• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 11:40

Detail zákazky Z20216526

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2021 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 11:40

Základné údaje

Z20216526

OF-233060

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5670154

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

36198455

MEDIMA-SK s.r.o.

Kostolná 28, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stomatologické súpravy

Stomatologická súprava

  • 33711790-1 - Zubné súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stomatologická súprava
Funkcia
1. Dodanie a montáž stomatologickej súpravy s ovládacím panelom (stolík pre lekára) s možnosťou osadenia 6 svetelných nástrojov so spodným vedením hadíc, pľúvadlový blok, stolík asistenta, stĺp ramien, nožný snímač, montáž odsávacieho bloku, stomatologické kreslo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ovládací panel stolík lekára, 6 nástrojový spodné vedenie hadíc kus 1
hadica turbínky so svetlom, s možnosťou doplnenia rýchlospojky a pieskovača kus 2
bezuhlíkový svetelný mikromotor  s LED osvetlením a endo funkciou kus 2
odstraňovač zubného kameňa s LED osvetlením a funkciou ENDO, 6 koncoviek kus 1
striekačka lekára so sterilizovateľnou koncovkou kus 1
stolička ku kreslu kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavka na stolík lekára otočný plastový tray stolík lekára na odkladanie inštrumentov s nerezovými podtáckami
Požiadavka na stolík lekára 7- palcový dotykový kapacitný displej
Požiadavka na stolík lekára výškovo nastaviteľný stolík lekára
Požiadavka na stolík lekára turbína 2ks + 2ks rýchlospojka a kolienko červené 1:5 1ks, modré 1:1 1ks na stolíku lekára
Požiadavka na stolík lekára možnosť pripojenia iného zariadenia cez USB konektor
Požiadavka na stolík lekára negatoskop priamo na displeji
Požiadavka na stolík lekára vysoká ergonómia práce
Požiadavka na pľuvadlový blok pľuvadlový blok, stolík lekára a svietidlo lekára upevnené na kresle – súčasný pohyb všetkých častí spolu, NOK – nožný ovládač kombinovaný
Požiadavka na pľuvadlový blok otočná pľuvadlová keramická misa, Jednoduché rameno pre asistenta s ovládaním polohovania a programovania kresla pacienta, ovládanie oplachu misy a plnenia pohára
Požiadavka na pľuvadlový blok odsávacia súprava  s ovládaním odsávačiek jednotlivo
Požiadavka na pľuvadlový blok veľká aj malá chirurgická odsávačka v držiaku s možnosťou doplnenia  striekačky a prípadne intraorálnej kamery
Požiadavka na pľuvadlový blok filtre na čistenie odsávacích hadíc
Požiadavka na pľuvadlový blok odlúčovač amalgámu s účinnosťou 98,6%
Požiadavka na pľuvadlový blok fľaša na destilovanú vodu pre nástroje lekára
Požiadavka na pľuvadlový blok keramická pľuvadlová misa biela, sterilizovateľná
Požiadavka na pľuvadlový blok automaticky natáčanie pľuvadla
Požiadavka na kreslo pacienta kreslo s automatickou nasadacou polohou
Požiadavka na kreslo pacienta opierka hlavy výškovo nastaviteľná – 3D guľový čáp
Požiadavka na kreslo pacienta kreslo výškovo nastaviteľné, ultra nízka poloha 390 +/-10 mm
Požiadavka na kreslo pacienta možnosť polohovania kresla do jednej roviny
Požiadavka na kreslo pacienta ľavá  opierka ruky aj pravá opierka ruky
Požiadavka na kreslo pacienta programovateľné kreslo 6x4 program. polôh
Požiadavka na kreslo pacienta ovládanie kresla z troch miest zubnej súpravy
Požiadavka na kreslo pacienta kreslo bez nožného ovládača
Požiadavka na súpravu a svietidlo LED  svietidlo lekára s nastaviteľnou intenzitou
Požiadavka na súpravu a svietidlo svietidlo umiestnené na pantografickom ramene
Požiadavka na súpravu a svietidlo Energo blok zabudovaný v podstave kresla
Požiadavka na súpravu a svietidlo na ramene kresla hornom znížená dvojtácka otočná
Požiadavka na odsávačky odsávačka v skrinke pre jednu zubnú súpravu
 2. Stomatologická súprava
Funkcia
1. Dodanie a montáž stomatologickej súpravy s ovládacím panelom (stolík pre lekára) s možnosťou osadenia 6 svetelných nástrojov so spodným vedením hadíc, pľúvadlový blok, stolík asistenta, stĺp ramien, nožný snímač, montáž odsávacieho bloku, stomatologické kreslo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ovládací panel stolík lekára, 6 nástrojový spodné vedenie hadíc kus 1
hadica turbínky so svetlom, s možnosťou doplnenia rýchlospojky a pieskovača kus 2
bezuhlíkový svetelný mikromotor  s LED osvetlením a endo funkciou kus 2
odstraňovač zubného kameňa s LED osvetlením a funkciou ENDO, 6 koncoviek kus 1
striekačka lekára so sterilizovateľnou koncovkou kus 1
stolička ku kreslu kus 1
kompresor pre zubnú súpravu v skrinke kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavka na stolík lekára otočný plastový tray stolík lekára na odkladanie inštrumentov s nerezovými podtáckami
Požiadavka na stolík lekára 7 – palcový dotykový kapacitný displej
Požiadavka na stolík lekára výškovo nastaviteľný stolík lekára
Požiadavka na stolík lekára turbína 2ks + 2ks rýchlospojka a kolienko červené 1:5 1ks, modré 1:1 1ks na stolíku lekára
Požiadavka na stolík lekára možnosť pripojenia iného zariadenia cez USB konektor
Požiadavka na stolík lekára negatoskop priamo na displeji
Požiadavka na stolík lekára vysoká ergonómia práce
Požiadavka na pľuvadlový blok pľuvadlový blok, stolík lekára a svietidlo lekára upevnené na kresle – súčasný pohyb všetkých častí spolu, NOK – nožný ovládač kombinovaný
Požiadavka na pľuvadlový blok otočná pľuvadlová keramická misa. Jednoduché rameno pre asistenta s ovládaním polohovania a programovania kresla pacienta, ovládanie oplachu misy a plnenia pohára
Požiadavka na pľuvadlový blok odsávacia súprava s ovládaním odsávačiek jednotlivo
Požiadavka na pľuvadlový blok veľká aj malá chirurgická odsávačka v držiaku s možnosťou doplnenia striekačky prípadne intraorálnej kamery
Požiadavka na pľuvadlový blok filtre na čistenie odsávacích hadíc
Požiadavka na pľuvadlový blok odlúčovač amalgámu s účinnosťou 98,6%
Požiadavka na pľuvadlový blok fľaša na destilovanú vodu pre nástroje lekára
Požiadavka na pľuvadlový blok keramická pľuvadlová misa biela, sterilizovateľná
Požiadavka na pľuvadlový blok automaticky natáčanie pľuvadla
Požiadavka na kreslo pacienta kreslo s automatickou nasadacou polohou
Požiadavka na kreslo pacienta opierka hlavy výškovo nastaviteľná – 3D guľový čáp
Požiadavka na kreslo pacienta kreslo výškovo nastaviteľné, ultra nízka poloha 390 +-10mm
Požiadavka na kreslo pacienta možnosť polohovania kresla do jednej roviny
Požiadavka na kreslo pacienta ľavá opierka ruky aj prvá opierka ruky
Požiadavka na kreslo pacienta programovateľné kreslo 6x4 program. polôh
Požiadavka na kreslo pacienta ovládanie kresla z troch miest zubnej súpravy
Požiadavka na kreslo pacienta kreslo bez nožného ovládača
Požiadavka na súpravu a svietidlo LED svietidlo lekára s nastaviteľnou intenzitou
Požiadavka na súpravu a svietidlo svietidlo umiestnené na pantografickom ramene
Požiadavka na súpravu a svietidlo Energo blok zabudovaný v podstave kresla
Požiadavka na súpravu a svietidlo na ramene kresla hornom znížená dvojtácka otočná
Požiadavka na odsávačky odsávačka v skrinke pre jednu zubnú súpravu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi predmet zákazky podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k predmetu zákazky a záväzok Objednávateľa predmet zákazky prevziať a zaplatiť za neho Dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný dodať  predmet zákazky na miesto dodania na vlastné náklady. Miesta dodania budú 2 v rámci Slovenska. Miesta dodania Objednávateľ upresní Dodávateľovi.
3. Dodávateľ je povinný spolu s predmetom zákazky dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu prístroja v slovenskom alebo českom jazyku.
4.  Dodávateľ po dodaní predmet zákazky  nainštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Predmet zákazky  sa považuje za prevzatý Objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu.
5. Dodávateľ zaškolí na obsluhu predmetu zákazky  príslušný personál Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu.
6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný.
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
8. Lehota dodania je najneskôr do 4 týždňov od zaslania Objednávky na predmet zákazky Dodávateľovi.
9. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zákazky a po podpísaní Preberacieho protokolu Objednávateľom.
10. Splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
11. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa:
11.1 Prospektový materiál ponúkaného predmetu zákazky (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností  tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného predmetu zákazky.
11.2 CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie.
11.3 Vyhlásenie o zhode.
11.4 Potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zákazky. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského.
11.5 Osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis predmetu zákazky na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka.
11.6 ŠÚKL kód, ak je priradený overený prostredníctvom databázy.
11.7 Ceny uvedené v rozpočte  v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu predmetu zákazky do miesta plnenia podľa požiadaviek Objednávateľa a všetkých ďalších nákladov Dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom zákazky alebo plnením tejto zmluvy.
12. V prípade, ak Objednávateľom požadované doklady podľa bodu 11 nebudú Dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, Objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti Dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
13. V prípade, ak Objednávateľom požadované doklady podľa bodu 11  budú Dodávateľom doručené v stanovenom termíne, ale Dodávateľ nedoručí správne doklady alebo Objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, Objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti Dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
14. V čase od 08:00 do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu Objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy.
15. V prípade, že podmienkou riadneho dodania predmetu zákazky je poskytnutie súčinnosti zo strany Objednávateľa musí Dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 11. Po dobu omeškania Objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je Dodávateľ v omeškaní s dodaním predmetu zákazky. Objednávateľ je povinný informovať Dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti.
16. Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia Objednávateľom (odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu).
17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť Objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby.
18. Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
19. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu.
20. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
21. Zabezpečiť plnohodnotnú prevádzku náhradným prístrojom v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 5 pracovných dni.
22. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
23. Predmet zákazky musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet zákazky nebude spĺňať všetky technické požiadavky, Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
24. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
25. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1%  z celkovej ceny za predmet zmluvy za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch.
26. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 1% z celkovej ceny za predmet zmluvy, a to i za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý.
27. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadaviek na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi.
28. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 19, 20, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie.
29. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
30. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
31. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Objednávateľa -  meno, priezvisko, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
32. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Dodávateľa - meno, priezvisko, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
33. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
33.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
33.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy,
33.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia.
33.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
34. Farba stomatologických súprav a stoličiek bude upresnená v objednávke.
35. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Satinského I. 7770/1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

2,00 stomatologické súpravy počet ks

50 851,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.04.2021 09:48

09.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 54
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2021 14:54 - Vstupná ponuka 50 781,00 € Cena bez DPH
09.04.2021 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 50 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS