• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 12:45

Detail zákazky Z20216611

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2021 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 12:45

Základné údaje

Z20216611

OF-233118

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5685540

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické výrobky

Hygienické výrobky, kuchynské utierky, toaletný papier, servítky, mikroténové sáčky, fólia potravinárska, alobal, utierky

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické výrobky
Funkcia
Dodanie hygienických výrobkov vrátane obalov, dopravy a vykládky do miest určených objednávateľom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alobal 30 cm x 10 m ks 28
Papierové kuchynské utierky, dvojvrstvové, 100% celulóza perforované, (2 rolky v balení) balenie 1732
Hygienické utierky, vysoko savé a pevné papierové utierky, 100% celulóza, dvojvrstvové, ZZ, biele, 24 x 21 cm, od 150 do 250 ks v balíku ks 11 674 400
Fólia potravinárska 45 cm x 250 m ks 5
Mikroténové sáčky 400 x 500 mm (0,012) od 25 do 100 ks/balenie ks 1500
Servítky biele dvojvrstvové, bez podtlače 33 x 33 cm, od 50 do 250 ks/balenie ks 31600
Toaletný papier, bielený recyklát, 100 g, dvojvrstvový ks 23102
Toaletný papier, 420 g, bielený recyklát, dvojvrstvový, priemer 19 ks 28049
Toaletný papier, 1350 g, bielený recyklát, dvojvrstvový, priemer 26 cm ks 3895
Priemyselná utierka papierová, šírka 21 cm, 500 útržkov, 100% celulóza, dvojvrstvová ks 2452
Priemyselná utierka papierová, 800 g, šírka 19 cm, 100% celulóza, dvojvrstvová ks 2185
Priemyselná utierka papierová, šírka 24 cm, 800 útržkov, 100% celulóza, dvojvrstvová ks 1925
Mikroténové sáčky 200 x 300 mm (0,015) od 50 do 250 ks/balenie ks 800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je dodanie hygienických výrobkov vrátane obalov, dopravy a vykládky do miest určených objednávateľom - do miesta uskladnenia.
Požadovaná lehota dodania tovaru je rozdelená na dve etapy: podľa rozpisu, ktorý bude dodávateľovi poskytnutý:
1. termín dodania je do 30 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy podľa rozpisu
2. termín dodania je od 01.08.2021 do 31.8.2021 podľa rozpisu
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zmluvy - presný zoznam miest plnenia spolu s príslušnými kontaktnými osobami.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky v EUR bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v EUR vrátane DPH. Všetky ceny uvedie zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Cenu za príslušný tovar a služby podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúr s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa ich doručenia.
Dodávateľ uvedie vo faktúre číslo zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

21.04.2021 08:00 — 31.08.2021 16:00

11 771 673,00 ks

165 599,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.04.2021 09:27

15.04.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 391
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2021 09:50 - Vstupná ponuka 165 598,80 € Cena s DPH
14.04.2021 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka 165 590,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS