• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 10:55

Detail zákazky Z20216610

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 10:55

Základné údaje

Z20216610

OF-233478

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5678267

Objednávateľ

17336007

Fakultná nemocnica Nitra

Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kopírovací uhlový papier čierny

papier, kopírovací papier, kancelárske potreby

  • 30199110-4 - Karbónový papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kopírovací uhlový papier čierny
Funkcia
PAPIER UHLOVÝ KOPÍROVACÍ ČIERNY - čierny kopírovací papier určený do písacích strojov; formát A4, 100 ks v balení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PAPIER UHLOVÝ KOPÍROVACÍ ČIERNY - čierny kopírovací papier určený do písacích strojov; formát A4, 100 ks v balení bal 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávky tovaru budú dodávateľom poskytované po častiach. Predmet jednotlivých čiastkových dodávok tovaru bude objednávateľom upresňovaný formou samostatných a záväzných písomných objednávok. Za písomnú objednávku sa považuje aj objednávka zaslané e-mailom ako scan originálu objednávky, resp. faxom.
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvného vzťahu predložiť objednávateľovi jednotkovú cenu zmluvnej položky za účelom zrýchlenia procesu vystavovania jednotlivých objednávok.
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho má predávajúci zakázané previesť svoje pohľadávky vzniknuté na základe Zmluvy a/alebo z nej vyplývajúce na inú osobu. Ak predávajúci túto dohodu s kupujúcim nerešpektuje a postúpi pohľadávku napriek dohodnutému zákazu, ani dobrá viera postupníka, ktorý o tomto zákaze nevedel, nemôže zabrániť absolútnej neplatnosti zmluvy o postúpení pohľadávky podľa § 39 Občianskeho zákonníka.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa je do 7 dní
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do priateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Spitalska 6, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.04.2021 07:00 — 14.04.2022 15:00

1,00 celý predmet zákazky

220,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.04.2021 09:06

13.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2021 09:37 - Vstupná ponuka 219,00 € Cena bez DPH
13.04.2021 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 217,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS