44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
36198455
MEDIMA-SK s.r.o.
Kostolná 28, Košice, 04001, SVK
Stomatologické súpravy
Stomatologická súprava
Tovar, Služba
1. Stomatologická súprava
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodanie a montáž stomatologickej súpravy s ovládacím panelom (stolík pre lekára) s možnosťou osadenia 6 svetelných nástrojov so spodným vedením hadíc, pľúvadlový blok, stolík asistenta, stĺp ramien, nožný snímač, montáž odsávacieho bloku, stomatologické kreslo. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ovládací panel stolík lekára, 6 nástrojový spodné vedenie hadíc | kus | 1 | ||
hadica turbínky so svetlom, s možnosťou doplnenia rýchlospojky a pieskovača | kus | 2 | ||
bezuhlíkový svetelný mikromotor s LED osvetlením a endo funkciou | kus | 2 | ||
odstraňovač zubného kameňa s LED osvetlením a funkciou ENDO, 6 koncoviek | kus | 1 | ||
striekačka lekára so sterilizovateľnou koncovkou | kus | 1 | ||
stolička ku kreslu | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavka na stolík lekára | otočný plastový tray stolík lekára na odkladanie inštrumentov s nerezovými podtáckami |
Požiadavka na stolík lekára | 7- palcový dotykový kapacitný displej |
Požiadavka na stolík lekára | výškovo nastaviteľný stolík lekára |
Požiadavka na stolík lekára | turbína 2ks + 2ks rýchlospojka a kolienko červené 1:5 1ks, modré 1:1 1ks na stolíku lekára |
Požiadavka na stolík lekára | možnosť pripojenia iného zariadenia cez USB konektor |
Požiadavka na stolík lekára | negatoskop priamo na displeji |
Požiadavka na stolík lekára | vysoká ergonómia práce |
Požiadavka na pľuvadlový blok | pľuvadlový blok, stolík lekára a svietidlo lekára upevnené na kresle – súčasný pohyb všetkých častí spolu, NOK – nožný ovládač kombinovaný |
Požiadavka na pľuvadlový blok | otočná pľuvadlová keramická misa, Jednoduché rameno pre asistenta s ovládaním polohovania a programovania kresla pacienta, ovládanie oplachu misy a plnenia pohára |
Požiadavka na pľuvadlový blok | odsávacia súprava s ovládaním odsávačiek jednotlivo |
Požiadavka na pľuvadlový blok | veľká aj malá chirurgická odsávačka v držiaku s možnosťou doplnenia striekačky a prípadne intraorálnej kamery |
Požiadavka na pľuvadlový blok | filtre na čistenie odsávacích hadíc |
Požiadavka na pľuvadlový blok | odlúčovač amalgámu s účinnosťou 98,6% |
Požiadavka na pľuvadlový blok | fľaša na destilovanú vodu pre nástroje lekára |
Požiadavka na pľuvadlový blok | keramická pľuvadlová misa biela, sterilizovateľná |
Požiadavka na pľuvadlový blok | automaticky natáčanie pľuvadla |
Požiadavka na kreslo pacienta | kreslo s automatickou nasadacou polohou |
Požiadavka na kreslo pacienta | opierka hlavy výškovo nastaviteľná – 3D guľový čáp |
Požiadavka na kreslo pacienta | kreslo výškovo nastaviteľné, ultra nízka poloha 390 +/-10 mm |
Požiadavka na kreslo pacienta | možnosť polohovania kresla do jednej roviny |
Požiadavka na kreslo pacienta | ľavá opierka ruky aj pravá opierka ruky |
Požiadavka na kreslo pacienta | programovateľné kreslo 6x4 program. polôh |
Požiadavka na kreslo pacienta | ovládanie kresla z troch miest zubnej súpravy |
Požiadavka na kreslo pacienta | kreslo bez nožného ovládača |
Požiadavka na súpravu a svietidlo | LED svietidlo lekára s nastaviteľnou intenzitou |
Požiadavka na súpravu a svietidlo | svietidlo umiestnené na pantografickom ramene |
Požiadavka na súpravu a svietidlo | Energo blok zabudovaný v podstave kresla |
Požiadavka na súpravu a svietidlo | na ramene kresla hornom znížená dvojtácka otočná |
Požiadavka na odsávačky | odsávačka v skrinke pre jednu zubnú súpravu |
2. Stomatologická súprava
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodanie a montáž stomatologickej súpravy s ovládacím panelom (stolík pre lekára) s možnosťou osadenia 6 svetelných nástrojov so spodným vedením hadíc, pľúvadlový blok, stolík asistenta, stĺp ramien, nožný snímač, montáž odsávacieho bloku, stomatologické kreslo. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ovládací panel stolík lekára, 6 nástrojový spodné vedenie hadíc | kus | 1 | ||
hadica turbínky so svetlom, s možnosťou doplnenia rýchlospojky a pieskovača | kus | 2 | ||
bezuhlíkový svetelný mikromotor s LED osvetlením a endo funkciou | kus | 2 | ||
odstraňovač zubného kameňa s LED osvetlením a funkciou ENDO, 6 koncoviek | kus | 1 | ||
striekačka lekára so sterilizovateľnou koncovkou | kus | 1 | ||
stolička ku kreslu | kus | 1 | ||
kompresor pre zubnú súpravu v skrinke | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavka na stolík lekára | otočný plastový tray stolík lekára na odkladanie inštrumentov s nerezovými podtáckami |
Požiadavka na stolík lekára | 7 – palcový dotykový kapacitný displej |
Požiadavka na stolík lekára | výškovo nastaviteľný stolík lekára |
Požiadavka na stolík lekára | turbína 2ks + 2ks rýchlospojka a kolienko červené 1:5 1ks, modré 1:1 1ks na stolíku lekára |
Požiadavka na stolík lekára | možnosť pripojenia iného zariadenia cez USB konektor |
Požiadavka na stolík lekára | negatoskop priamo na displeji |
Požiadavka na stolík lekára | vysoká ergonómia práce |
Požiadavka na pľuvadlový blok | pľuvadlový blok, stolík lekára a svietidlo lekára upevnené na kresle – súčasný pohyb všetkých častí spolu, NOK – nožný ovládač kombinovaný |
Požiadavka na pľuvadlový blok | otočná pľuvadlová keramická misa. Jednoduché rameno pre asistenta s ovládaním polohovania a programovania kresla pacienta, ovládanie oplachu misy a plnenia pohára |
Požiadavka na pľuvadlový blok | odsávacia súprava s ovládaním odsávačiek jednotlivo |
Požiadavka na pľuvadlový blok | veľká aj malá chirurgická odsávačka v držiaku s možnosťou doplnenia striekačky prípadne intraorálnej kamery |
Požiadavka na pľuvadlový blok | filtre na čistenie odsávacích hadíc |
Požiadavka na pľuvadlový blok | odlúčovač amalgámu s účinnosťou 98,6% |
Požiadavka na pľuvadlový blok | fľaša na destilovanú vodu pre nástroje lekára |
Požiadavka na pľuvadlový blok | keramická pľuvadlová misa biela, sterilizovateľná |
Požiadavka na pľuvadlový blok | automaticky natáčanie pľuvadla |
Požiadavka na kreslo pacienta | kreslo s automatickou nasadacou polohou |
Požiadavka na kreslo pacienta | opierka hlavy výškovo nastaviteľná – 3D guľový čáp |
Požiadavka na kreslo pacienta | kreslo výškovo nastaviteľné, ultra nízka poloha 390 +-10mm |
Požiadavka na kreslo pacienta | možnosť polohovania kresla do jednej roviny |
Požiadavka na kreslo pacienta | ľavá opierka ruky aj prvá opierka ruky |
Požiadavka na kreslo pacienta | programovateľné kreslo 6x4 program. polôh |
Požiadavka na kreslo pacienta | ovládanie kresla z troch miest zubnej súpravy |
Požiadavka na kreslo pacienta | kreslo bez nožného ovládača |
Požiadavka na súpravu a svietidlo | LED svietidlo lekára s nastaviteľnou intenzitou |
Požiadavka na súpravu a svietidlo | svietidlo umiestnené na pantografickom ramene |
Požiadavka na súpravu a svietidlo | Energo blok zabudovaný v podstave kresla |
Požiadavka na súpravu a svietidlo | na ramene kresla hornom znížená dvojtácka otočná |
Požiadavka na odsávačky | odsávačka v skrinke pre jednu zubnú súpravu |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi predmet zákazky podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k predmetu zákazky a záväzok Objednávateľa predmet zákazky prevziať a zaplatiť za neho Dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky na miesto dodania na vlastné náklady. Miesta dodania budú 2 v rámci Slovenska. Miesta dodania Objednávateľ upresní Dodávateľovi. |
3. Dodávateľ je povinný spolu s predmetom zákazky dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu prístroja v slovenskom alebo českom jazyku. |
4. Dodávateľ po dodaní predmet zákazky nainštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Predmet zákazky sa považuje za prevzatý Objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. |
5. Dodávateľ zaškolí na obsluhu predmetu zákazky príslušný personál Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. |
6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
8. Lehota dodania je najneskôr do 4 týždňov od zaslania Objednávky na predmet zákazky Dodávateľovi. |
9. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zákazky a po podpísaní Preberacieho protokolu Objednávateľom. |
10. Splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. |
11. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
11.1 Prospektový materiál ponúkaného predmetu zákazky (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného predmetu zákazky. |
11.2 CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
11.3 Vyhlásenie o zhode. |
11.4 Potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zákazky. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
11.5 Osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis predmetu zákazky na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
11.6 ŠÚKL kód, ak je priradený overený prostredníctvom databázy. |
11.7 Ceny uvedené v rozpočte v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu predmetu zákazky do miesta plnenia podľa požiadaviek Objednávateľa a všetkých ďalších nákladov Dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom zákazky alebo plnením tejto zmluvy. |
12. V prípade, ak Objednávateľom požadované doklady podľa bodu 11 nebudú Dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, Objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti Dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
13. V prípade, ak Objednávateľom požadované doklady podľa bodu 11 budú Dodávateľom doručené v stanovenom termíne, ale Dodávateľ nedoručí správne doklady alebo Objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, Objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti Dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
14. V čase od 08:00 do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu Objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
15. V prípade, že podmienkou riadneho dodania predmetu zákazky je poskytnutie súčinnosti zo strany Objednávateľa musí Dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 11. Po dobu omeškania Objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je Dodávateľ v omeškaní s dodaním predmetu zákazky. Objednávateľ je povinný informovať Dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti. |
16. Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia Objednávateľom (odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu). |
17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť Objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby. |
18. Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. |
20. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
21. Zabezpečiť plnohodnotnú prevádzku náhradným prístrojom v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 5 pracovných dni. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
23. Predmet zákazky musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet zákazky nebude spĺňať všetky technické požiadavky, Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
24. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
25. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z celkovej ceny za predmet zmluvy za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
26. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 1% z celkovej ceny za predmet zmluvy, a to i za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. |
27. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadaviek na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
28. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 19, 20, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
29. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
30. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
31. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Objednávateľa - meno, priezvisko, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
32. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Dodávateľa - meno, priezvisko, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
33. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
33.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
33.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
33.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
33.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
34. Farba stomatologických súprav a stoličiek bude upresnená v objednávke. |
35. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov. |
Satinského I. 7770/1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
2,00 stomatologické súpravy počet ks
50 851,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2021 09:48
09.04.2021 10:00
09.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.04.2021 14:54 - Vstupná ponuka | 50 781,00 | € | Cena bez DPH |
09.04.2021 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: