• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2021 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2021 14:50

Detail zákazky Z20216640

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2021 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2021 14:50

Základné údaje

Z20216640

OF-233296

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5681881

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

47852585

Amplio s.r.o.

Šúrska 1359/21, Chorvátsky Grob, 90025, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom licencie – Licencie SAS Office Analytics – Server, 12 cores

Prenájom, licencia

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom licencie SAS Office Analytics – Server, 12 cores
Funkcia
Licencia SAS Office Analytics – Server, 12 cores
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektronická licencia ks 1
Počet jadier Cores 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia SAS Office Analytics - Server obsahuje komponenty : JMP, SAS/ACCESS Interface to Oracle, SAS/ACCESS Interface to ODBC, SAS/FSP, SAS Crawler
Rozšírenie pre moduly: SAS Base, SAS/GRAPH, SAS/STAT, SAS/ACCESS Interface to PC Files Formats, SAS Integration Technologies
SAS Office Analytics a SAS Base vo verzii 9.4
Prevádzkovaný operačný systém Windows
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy (licenčné kľúče) v termíne do 5 (slovom piatich) pracovných dní od účinnosti zmluvy
Predmetom zmluvy je prenájom licencie softvéru „SAS Office Analytics, vrátane služieb technickej a licenčnej podpory v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti SAS (so sídlom Cary, Severná Karolína, USA) od registrovaných partnerov SAS pre SR a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa predmet zmluvy a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu.
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie dodaného softvéru. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka.
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...).
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi bezodkladne po doručení údajov podľa vyššie uvedeného bodu údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...).
Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľovi, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške
Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom.
Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za predmet tejto zmluvy. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

22.04.2021 00:00 — 24.12.2021 23:59

1,00 zákazka

164 280,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.04.2021 13:35

14.04.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2021 11:17 - Vstupná ponuka 164 040,00 € Cena s DPH
12.04.2021 11:17 - Najvýhodnejšia ponuka 164 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS