• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2021 16:33
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 10:00

Detail zákazky Z20216567

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2021 16:33
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2021 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2021 10:00

Základné údaje

Z20216567

OF-233571

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5685472

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Serverová licencia pre platformu xCost a SW riešenie skladového hospodárstva xCost, implementačné a inštalačné služby, aplikačná podpora 1 rok

SW riešenie v oblasti skladového hospodárstva, systém na evidenciu majetku

  • 48219300-9 - Softvérový balík pre administratívu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Serverová licencia pre platformu xCost a SW riešenie skladového hospodárstva xCost, implementačné a inštalačné služby, aplikačná podpora 1 rok
Funkcia
Komplexný webovo orientovaný informačný systém xCost skladové hospodárstvo, zabezpečujúci elektronizáciu procesov správy majetku a skladového hospodárstva, vrátane procesov evidencie zmlúv, objednávok, faktúr, reklamácií a dodávateľov, elektronizácie žiadostí o majetok s viacúrovňovým schvaľovacím procesom, evidencie umiestnenia a pohybu majetku, evidencie čerpania zmlúv a správy limitov rámcových zmlúv a pokročilého reportingu pre potreby manažmentu a auditu vo forme tabuľkových, ako aj grafických výstupov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Serverová licencia pre platformu xCost pre 20 užívateľov alebo ekvivalent ks 1
Softvérové (ďalej len "SW") riešenie v oblasti skladového hospodárstva xCost - Implementačné a inštalačné služby; aplikačná podpora v trvaní 1 rok hod 192
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE:
I.1 Miestom plnenia je dátové centrum objednávateľa.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
I.3 Plnenie môže byť dodané (nainštalované) prostredníctvom vzdialeného prístupu udeleného dodávateľovi.
I.4 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) Zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail). V zozname uvedie, osobu, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby, ktoré budú vykonávať samotné plnenie.
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v mene euro bez DPH (daň z pridanej hodnoty) a v mene euro s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta.
I.5 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.7 Dodávateľ je povinný dodať plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa najneskôr do 2 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
II.CENA:
II.1 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (doprava na miesto plnenia, inštalácia, aplikačná podpora v rozsahu 192 človekohodín v priebehu 1 roka od nadobudnutia účinnosti zmluvy).
II.2 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky, účinných v čase dodania plnenia.
II.3 Cena za dodanie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY :
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH.
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodané plnenie.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené v faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA :
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 1% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 2 000,- eur.
IV.2 Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní oprávnený dodať tovar, resp. poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia dodávateľom, je objednávateľ oprávnený vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, tzn. je oprávnený vystaviť referenciu s neuspokojivým hodnotením.
V. LICENCIA :
V.1 Súčasťou dodania plnenia (krabicového softvéru) je udelenie nevýhradnej, neprevoditeľnej, časovo neobmedzenej licencie, územne obmedzenej licencie na územie Slovenskej republiky, množstevne obmedzenej licencie na zariadenia v používaní nadobúdateľa, či jeho koncových užívateľov, súhlas na používanie plnenia (krabicového softwaru) pre najviac 20 používateľov nadobúdateľa.
V.2 Objednávateľ nie je oprávnený predmet plnenia (krabicový softvér) rozširovať, rozmnožovať, požičiavať, používať ako celok alebo časť na vytvorenie nového programu, prenajímať alebo postúpiť tretím stranám a ani ho iným spôsobom spracovať alebo použiť v rozpore s ustanoveniami tejto zmluvy.
V.3 Dodávateľ musí dodať nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA :
VI.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
VI.2 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

22.04.2021 08:00 — 22.06.2021 14:30

1,00 ks

138 760,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.04.2021 16:33

15.04.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2021 10:41 - Vstupná ponuka 138 500,00 € Cena bez DPH
14.04.2021 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 138 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS