• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2021 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2021 08:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2021 08:50

Detail zákazky Z20216249

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2021 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2021 08:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2021 08:50

Základné údaje

Z20216249

OF-233165

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5663020

Objednávateľ

00331970

Obec Streda nad Bodrogom

Hlavná 174/391, Streda nad Bodrogom, 07631, SVK

Dodávateľ

36498548

ŠTÝL - IVANOV s.r.o.

23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Žacie struny

struna, žacie lanko

  • 16160000-4 - Rôzne záhradnícke potreby
  • 16310000-1 - Kosačky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Žacie struny
Funkcia
Žacie struny používané na kosenie do profesionálnych krovinorezov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Typ 1: Žacia struna do profesionálnych krovinorezov,  hranatý profil, priemer 3,0 mm m 2200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 100 % nylon
Profil 4 hranný
Dodávka v originálnych, neporušených kompletných balení cievok áno
balenie cievka 250-550 m áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Po uzatvorení zmluvy objednávateľ vyzve dodávateľa formou e mailu, aby oznámil objednávateľovi dĺžky návinov jednotlivých cievok podľa typov žacích strún.
3. Po zistení dĺžok návinov jednotlivých cievok bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny s DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi žacie struny určené výhradne do profesionálnej záhradnej techniky.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo na preverenie kvality materiálu dodaných žacích strún v odbornom inštitúte pre žacie struny. Ak dôjde k zisteniu nedodržania kvality žacích strún zo strany dodávateľa je dodávateľ povinný proces preverenia kvality a celý dodaný objem predmetu zákazky uhradiť na vlastné náklady.
9. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
10. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
12. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
13. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná, 174/391, Streda nad Bodrogom, Trebišov, Košický, Slovenská republika

09.04.2021 15:30 — 12.04.2021 13:44

1,00 zákazka

380,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.03.2021 13:48

06.04.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 203
 27
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.04.2021 02:40 - Vstupná ponuka 379,99 € Cena s DPH
01.04.2021 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS