • 38437110-1 - Pipetové hroty
  • 33192500-7 - Skúmavky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pipetové špičky - hroty 0,1 - 10 µl, bezfarebné ks 30 000
2. Pipetové špičky - 1000 µl, modré ks 30 000
3. Pipetové špičky - 1000 µl, bezfarebné ks 20 000
4. PCR skúmavky 500 µl ks 6 000
5. Mikroskúmavky 1,5 ml ks 10 000
6. Mikroskúmavky 1,5 ml ks 5 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č.1: kompat. s pipetami HTL 0.5-10 µl, Eppendorf Research Pro Multichannel 0.5-10 µl, Eppendorf Xplorer Multichannel 0.5-10 µl, Brand 0.5-10 µl, špecifikácii zodpovedá Sarstedt 72.3010 alebo ekvivalent
Položka č. 2: PP, kompat. s pipetami Finnpippete, HTL, Gilson, Eppendorf, autoklávovateľné, graduované, priesvitné, Ø 9 mm, dĺžka 72 mm, autoklávovateľné, špecifikácii zodpovedá Sarstedt 70.3050 alebo ekvivalent
Položka č. 3: PP,kompatibilné s pipetami Finnpippete, HTL, Gilson, Eppendorf, autoklávovateľné, graduované,priesvitné, Ø 9 mm, dĺžka 72 mm, autoklávovateľné, špecifikácii zodpovedá Sarstedt 70.3050 alebo ekvivalent
Položka č.4: PP, tenkostenné, s pripojeným plochým vrchnáčikom, transparentné, bez detekovateľnej DNA, DNázy, RNázy, s anikontaminačným šitíkom, kompatibilné s cyklérom Biometra a inými bežne používanými cyklérmi
- špecifikácii zodpovedá Sarstedt 72.735.002 alebo ekvivalent
Položka č.5: s pripevneným viečkom SafeSeal, PP, graduované, centrifugácia do 30000 x g, priesvitné, bezfarebné, Ø 10,8 mm, dĺžka 39 mm, autoklávovateľné, s políčkom na písanie na boku
- špecifikácii zodpovedá Sarstedt 72.706 alebo ekvivalent
Položka č.6: s pripevneným viečkom, PP, graduované, centrifugácia do 20000 x g, bezfarebné, Ø 10,9 mm, dĺžka 39 mm, autoklávovateľné, s políčkom na písanie na boku
- špecifikácii zodpovedá Sarstedt 72.690.001 alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktoré je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami, fotografiou (prípadne prospektom) a podrobný aktualizovaný rozpočet na každú položku predmetu zmluvy. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať všetky úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Zároveň verejný obstarávateľ požaduje do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy doručiť vzorku ponúknutého ekvivalentu do miesta sídla objednávateľa na odskúšanie kompatibility s už používanou infraštruktúrou verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ posúdi dodávateľom predloženú vzorku ekvivalentu a do 2 pracovných dní odo dňa jej doručenia elektronicky oznámi dodávateľovi, či predložený ekvivalent spĺňa všetky požiadavky verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Materiál musí byť originálny, nepoužitý, v originálnom balení, so zárukou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka, 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

19.04.2021 07:00 — 03.05.2021 15:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

1 895,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.04.2021 14:44

12.04.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 487
 49
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2021 16:02 - Vstupná ponuka 1 894,99 € Cena s DPH
09.04.2021 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 893,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS