• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 15:50
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 16:45

Detail zákazky Z20216569

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 15:50
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 16:45

Základné údaje

Z20216569

OF-232202

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5670168

Objednávateľ

30794544

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, príspevková organizácia

Židovská 1, Bratislava, 81515, SVK

Dodávateľ

47542781

Pro Media Consulting s. r. o.

Madáchova 12917/17A, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ozvučenie podujatia pre stream

Ozvučenie, Zvuk, Zvuková technika

  • 92370000-5 - Služby zvukového technika
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 92300000-4 - Služby v oblasti zábavy
  • 92312100-2 - Zábavné služby divadelnej produkcie, speváckych skupín, hudobných skupín a orchestrov
  • 51313000-9 - Inštalácia zvukových zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špecifikácia pre ozvučenie streamovaného podujatia
Funkcia
Ozvučenie na snímanie a mixáž zvuku pre streamovanie podujatia, prípadne do pomocných stôp pre komunikáciu a odposluchov. Za hlavný mix sa považuje mix do streamu, mix do sály je potrebný len pre informatívne účely. Hlavný mix smeruje do videoréžie v dvoch stopách.
Celé ozvučenie sa realizuje na dvoch mixážnych pultov - hlavný mix mixuje stream a komunikáciu, pomocný mix mixuje odposluchy a ozvučenie v sále. Pri menších hudobných zostavách - do 2-3 interperetov je možný pomocný mix realizovať pomocou tabletu pripojenom k hlavnému mixu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálny výkon ozvučenia v sále W 150W
Dĺžka trvania podujatia vrátane skúšky (nepočíta sa čas inštalácie a demontáže) hod 8
Počet podujatí podujatie 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zvukový systém Aktívny systém, profesionálna kvalita, nie " po domácky" vyrobený
Subbasový systém Nevyžaduje sa
Zvukový systém v réžii 2 x štúdiový monitor
Mixážny pult - hlavný mix Digitálny 56 vstupov, 24 x výstup, 4 pásmové plne parametrické korekcie vrátane Q, phantom, dynamický procesor na každom vstupe, možnosť nastavenia dealy na výstupoch prípadne pomocou matrix
Mixážny pult - pomocný mix Digitálny 56 vstupov, 12 x výstup, 4 pásmové plne parametrické korekcie vrátane Q, phantom, dynamický procesor na každom vstupe,
Odposluchy 8ks v 8 odposluchových cestách, min 300W, aktívny, 4 x InEar monitor
Bezrôtové mikrofóny 8 x digitálna sada prijímač, handka, bodypack vysielač vrátane náhlavnej sady a klopového mikrofónu - SHURE ULXD alebo ekvivalent pracujúci v pásmach do 800MHz,
Bezdrôtové mikrofóny Prijímače budú umiestnené mimo réžie, vyžadujeme vzdialenú spravu priamo z hlavného pultu alebo notebooku - kontrola baterié, audio aj rf signálu
Pripojenie externých zdrojov vyžadujeme pripojenie externých zdrojov interpretov - či už hudobné nástroje alebo prehrávače médií všetkým bežne používanými konektormi - XLR, CINCH, JACK, 3,5mm jack
Pripojenie externých zdrojov V prípade potreby musí byť k dispozícii dostatočný počet DI boxov
Káblové mikrofóny 5 spevových, 12 nástrojových, 1 x kompletná sada na bicie
Kabeláž V dostatočnom množstve na pripojenie všetkých vstupov a výstupov
StabeBox Digitálny, nezávislý gain pre obidva pulty, dĺžka pripojenia do 70m,
Obsluha Musí mať požadované znalosti práce s technickým vybavením, musí byť znalá výroby televíznych relácií, ovládať terminológiu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je zabezpečenie ozvučenia podujatia vrátane prípravy, inštalácie, zabezpečenia potrebného technického vybavenia a odbornej obsluhy a demontáže.
Podujatím sa rozumie ozvučenie jedného streamovaného podujatia v rámci jedného dňa, inštalácia technického vybavenia môže byť deň predtým.
Kvalita zariadení, použitých dodávateľom na účely plnenia zmluvy musí zodpovedať požiadavkám interpretov, musí mať osvedčenie o zhode pre Európsku úniu, bez zjavného poškodenia ohrozujúceho bezpečnosť alebo kvalitu produkcie.
Požiadavky objednávateľa budú spresnené v objednávke.
Objednávateľ je povinný objednávku na uskutočnenie podujatia so špecifikáciou doručiť minimálne 5 dní pred dátumom podujatia dodávateľovi služby. Objednávka obsahuje – dátum, miesto, čas kedy musí byť pripravené ozvučenie na skúšku, typ a rozsah podujatia, prípadne bližšie špecifikácie typu ozvučenia.
Poskytovateľ služby sa musí dostaviť včas na podujatie, tak aby bol pripravený na skúšku v zmysle objednávky.
Cena je vrátane dopravy a inštalácie  v mieste plnenia.
Dodávateľ musí byť schopný zapojiť všetky dodané zariadenia a aj požadované externé pripojenie s dostatočnou rezervou v dĺžke a počte káblov. Dodávateľ musí byť zároveň schopný pripojenia na všetky používané koncovky do 50m od miesta pódia (16A/230V, 16A/400V, 32A/400V, 63A/400V).
Silová kabeláž :  Pogumované káble, min. krytie IP44.
Poskytovateľ služby je povinný do 3 dní od ukončenia súťaže predložiť objednávateľovi presnú špecifikáciu poskytovaného technického vybavenia.
Poskytovateľ služby je povinný poskytnúť technické údaje o doprave v prípade, že sa jedná o miesto plnenia v zóne s dopravnými obmedzeniami minimálne tri dni pred dátumom plnenia
Poskytovateľ služby zodpovedá za bezpečnú prevádzku použitých zariadení v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak poskytovateľ služby nedodrží stanovený termín nástupu na podujatie, je povinný zaplatiť objednávateľovi  zmluvnú pokutu vo výške 500,- € za každú hodinu omeškania, maximálne však 2000,- €.
Ak poskytovateľ služby nedodrží požadovanú technickú špecifikáciu,  je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú  pokutu vo výške 1000,- €.
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za  podstatné porušenie zmluvy .
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v navrhovanej lehote splatnosti faktúr 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia, bez poskytnutia preddavku. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu (súčasťou faktúry bude protokol o dodaní tovaru/vykonaní prác/poskytnutí služieb potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa). Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavovo námestie 20, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.04.2021 00:00 — 14.04.2021 23:59

1,00 podľa špecifikácie

840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2021 15:42

09.04.2021 15:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2021 16:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 17
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2021 08:25 - Vstupná ponuka 840,00 € Cena s DPH
09.04.2021 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS