30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie
Služba
|
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál") |
| Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
| Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
| Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
| Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
| Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
| Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
| Poškodené materiály dodávateľ vytriedi. |
| Dodávateľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľom. |
| Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
| Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu dodávateľovi. |
| Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Plachta - biela | ks | 100 | ||
| Povlak na vankúš | ks | 100 | ||
| Utierka - kuchynská | ks | 50 | ||
| Uterák - froté | ks | 20 | ||
| Osuška - vaflová, froté | ks | 20 | ||
| Uterák - biely | ks | 40 | ||
| Povlak na prikrývku - na paplón | ks | 35 | ||
| Obrus - biely, všetky druhy | ks | 10 | ||
| Obrus - farebný, všetky druhy | ks | 10 | ||
| Vložka hygienická do stanu | m2 | 360 | ||
| Blúza - poľná | ks | 100 | ||
| Nohavice - poľné | ks | 100 | ||
| Kabát - poľný | ks | 10 | ||
| Vložka do kabáta 85 | ks | 10 | ||
| Blúza pracovná | ks | 60 | ||
| Nohavice pracovné | ks | 60 | ||
| Trenírky športové | ks | 10 | ||
| Košeľa farebná | ks | 10 | ||
| Plášť pracovný biely | ks | 5 | ||
| Dres športový | pár | 10 | ||
| Bunda poľná - zimná | ks | 5 | ||
| Nohavice pracovné biele | ks | 8 | ||
| Povlak na prilbu | ks | 20 | ||
| Prikrývka prešívaná - paplón | ks | 25 | ||
| Vankúš - rôzny | ks | 25 | ||
| Vak spací - rôzne druhy | ks | 6 | ||
| Zástavy a vlajky - rôzne | ks | 5 | ||
| Šnúra označenia - biela, červená, žltá | ks | 22 | ||
| Záves - farebný | m2 | 50 |
| Názov |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania platnosti zmluvy. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky. |
| Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia objednávateľa podľa príslušnej objednávky. |
| Konkrétne množstvá materiálu budú dodávateľovi oznámené v príslušnej objednávke. |
| Kontaktné osoby objednávateľa si s dodávateľom dohodnú harmonogram odvozu a dovozu materiálu. |
| Termíny na poskytnutie služby budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
| Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
| V cene zmluvy sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do miesta plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
| Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom. |
| Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Dodávateľ vyhotoví faktúru v zmysle objednávky a doručí ju objednáteľovi v počet 2 k.s. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
| Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiále. |
| Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
| Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči poskytovateľovi jednorázovo zmluvnú pokutu vo výške 1000 eur, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy v dôsledku podstatného porušenia zmluvy poskytovateľom. |
| Vrátane dopravy (zber a rozvoz materiálu) na miesto plnenia, počas trvania zmluvy. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC, alebo iným vhodným spôsobom. |
Lesík delostrelcov 1, 0800 01 Prešov , Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
16.04.2021 08:15 — 31.12.2021 08:15
1 286,00 ks
1 300,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.04.2021 08:37
12.04.2021 08:16
12.04.2021 08:31
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.04.2021 09:11 - Vstupná ponuka | 1 299,60 | € | Cena s DPH |
| 09.04.2021 16:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 242,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: