• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2021 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2021 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2021 15:05

Detail zákazky Z20216175

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2021 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2021 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2021 15:05

Základné údaje

Z20216175

OF-232321

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5658658

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

45952671

METRO Cash & Carry SR s.r.o.

Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

mäso, bravčové, hovädzie, chladené, mäsové výrobky

  • 15110000-2 - Mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Predmet obstarávania je určený na zabezpečenie stravovania prijímateľov sociálnych služieb a zamestnancov.
Potraviny na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové plece čerstvé, chladené - kuchynská úprava kg 3248
Bravčové plece hlbokomrazené kg 432
Bravčové karé bez kosti čerstvé, chladené kg 32
Bravčový bôčik bez kosti, s kožou, čerstvý, chladený kg 116
Bravčové stehno čerstvé, chladené - kuchynská úprava kg 896
Bravčová krkovička bez kosti čerstvá, chladená kg 530
Bravčové plece údené - rolka, bravčová krkovička údená bal. kg 42
Bravčové koleno zadné čerstvé, chladené kg 40
Bravčové nožičky čerstvé, chladené kg 12
Bravcové kože čerstvé, chladené kg 8
Bravčová pečeň čerstvá, chladená kg 48
Bravčové kosti čerstvé, chladené kg 280
Bravčová masť v kelímku 500g kg 14
Hovädzie stehno čerstvé, chladené - kuchynská úprava kg 82
Hovädzie plece čerstvé, chladené - kuchynská úprava kg 168
Hovädzie rebrá, špikové kosti čerstvé, chladené kg 88
Hovädzie lýtko čerstvé, chladené kg 12
Slanina oravská údená kg 126
Lalok paprikový kg 8
Oškvarky kg 64
Klobása čerstvá na pečenie kg 80
Jaternica domáca kg 96
Tlačenka mäsová svetlá kg 20
Sekaná kg 16
Klobása veľkonočná kg 10
Klobása ipeľská, papriková - vhodná na ďalšiu úpravu kg 54
Slovenská točená, cesnaková, kabanos kg 20
Párky obyčajné kg 200
Špekačky kg 100
Párky bratislavské, debrecínske, spišské, viedenské al. ekv. kg 470
Saláma šunková, jemná, liptovská, diétna s paprikou, parížska, hydinová, morčacia, dusená šunka, debrecínska šunka, al. ekv. - nakrájané kg 692
Saláma inovecká, turistická, vysočina, čingovská, papriková, tokajská, malokarpatská, nitran, lovecká,  al. ekv. - nakrájané kg 680
Bravčový bôčik plnený - nakrájané kg 8
Pečeňový syr kg 16
Šunková pena al. ekv. ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uvedené množstvá sú iba predpokladané. Skutočný objem môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. Kupujúci si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Mäso má byť čerstvé, chladené medzi +3 až +5 °C, bez mastného krytia, dodané v prepravkách, svalstvo bez trhlín, bez krvných podliatin, zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín a bez cudzieho zápachu a príchute, na chladenom mäsa sa nesmú vyskytovať známky po zamrznutí.
Hlbokomrazené mäso má byť nepretržite uchovávané pri teplote - 18 °C.
Pri položkách sa pripúšťa ekvivalent v názve tovaru pri dodržaní požadovaného zloženia a dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar má byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, v súlade s platnými právnymi predpismi podľa Vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva SR č. 423/2012 a Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva č. 1895/2004-100.
Musí byť preukázaný pôvod mäsa. Bravčové : dodací list má obsahovať kód dodávky, kde bolo zviera chované a zabité. Hovädzie : dodací list má obsahovať referenčné číslo, krajinu, kde bolo zviera narodené, chované, zabité a delené.
Balený tovar musí mať vyznačené údaje na obale : obchodný názov, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od nadobudnutia zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predložil ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť toto plnenie, objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť v zmysle bodu 18.2 písm, čl.XVIII "Ukončenie zmluvy" 2.časti "Všeobecné zmluvné podmienky"Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Možné zaslať doklady aj elektronicky.
V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví 1x za mesiac s potrebnými náležitosťami pre fakturáciu.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do dátumu splatnosti s tým, že prestane plynúť lehota splatnosti faktúry. Predávajúci je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy :
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií /meno a priezvisko, e-mail,tel.číslo/
b) cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky
c) platný doklad o oprávnení podnikať (Výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list), v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru
d) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín
e) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, kedy objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. Doklady je možné zaslať aj elektronicky.
Táto zmluva sa uzatvára na 2 roky, od 15.4.2021 00,00 hod. do 14.4.2023 23.59 hod. Zmluva sa ukončí uplynutím jej platnosti alebo vyčerpaním celkového finančného limitu.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Dodávateľ z tohto dôvodu nemá právo na ušlý zisk.
Dodávky sa budú realizovať v utorok a vo štvrtok od 7.00 do 10.00 hod. za prítomnosti povereného zástupcu kupujúceho na základe dodacieho listu s náležitosťami uvedenými v bode 2, ako aj názov tovaru, jednotková cena, celková cena, % DPH, dátum spotreby. Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z.o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať množstvo a druh tovaru podľa predloženej objednávky, v požadovanom čase.
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh ako aj množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
Pri vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky  v predchádzajúci deň pred dodaním tovaru, aby sa mohli dohodnúť na náhradnom tovare. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa.
Vlastnícke práva k dodanému tovaru nadobúda Objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy a vystavenie negatívnej referencie v EKS.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie  poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako  5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

15.04.2021 00:00 — 14.04.2023 23:59

1,00 podľa rozpisu v objednávke

45 218,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2021 13:26

06.04.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.04.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 34
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2021 08:16 - Vstupná ponuka 45 200,00 € Cena s DPH
31.03.2021 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka 45 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS