• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 17:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2021 17:19
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 08:35

Detail zákazky Z20216573

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 17:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2021 17:19
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2021 08:35

Základné údaje

Z20216573

OF-233589

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5678265

Objednávateľ

00802603

Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava

Špitálska 22, Bratislava, 81274, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravných lístkov na rok 2021

stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup stravných lístkov na rok 2021
Funkcia
zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov objednávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať
zabezpečenie stravovania v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka eur 4,00
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas trvania zmluvy kus 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje chránené prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla objednávateľa a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať raz za mesiac na základe objednávky objednávateľa, ktorá bude zadaná prostredníctvom internetu, e-mailom alebo faxom
Dodávateľ dodá stravné poukážky pri zaslaní objednávky do 12.00hod na ďalší pracovný deň
Objednávateľ vráti neplatné stravné poukážky najneskôr do 15. dňa mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy poukážky stratili platnosť
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v eurách a provízie dodávateľa vyjadrenej v eurách vrátane DPH a všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním,/ak je dodávateľ platcom DPH/ zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Zmena je bezplatná
Výška provízie dodávateľa bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa nebude meniť.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania, všetky náklady spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky.
Zmluvné strany môžu túto zmluvu zrušiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Kritériom vyhodnotenia bude celková hodnota zákazky, pričom celková hodnota zákazky bude vypočítaná ako celková cena za jeden stravný poukaz (nominálna hodnota poukazu plus provízia s DPH/ vynásobená predpokladaným množstvom odobratých stravných poukážok vyjadrená v eurách
Do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi dodávateľ výšku provízie vyjadrenú v percentách z nominálnej hodnoty stravnej poukážky
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky
Fakturácia sa bude uskutočňovať 1x mesačne za dodané množstvo podľa objednávky po dodaní stravných poukážok
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov Minimálne do konca roka v ktorom boli vydané, poukážky pre XI a XII mesiac s platnosťou aj v ďalšom
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných lístkov 1x mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 22, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.04.2021 17:18 — 31.12.2021 00:00

750,00 kus

3 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2021 17:21

12.04.2021 17:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2021 07:31 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
07.04.2021 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 2 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS