• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2021 11:50

Detail zákazky Z20216557

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2021 11:50

Základné údaje

Z20216557

OF-233318

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5674383

Objednávateľ

17336163

Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš

Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, 03123, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálny kvapalný kyslík a prenájom zásobníkovej stanice

medicinálny kvapalný kyslík, prenájom zásobníkovej stanice

  • 24111900-4 - Kyslík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálny kvapalný kyslík a prenájom zásobníkovej stanice
Funkcia
Dodávka medicinálneho kvapalného kyslíka a prenájom zásobníkovej stanice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Medicinálny kvapalný kyslík liter 100000
Prenájom zásobovacieho zariadenia o objeme minimálne 6000 litrov mesiacov 12
Cestný poplatok ks 24
ARD poplatok ks 24
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (po vyhlásení zákazky v systéme EKS sa uchádzačom objaví mesto, čo by mal byť dostačujúci údaj pre kalkuláciu ceny dopravy)
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa
Množstvo plynu uvedené v opisnom formulári je len orientačné na základe predpokladu spotreby na zmluvné obdobie. Kupujúci si vyhradzuje právo neodobrať v zmluvnom období celé uvedené množstvo, pričom predávajúcemu nevzniká nárok na žiadnu sankciu či právo na iné plnenie zo strany kupujúceho.
Vyžaduje sa dodávka predmetu kúpy do dvoch dní/48 hodín/ od doručenia objednávky (emailom alebo telefonickej).
Verejný obstarávateľ požaduje prenajať zásobovacie zariadenie – zásobník na kvapalný medicinálny kyslík s telemetriou (diaľkovým snímaním stavu kvapaliny v nádrži) s minimálnym objemom 6 000 litrov s dodaním a inštaláciou na existujúce rozvody.
Počas trvania zmluvy zabezpečiť opravu zásobníka do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. zabezpečiť do 24 hodín náhradné zásobovanie.
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia. Nájomné je splatné mesačne pozadu na základe faktúry, ktorú vystaví prenajímateľ nájomcovi po uplynutí každého kalendárneho mesiaca.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru a súvisiacich služieb podľa tejto zmluvy je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,025 % z kúpnej ceny tovaru/služieb, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal, a to za každý deň omeškania.
Dodávka medicinálneho kvapalného kyslíka bude prebiehať priebežne podľa potreby kupujúceho na základe čiastkových objednávok,  cca 5000 litrov jedna dodávka (v závislosti od veľkosti zásobovacieho zariadenia)
Vrátane bezplatnej inštalácie zásobovacieho zariadenia na existujúce rozvody v mieste plnenia zmluvy.
Vrátane odborného zaškolenia personálu určeného verejným obstarávateľom.
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Po skončení nájmu je prenajímateľ povinný prísť prevziať predmet nájmu na miesto inštalácie a na svoje náklady demontovať (odinštalovať) a odviezť. Demontáž predmetu nájmu vykonáva výlučne prenajímateľ v primeranej lehote ktorú určí verejný obstarávateľ po skončení tejto zmluvy.
Prenajímateľ je povinný zabezpečiť poistenie predmetu nájmu na svoje náklady.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vysúťažená cena je konečná a dodávateľ si nemôže vyúčtovávať žiadne ďalšie úkony. V prípade, že tak uchádzač urobí tieto budú fakturované v nulovej hodnote.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Rozhodnutie alebo povolenie MZ SR na zaobchádzanie s liekmi na veľkodistribúciu medicinálnych plynov Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: doklad ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík medicinálny kvapalný Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: podrobný technický opis ponúkaného zásobovacieho zariadenia, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného zariadenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii predmetu zákazky

44 276,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.04.2021 14:04

12.04.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2021 14:15 - Vstupná ponuka 44 276,00 € Cena bez DPH
06.04.2021 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka 44 276,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS