37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
31424562
UNOTECH, spol. s r.o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK
Hydrogelové podložky
hydrogél, podložka
Tovar, Služba
1. Hydrogelové podložky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- tenké a anatomicky tvarované podložky na pokrytie oblastí pokožky pacienta; | |
- nesterilné súpravy (sety) určené na jednorázové použitie; | |
- každá podložka má vstupné a výstupné spojenie, ktoré sa pripájajú k linke na dodávanie tekutín; | |
- vankúšiky sú navrhnuté tak, aby voda prechádzala vo vnútorných cestách po celej svojej ploche, aby zabezpečila rovnomerný a účinný prenos tepla medzi pokožkou a vodou; | |
- priľnavé podložky k pokožke pacienta pomocou biokompatibilného hydrogélového lepidla; | |
- hydrogél si udržiava svoju adhéziu počas dlhších časových období. Vankúšiky je možné v prípade potreby premiestniť; | |
- zadná strana každej vložky je izolovaná tak, aby minimalizovala prenos tepla do prostredia a kondenzáciu pri chladení; | |
- bez latexu. | |
Hydrogélové podložky musia byť kompatibilné s prístrojom Artic SUN 5000. | |
Požadované veľkosti: | |
1. Hydrogélové podložky veľkosť XS-Extra small | 2 balenia (t.j. 8 ks) |
2. Hydrogélové podložky veľkosť S | 2 balenia (t.j. 8 ks) |
3. Hydrogélové podložky veľkosť M | 5 balení (t.j. 20 ks) |
4. Hydrogélové podložky veľkosť L | 6 balení (t.j. 24 ks) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Objednávateľ požaduje, aby bol tovar prepravovaný a doručený v originálnom ochrannom obale/balení (kartón, krabica). |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru; |
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky; |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis. |
Objednávateľ môže od dodávateľa požadovať predloženie dokladov, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar, |
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku; |
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Objednávateľ požaduje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotlivých položiek, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo) jednotlivých položiek. |
Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
Predávajúci sa zaväzuje dodávať kupujúcemu tovar podľa tejto rámcovej dohody výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto rámcovej dohody. |
Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto dohode a následne doručenom rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. |
Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Dodávateľ vystaví súhrnnú týždennú faktúru objednávateľovi za týždeň predchádzajúci súhrnne za všetky dodávky zrealizované v danom týždni. |
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnakéalebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenieposkytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospechceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejtoskutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi |
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku. |
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu |
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty. |
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 podľa rozpisu položiek
8 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.04.2021 11:24
12.04.2021 11:30
12.04.2021 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.04.2021 12:23 - Vstupná ponuka | 8 250,00 | € | Cena s DPH |
07.04.2021 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 250,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: