36513458
Nemocnica Poprad, a. s.
Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK
64254577
MEDESA s.r.o.
Na Vyšehradě 1092, Polička, 57201, CZE
Tkanivový procesor
patológia, spracovanie vzorkovo, laboratórna technika, parafín,
Tovar, Služba
1. Tkanivový procesor
|
|
---|---|
Funkcia |
Vhodný na spracovanie humánnych tkanív na oddelení patológie, ktorý fixuje, odvodňuje, prejasňuje a impregnuje parafínom |
Laboratórne vybavenie pre zdravotnícke zariadenie určené pre laboratória a patológie |
Automatický uzavretý systém |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tkanivový procesor | ks | 1 | ||
kapacita procesnej nádoby počet kaziet | ks | 300 | ||
nádoby na činidlá vrátane odpadu a čistenia, počet | ks | 13 | ||
- objem nádob | l | 3,5 | ||
parafínové nádoby | ks | 3 | ||
- objem parafínových nádob | l | 4,0 | ||
pracovná teplota parafínových láznii v rozsahu | °C | 50-65 | ||
zásobníky slúžiace na dopĺňanie roztokov s automatickým prepúšťaním | ks | 3 | ||
tlak impregnačného vákua | kPa | -35 | ||
tlak pri infiltrácii tkanív | kPa | 35 | ||
tlak počas plnenia procesnej nádoby v rozsahu | kPa | -35 až -60 | ||
rozsah tlaku pri vyprázdňovaní procesných nádob | kPa | 25-60 | ||
prevádzková teplota, rozsah | °C | 15-40 | ||
prevádzková vlhkosť, rozsah (bez kondenzácie) | % | 30-85 | ||
hladinové senzory | ks | 4 | ||
pripojenie na centrálne odsávanie alebo filter na zachytávanie výparov, počet filtrov | ks | 1 | ||
programy pre spracovanie, počte programov | počet | 20 | ||
počet USB portov | ks | 1 | ||
vstup/ochrana pomocou hesla alebo PIN nepráva biometria, počet prístupov | počet | 5 | ||
farebný dotykový zobrazovací display , rozmer | " | 10 | ||
napájanie | V/Hz | 230/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tkanivový procesor | možnosť výmeny reagencií automaticky cez externé porty alebo manuálne |
- | automatický posunu reagencií v priebehu spracovania |
- | pripojenia na centrálne odsávanie alebo filter na zachytávanie výparov |
- | reagent managment system |
- | možnosť zvolenia/predvoľby obľúbených – preferovaných programov |
- | intuitívne ovládanie softvéru – alebo iná eliminácia chybových možností voľby programov a postupov |
- | ovládanie – menu slovenský alebo český jazyk softvéru SW |
- | ukladanie názvov reagencií |
- | odložený štart |
- | port USB |
- | pripojenia k PC USB alebo RS232 alebo LAN |
- | DICOM výstup s možnosťou importu do PACS |
- | zabezpečenia pomocou alarmov, možnosť zasielanie SMS na na aspoň 2 mobily |
- | vstup/ochrana pomocou hesla alebo PIN nepráva biometria |
- | farebný dotykový zobrazovací display |
- | integrované batérie v prípade výpadku prúdu alebo iný spôsob zálohovania UPS |
- | možnosť používať spotrebný materiál, chémiu nezávisle aj od iných dodávateľov |
- | systém zmeny hustoty - koncentrácie alkoholu |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy . |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný počas záručnej doby 24 mesiacov oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi,. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Lehota splatnosti faktúry je do 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja. |
FAKTÚRA BUDE UHRADENÁ v 12 MESAČNÝCH SPLÁTKACH BEZ NAVÝŠENIA CENY. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Sankcie: - V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý, |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke, b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka, |
e) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, f) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. g) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy a to najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti odstúpenia. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: - vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme, - aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný. Miesto dodania je sídlo Objednávateľa. |
Ochrana osobných údajov: Dodávateľ v zmysle ustanovení zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení udeľuje objednávateľovi súhlas so spracovaním svojich osobných údajov na evidenčné účely, najmä na dobu určitú vedenia registra zmlúv objednávateľa. |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru. |
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka. |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | nádoby na činidlá vrátane odpadu a čistenia, počet | ks | 13 | ||
Navrhnutá hodnota | nádoby na činidlá vrátane odpadu a čistenia, počet | ks | 13 |
12 interných nádob, 1 externá
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | zásobníky slúžiace na dopĺňanie roztokov s automatickým prepúšťaním | ks | 3 | ||
Navrhnutá hodnota | zásobníky slúžiace na dopĺňanie roztokov s automatickým prepúšťaním | ks | 3 |
externé
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | tlak impregnačného vákua | kPa | -35 | ||
Navrhnutá hodnota | tlak impregnačného vákua | kPa | 55 | 65 |
Najnižšia hodnota vákua je 0. Požadovaných -35 je zrejme chyba
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | tlak pri infiltrácii tkanív | kPa | 35 | ||
Navrhnutá hodnota | tlak pri infiltrácii tkanív | kPa | 55 | 65 |
Táto hodnota je ojedinelý servisný údaj, ktorý prístroj necharakterizuje v jeho jedinečných vlastnostiach.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | tlak počas plnenia procesnej nádoby v rozsahu | kPa | -35 až -60 | ||
Navrhnutá hodnota | tlak počas plnenia procesnej nádoby v rozsahu | kPa | 55-63 |
0 je vákuum, mínusové hodnoty sú zrejme chyba
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | rozsah tlaku pri vyprázdňovaní procesných nádob | kPa | 25-60 | ||
Navrhnutá hodnota | rozsah tlaku pri vyprázdňovaní procesných nádob | kPa | 118 | 125 |
Systém využíva inteligentný manažment reagencií a na vypúšťanie používa pretlak.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | hladinové senzory | ks | 4 | ||
Navrhnutá hodnota | hladinové senzory | ks | 3 |
Systém využíva tri stupne plnenia hladiny reagencií podľa počtu spracovávaných kaziet. Do 1/3, 2/3 a plný stav. Na základe inteligentného manažmentu reagencií šetrí náklady na reagencie
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | vstup/ochrana pomocou hesla alebo PIN nepráva biometria, počet prístupov | počet | 5 | ||
Navrhnutá hodnota | vstup/ochrana pomocou hesla alebo PIN nepráva biometria, počet prístupov | počet | 2 |
1x užívateľ a 1x servis
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | - | DICOM výstup s možnosťou importu do PACS |
Navrhnutá hodnota | - | systém exportu a importu dát, bežne využiteľných a štandardne použiteľných v LIS nemocníc v EU |
Prístroj má iný systém exportu a importu dát, bežne využiteľných a štandardne použiteľných v LIS nemocníc v EU
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | - | integrované batérie v prípade výpadku prúdu alebo iný spôsob zálohovania UPS |
Navrhnutá hodnota | - | Zálohovanie, UPS - externá UPS súčasťou dodávky |
externá UPS súčasťou dodávky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | - | systém zmeny hustoty - koncentrácie alkoholu |
Navrhnutá hodnota | - | Identifikácia zmeny koncentrácie alkoholu |
Systém využíva inteligentný manažment reagencií. Vyšší štandard.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
Navrhnutá hodnota | Kalendárne dni- zmeniť na pracovné dni. |
V dodávateľsko-odberateľských vzťahoch sa pracuje len v pracovných dňoch.
Názov | |
Pôvodná hodnota | Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
Navrhnutá hodnota | termín dodania tovaru je do 45 pracovných dní |
Dodanie tovaru je taktiež podmienené pracovnými dňami a pracovným časom.
Názov | |
Pôvodná hodnota | d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
Navrhnutá hodnota | ... 3 dni doplniť na 3 pracovné dni |
Pracuje sa cez pracovné dni
Banícka 803/28, Slovenská republika
15.04.2021 12:00 — 31.05.2021 12:00
1,00 ks
48 515,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2021 11:18
06.04.2021 09:00
06.04.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2021 10:21 - Vstupná ponuka | 48 515,25 | € | Cena bez DPH |
06.04.2021 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: