• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2021 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2021 09:35

Detail zákazky Z20216223

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2021 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2021 09:35

Základné údaje

Z20216223

OF-231134

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5666689

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31628036

FIN, spol. s r.o.

Námestie Andreja Hlinku 5, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zákusky

zákusky

  • 15812200-5 - Torty/zákusky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15812120-0 - Koláče

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zákusky
Funkcia
Dodanie čerstvých zákuskov v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čokoládová roláda/rez 50-80g kg 100
Punčový rez 50-60 g kg 110
Karamelový veterník 80-100 g kg 200
Špička s tekutým nálevom 40-80 g kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čokoládová roláda/rez 80-130 g Cukrársky piškótový výrobok plnený kakaovým krémom, potiahnutý cukrárskou polevou a formovaný do tvaru rolády.
Punčový rez 50-80 g Cukrársky piškótový výrobok. Chuť a vôňa jemná mierne sladká, punčová, doplnená chuťou marmelády a fondánovej hmoty.
Karamelový veterník 100-150 g Výrobok z odpaľovaného cesta okrúhleho tvaru na povrchu potiahnutý fondánovou hmotou. Náplň je výrazne smotanovo – karamelová
Špička s tekutým nálevom 40-80 g Špeciálny cukrársky výrobok. Spodok ktorého tvorí buflerový piškótový korpus. Chuť a vôňa po čokoláde je doplnená chuťou vanilky a príchuťou rumového výťažku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Cena za m.j. kilogram s prepočtom za kus bez DPH a s DPH podľa gramáže v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie jedného kalendárneho roku, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Predbežné objednávky bude obstarávateľ realizovať 24 hodín vopred, dovoz objednávky v daný deň do 11:00 hod.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, podľa potvrdených dodacích listov. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

8

1,00 celá zákazka

4 850,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.03.2021 08:47

08.04.2021 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.04.2021 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2021 09:45 - Vstupná ponuka 4 848,00 € Cena s DPH
06.04.2021 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 4 848,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS