• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2021 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 11:25

Detail zákazky Z20216643

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2021 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 11:25

Základné údaje

Z20216643

OF-233302

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5678271

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

34105948

PURA, spol. s r.o.

Hlavná 5539/2, Dunajská Streda, 92901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie objemného odpadu

zneškodnenie, objemný odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodnenie objemného odpadu - katalógové číslo odpadu 20 03 07
Funkcia
Predmetom obstarávania je odber a zneškodnenie objemného odpadu, ktorý je zo zberného dvora a od externých zákazníkov dopravovaný vo veľkokapacitných kontajneroch verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo odpadu kat. č. 20 03 07 t 720
vzdialenosť /googlemaps/ od ulice Stará Ivánska cesta v BA km 53
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
názov odpadu Objemný odpad
katalógové číslo odpadu 20 03 07
kategória odpadu O
preberanie dovezeného odpadu minimálne v čase po- pi od 7:00 hod do 16:00 hod
prednostné vybavovanie požaduje sa prednostné vybavovanie vozidiel obstarávateľa pri príjme odpadu, ak je čakacia doma dlhšia ako 30 min.
kód nakladania zneškodnenia D1 - Uloženie do zeme alebo na povrchu zeme áno
informácia k predkladaniu ponuky Vzhľadom na to, že plnenie ponuky obsahuje rôzne sadzby DPH je pri predkladaní ponuky potrebné zaškrtnúť "Rôzne sadzby DPH", kedy sa sadzba DPH pri predkladaní cenovej ponuky nevypĺňa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Táto rámcová dohoda sa uzatvára v zmysle čl. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019 (ďalej len „zmluva“) na dobu určitú od 15.4.2021 do 14.4.2022 alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr.
Zneškodnenie Odpadu bude realizované v mieste určenom Dodávateľom v zmysle platných rozhodnutí a na vlastné náklady Dodávateľa.
Rozsah predmetu plnenia zmluvy je určený maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva je rámcovou dohodou a Objednávateľ nie je povinný dodať odpad podľa tejto zmluvy Dodávateľovi v celom množstve uvedenom v Položke č. 1 tejto zmluvy. Skutočný rozsah predmetu plnenia zmluvy bude upravený v rozsahu zodpovedajúcom aktuálnym podmienkam Objednávateľa, t.j. v menšom alebo väčšom rozsahu.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov (zarátava sa do nej poplatok súvisiaci s uložením odpadu podľa zákona č.329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov a Prílohy č. 1k nariadeniu vlády Slovenskej republiky č. 330/2018 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška sadzieb poplatkov za uloženie odpadov a podrobnosti súvisiace s prerozdeľovaním príjmov z poplatkov za uloženie odpadov).
Dodávateľ týmto vyhlasuje, že je oprávnený na poskytnutie všetkých služieb v prospech Objednávateľa uvedených v tejto zmluve, pričom disponuje takými kapacitami a odbornými znalosťami, ktoré sú k poskytnutiu služieb podľa tejto zmluvy potrebné. Dodávateľ vyhlasuje, že je odborne spôsobilý na poskytnutie služieb podľa tejto zmluvy a nie sú Dodávateľovi známe žiadne prekážky, pre ktoré by Dodávateľ mohol poskytnutie služieb odmietnuť alebo nemohol služby poskytnúť.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky všeobecne záväzné právne predpisy súvisiace so zneškodnením odpadu, najmä zákon č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „Zákon o odpadoch“).
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi cenu za odber a zneškodnenie 1 tony odpadu v EUR bez DPH a s DPH a presnú adresu zaradenia na zneškodňovanie odpadu.
Všetky príjazdové cesty, cesty vo vnútri areálu skládky boli spevnené, miesto vysypania/vykládky odpadu bolo v takom stave, aby sa predchádzalo škodám na vozidlách.
Dodávateľ je oprávnený zmeniť miesto odovzdania Odpadu len s písomným súhlasom Objednávateľa o ktorý je povinný Dodávateľ požiadať Objednávateľa písomne minimálne tri (3) dni pred plánovaným dovezením odpadu.
Miesto odovzdania odpadu, ktorým Dodávateľ žiada nahradiť pôvodné miesto odovzdania odpadu, musí spĺňať všetky relevantné požiadavky uvedené v tejto zmluve.
Pre vylúčenie pochybností zmluvné strany sa dohodli, že ani nové navrhované miesto odovzdania odpadu na zneškodnenie odpadu nebude ďalej vzdialené viac ako maximálne ako 53 km od ulice Stará Ivanská cesta  v Bratislave /podľa google maps /. V prípade, ak by navrhované miesto odovzdania odpadu bolo vzdialené viac ako 53 km od ulice Stará Ivanská cesta v Bratislave, Dodávateľ je povinný uhradiť dodatočné náklady na dopravu odpadu Objednávateľovi, vzniknuté touto zmenou. Pre vylúčenie pochybností, Objednávateľ nie je povinný schváliť navrhované miesto odovzdania odpadu.
Dodávateľ vyhlasuje, že sú mu vydané všetky povolenia, rozhodnutia a/alebo súhlasy, ktorými je v súlade s všeobecnými záväznými právnymi predpismi povinný disponovať. Dodávateľ je povinný do piatich (5) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zneškodnenie objemného odpadu podľa § 97 ods. 1 písm. c) Zákona o odpadoch najmä:
Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou na prevádzkovanie zariadenia na zneškodnenie odpadov pre odpad kat.č. 20 03 07 a kód nakladania zneškodnením D1 pre druh odpadu a množstvá odpadu, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje udržiavať právoplatnosť všetkých zákonom stanovených povolení, rozhodnutí v predpísanej forme a rozsahu počas celej doby trvania tejto zmluvy.
V prípade ak Dodávateľ využije pri plnení tejto zmluvy technické a odborné kapacity tretej osoby, Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi zmluvu, prípadne zmluvu o budúcej zmluve s treťou osobou ako doklad, že Dodávateľ je spôsobilý na plnenie tejto zmluvy prostredníctvom tretej osoby, pričom Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi všetky potrebné dokumenty, povolenia a rozhodnutia na prevádzkovanie zariadenia na zneškodnenie odpadu treťou osobou a o zabezpečení odberu odpadu podľa tejto zmluvy treťou osobu.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať odpad od Objednávateľa  po tom ako sa Objednávateľ s odpadom dostaví  na miesto odberu, následne ho protokolárne odvážiť v prítomnosti Objednávateľa a o tomto vystaviť Objednávateľovi písomný doklad – tzv. váženku (alebo vážny list) v dvoch vyhotoveniach, ktorá slúži ako potvrdenie o prevzatí odpadu.
Neprevzatie odpadu prípadne preklasifikovanie katalógového čísla odpadu je Dodávateľ povinný zdôvodniť písomne s fotodokumentáciou odpadu.
V prípade ak Dodávateľ využije pri plnení tejto zmluvy technické a odborné kapacity tretej osoby, Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi zmluvu, prípadne zmluvu o budúcej zmluve s treťou osobou ako doklad, že Dodávateľ je spôsobilý na plnenie tejto zmluvy prostredníctvom tretej osoby, pričom Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi všetky potrebné dokumenty, povolenia a rozhodnutia na prevádzkovanie zariadenia na zneškodnenie odpadu treťou osobou a o zabezpečení odberu odpadu podľa tejto zmluvy treťou osobu.
Vyhotovený vážny list je povinná podpísať poverená osoba Dodávateľa.
Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi na základe ním vystavených a Objednávateľom potvrdených vážnych listov a to jedenkrát (1x) mesačne (sumárne k poslednému dňu v mesiaci). Neoddeliteľnou prílohou každej faktúry bude fotokópia súpisu vážnych listov potvrdená poverenou osobou Objednávateľa. V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti v súlade s príslušným právnym predpisom alebo touto zmluvou, napríklad súpis vážnych listov, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru Dodávateľovi vrátiť. Nová lehota splatnosti začína plynúť od doručenia novej alebo opravenej faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ výslovne súhlasí s tým, aby Objednávateľ vykonával kontroly plnenia tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti tejto zmluvy v mieste zneškodňovania odpadu Dodávateľom
Objednávateľ môže túto zmluvu písomne vypovedať bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej Zmluvnej strane doručená.
Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňaúčinnosti tejto zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

720,00 t

69 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.04.2021 14:47

13.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 220
 60
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2021 10:57 - Vstupná ponuka 69 897,60 € Cena bez DPH
13.04.2021 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 69 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS