42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
Elektronické stravovacie karty
Tovar
|
1. Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov objenávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet podľa § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet formou rámcovej dohody. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Hodnota stravnej jednotky: | EUR | 4,5 | ||
| Predpokladaný počet stravných jednotiek: | ks | 43 596 | ||
| Predpokladaný počet stravovacích kariet pre zamestnancov: | ks | 173 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravovacia karta obsahuje: | Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť minimálne 2 roky s jej uvedením na karte. |
| Stravovacia karta umožňuje: | Bezkontaktné použitie s PIN kódom priložením karty k POS terminálu. |
| Stravovacia karta má: | Bezplatný online účet, možnosť bezplatnej blokácie karty a bezplatné vydanie náhradnej karty v prípade jej straty, možnosť prezerať zostatok na karte: v mobilnej ako aj v online aplikácii a cez sms. |
| Požadované obdobie: | 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu s možnosťou dočerpania nevyčerpaného kreditu v nasledujúcich 18 mesiacoch. |
| Názov |
| 1. Cenová cena zahŕňa všetky náklady, ako aj náklady týkajúce sa vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie, poplatku za vydanie karty, poplatku za doručenie karty, spravovania online účtu, sms notifikácií, transakčných a všetkých súvisiacich nákladov, vrátane dodania stravovacích kariet na miesto plnenia. |
| 2. Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zmeniť nominálnu hodnotu stravnej jednotky v súlade s právnou úpravou legislatívy tak, aby nedošlo k zmene celkovej hodnoty zmluvy ale k zmene počtu stravných jednotiek za obdobie. |
| 3. Dodanie stravných kariet dodávateľom do 5 pracovných dní od podania emailovej alebo internetovej objednávky. |
| 4. Dobíjanie kariet prebieha elektronicky kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa potrieb objednávateľa na základe čiastkových objednávok. |
| 5. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočné množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
| 6. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám podľa potreby objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
| 7. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám najneskôr do 12 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
| 8. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území SR. |
| 9. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
| 10. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| 11. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru pokiaľ plnenie jednotlivých čiastkových objednávok nebude kompletné alebo v požadovanom množstve a kvalite. |
| 12. Objednávateľ požaduje, aby v momente uzavretia zmluvy mal dodávateľ zápis v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nie je zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
| 13. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 a 12 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
Trnavská cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
196 509,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2021 12:43
06.04.2021 10:00
06.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.03.2021 14:58 - Vstupná ponuka | 196 508,99 | € | Cena bez DPH |
| 30.03.2021 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 196 508,99 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: