• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2021 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2021 14:00

Detail zákazky Z20216239

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2021 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2021 14:00

Základné údaje

Z20216239

OF-231579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5663008

Objednávateľ

00607274

Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie

Rínok 334, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Dodávateľ

43860125

Pow-en a.s.

Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

elektrická energia, elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do odberného miesta odberateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia distribúcie vrátane distribučných služieb za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
charakter dodávky jednotarif množstva odberu na 12 mesiacov (1.5.2021-30.04.2022) mWh 520
max. rezervovaná kapacita/hodnota ističa kWh/A 250/360
rezervovaná kapacita kWh 220
Typ RK kWh ročná
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta EIC 24ZZS8629500000J
Distribučná sadzba X2
Napäťová úroveň VN
Typ merania A
Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac
Počet fáz 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Miestom plnenia je odberné miesto v sídle kupujúceho.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu vrátane distribučných služieb za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie, v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku, pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa, pričom celkové dohodnuté množstvo je odvodené od spotreby odberateľa v odbernom mieste za predchádzajúci kalendárny rok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 10 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr do desiateho dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
V prípade odberu Plnenia vo výške menej ako 80% predpokladaného množstva Plnenia počas celého Zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Objednávateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Objednávateľovi vyúčtovať za neodobraté Plnenie kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 80% predpokladaného množstva Plnenia a cenou za skutočne odobraté Plnenie.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektriny.
Odvod do Národného jadrového fondu (ďalej len "NJF") a cenu za Distribučné služby uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za odvod do NJF alebo ceny za Distribučné služby Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny, vrátane ceny za silovú energiu, ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, DPH, poplatkov za výkon, odvod do NJF, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými dokladmi, ktoré sú potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (§ 32 ZVO), finančného a ekonomického postavenia (§ 33 ZVO), technickej a odbornej spôsobilosti (§ 34 ZVO) ako aj splnenie iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobnú aktualizovanú kalkuláciu na celý predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy
Odberateľ a dodávateľ sa dohodli, že veriteľ nemôže v zmysle § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka postúpiť svoju pohľadávku voči dlžníkovi bez jeho predchádzajúceho súhlasu, inak je tento právny úkon veriteľa - postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rínok 334/48, Veľké Zálužie, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.05.2021 00:00 — 30.04.2022 00:00

520,00 mwh

85 732,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.03.2021 12:38

07.04.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 193
 25
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2021 10:48 - Vstupná ponuka 85 677,66 € Cena s DPH
07.04.2021 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 85 628,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS