• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 12:10

Detail zákazky Z20216531

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 12:10

Základné údaje

Z20216531

OF-233527

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5670158

Objednávateľ

50668277

Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky

Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery a spotrebný materiál do tlačiarní a multifunkčných zariadení pre rok 2021

tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov, toner, tlač, laser, fax, kopírovanie

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery do tlačiarní
Funkcia
Originálne tonery a spotrebný materiál do tlačiarní a fotokopírovacích strojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. HP Q2612A - kompatibilný kus 48
2. HP CE278A - kompatibilný kus 35
3. HP Q7553A - kompatibilný kus 2
4. HP CE285A black - kompatibilný kus 18
5. HP CE505A black - kompatibilný kus 11
6. Canon CRG - 728 kus 34
7. Canon CRG - 737 kus 50
8. Canon CRG - 731BK black kus 4
9. Canon CRG - 731C cyan kus 2
10. Canon CRG - 731Y yellow kus 2
11. Canon CRG - 731M magenta kus 2
12. Canon CRG - 045 black kus 8
13. Canon CRG - 045 cyan kus 3
14. Canon CRG - 045 magenta kus 3
15. Canon CRG - 045 yellow kus 3
16.Canon CRG- 046BK  black kus 9
17.Canon CRG- 046C cyan kus 2
18.Canon CRG- 046M magenta kus 2
19.Canon CRG- 046Y yellow kus 2
20. Canon CRG718 - BLACK kus 2
21. Canon CRGZ18 - CYAN kus 1
22. Canon CRG718 - YELLOW ks 1
23. Canon CRG718 - MAGENTA ks 1
24. Konica Minolta TN-116 Bizhub 185 kus 4
25. Konica Minolta TN-414 Bizhub 423 kus 5
26. Konica Minolta TN-712 Bizhub Pro654 kus 4
27. Konica Minolta WX-102 Bizhub Pro 654 (odpadová nádoba) kus 1
28. Konica Minolta TN328K Black  BizHub C250i kus 17
29. Konica Minolta TN328C  BizHub C250i kus 6
30. Konica Minolta TN328M  BizHub C250i kus 6
31. Konica Minolta TN328Y  BizHub C250i kus 6
32. Konica Minolta WX-107  BizHub C250i (Odpadová nádoba) kus 5
33. Konica MinoltaDR-316K  BizHub C250i (Optický valec) kus 4
34. Konica Minolta DR-316 Color  BizHub C250i (Optický valec) kus 3
35. OKI (MC573) 46490608 black kus 7
36.OKI (MC573) 46490607 cyan kus 1
37.OKI (MC573) 46490606 magenta kus 1
38.OKI (MC573) 46490605 yellow kus 1
39. OKI (MC573) 46484108 - B (Obrazový valec) kus 2
40. OKI (MC573) 46484107 - C (Obrazový valec) kus 1
41. OKI (MC573) 46484106 - M (Obrazový valec) kus 1
42. OKI (MC573) 46484105 - Y (Obrazový valec) kus 1
43. OKI (MC573) 46358502 (zapekacia jednotka) kus 1
44. OKI (MC573) 46394902 kus 1
45. OKI (B840dn) 44661802 kus 3
46. Kyocera TK-6725 TASKalfa 8003i kus 9
47. Kyocera WT-861 TASKalfa 8003i kus 2
48. Kyocera SH-12 TASKalfa 8003i kus 2
49. Kyocera TK-8345K TASKalfa 2553Ci kus 24
50. Kyocera TK-8345C TASKalfa 2553Ci kus 8
51. Kyocera TK-8345M TASKalfa 2553Ci kus 8
52. Kyocera TK-8345Y TASKalfa 2553Ci kus 8
53. Kyocera WT-8500 TASKalfa 2553Ci (Odpadová nádoba) kus 10
54. Kyocera TK - 1170  Ecosys M2040dn kus 58
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru na určené miesto.
Zmluva sa uzatvára do 31.12.2021
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., rozpísaná v členení: jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH a ceny s DPH.
Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok cca 1 x mesačne podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas   platnosti zmluvy, alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 3 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru.
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 9,00 - 14,00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred
Uvedené množstvá sú predpokladané ako maximálne, nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, prípadne aj faktúru, ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, DPH a cenu s DPH. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude tvoriť prílohu faktúry.
Objednávateľ požaduje dodanie výhradne originálnych tonerov daného výrobcu okrem tonerov označených slovom "kompatibilný". Tonery musia byť v neporušených baleniach spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, každý toner musí byť jednotlivo balený.
Dodávateľ' je povinný súčasne s dodávkou tovaru kupujúcemu predložiť' vyhlásenie výrobcu zariadení vybraných značiek o skutočnosti, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798 alebo 24711 a ISO/IEC 11798, v závislosti od typu náplne.
Požadujeme len originálne tonery (okrem tonerov označených slovom "kompatibilný" a komponenty z dôvodu,  že objednávateľ berie do úvahy garantované záruky v zmysle záručných podmienok výrobcom zariadení.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený prepravnou službou (kuriér, pošta) ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý.
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom
V prípade zistenia vád premetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní po uzavretí zmluvy
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 3 dní po uzavretí zmluvy
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Názov Upresnenie
Zoznam kontaktných osôb: meno, tel. a e-mail kontakt

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Župné nám. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

9

455,00 ks

33 151,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2021 10:22

09.04.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 48
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2021 09:14 - Vstupná ponuka 33 150,00 € Cena s DPH
07.04.2021 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 33 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS