• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2021 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2021 15:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2021 15:40

Detail zákazky Z20216295

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2021 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2021 15:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2021 15:40

Základné údaje

Z20216295

OF-232865

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5666757

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36030848

DYNEX Servis spol. s r.o.

Nové Kalište 17, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Izolácia vírusovej RNA a odberové médium

izolácia nukleových kyselín, odberový set, médium

  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. QIAamp Viral RNA Mini Kit alebo ekvivalent
Funkcia
Izolácia nukleových kyslín
Extrakčný kit založený na silika-membránovej technológií na automatickú izoláciu vírusovej RNA prístrojom QIAcube
Kit musí byť použiteľný na izoláciu vírusovej RNA priamo z transportného média
Kit použiteľný pre rôzne typy telových tekutín - plazma, sérum, CSF, moč, spútum, nazofaryngeálne výtery
Kit musí obsahovať mini-spin kolónky na minimálne 240 izolácií resp. na počet izolácií v balení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vstupný objem vzorky µl 140
Počet vzoriek (5 balení po 240 ks vzoriek) ks 1200
Elučný objem min. 50 µl µl 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasťou kitu musia byť nasledovné reagencie Lyzačný AVL pufor, AW1, AW2 - premývacie pufre, elučný pufor a Carrier RNA
Kit musí obsahovať Predinštalované rotor adaptéry spolu s elučnými skúmavkami pre min. 240 izolácií
 2. Odberový set SARS-CoV-2 s inaktivačným médiom 3 mL
Funkcia
Set na odber a transport klinických vzoriek pre detekciu SARS-CoV-2 a iných vírusov
Súprava určená na IVD použitie
Odberové médium určené na PCR testovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
10 ml skúmavky s 3 ml inaktivačným a transportným médiom ks 78000
Objem inaktivačného transportného média v jednej skúmavke ml 3
Súčasťou balenia nazofaryngeálny tampón so zalomením pre jednu odberovku ks 1
Súčasťou balenia orofaryngeálny tampón pre výter hrdla so zalomením pre jednu odberovku ks 1
Skladovanie súpravy pri izbovej teplote °C 15 25
Doba použiteľnosti od dátumu výroby rok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Inaktivačné médium musí umožňovať použitie 1000 ul špičiek pre bezproblémový odber vzorky áno
Tampóny sterilne zabalené áno
Skladovanie pri izbovej teplote áno
Súprava s európskym certifikátom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Objednávateľ požaduje predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
2.1 Podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet
2.2 Technický (produktový) list výrobku
2.3 EÚ vyhlásenie o zhode podľa smernice 98/79/ES Európskeho parlamentu a Rady z 27. októbra 1998 o diagnostických zdravotných pomôckach in vitro alebo nariadenia (EÚ) 2017/746 o diagnostických zdravotníckych pomôckach in vitro
2.4 Návod na použitie (príbalový leták)
2.5 Vzorka výrobku (základné balenie)
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
4.1  Zmluvné strany sa dohodli, že jednotlivé dodávky tovaru sa budú realizovať prostredníctvom čiastkových kúpnych zmlúv uzatváraných medzi objednávateľom- kupujúcim a dodávateľom- predávajúcim vo forme objednávky objednávateľa a jej následnej písomnej akceptácie zo strany dodávateľa.
4.2 Uvedené množstvo tovaru je rámcové. Objednávateľ bude zákazku čerpať postupne na základe objednávok podľa reálnych potrieb a vyhradzuje si právo neodobrať maximálne množstvo v prípade zmeny situácie s pandémiou Covid-19. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že predpokladaný odber konkrétneho druhu tovaru nie je pre zmluvné strany záväzný čo do objednaného množstva.
Objednávateľ je oprávnený uskutočniť objednávku jednotlivých druhov tovaru v akomkoľvek potrebnom množstve, rovnako tak je objednávateľ oprávnený i nevykonať objednávku konkrétneho druhu tovaru z technickej špecifikácie, bez možnosti uplatnenia akýchkoľvek sankcií zo strany dodávateľa.
4.3 Dodávateľ je povinný poskytnúť plnenie najneskôr do 7 dní od doručenia čiastkovej objednávky na plnenie od objednávateľa (t. j. odo dňa uzatvorenia každej čiastkovej kúpnej zmluvy jednotlivo), na adresu objednávateľa.
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka.  Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
5.2 V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za  neplatné.
6. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO) dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorými preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
7. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
7.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, dokumentov a vzorky výrobku.
7.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného predmetu zmluvy.
7.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
7.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.
7.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve alebo nespĺňa minimálne technické parametre.
7.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
7.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
8.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné Plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu Plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Rámcovej dohody,
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto Plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Rámcovej dohody a nižšou cenou.
9. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
10. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor

204 708,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.04.2021 13:24

08.04.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.04.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 40
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2021 12:32 - Vstupná ponuka 204 708,00 € Cena bez DPH
08.04.2021 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka 204 707,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS