• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2021 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2021 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2021 12:25

Detail zákazky Z20216156

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2021 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2021 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2021 12:25

Základné údaje

Z20216156

OF-232947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5658638

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracovaná zelenina a ovocie, džemy a marmeláda

Spracovaná zelenina a ovocie, džemy a marmeláda, kompót, šalát

  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 15331460-9 - Konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda
Funkcia
Spracovaná ( konzervovaná ) zelenina a ovocie, džemy a marmeláda pre kuchyňu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paradajkový pretlak, 3500g/1ks ks 460
Paradajkový pretlak, 700g/1ks ks 100
Uhorky sterilizované 3500g/1ks ks 350
Uhorky sterilizované 700g/1ks ks 100
Šalát sterilizovaný 3500g/1ks ks 220
Šalát sterilizovaný 700g/1ks ks 100
Červená repa 3500g/1ks ks 250
Červená repa 700g/1ks ks 80
Chren sterilizovaný 700g/1ks ks 45
Paprika sterilizovaná - kapia 700g/1ks ks 60
Hrášok sterilizovaný 700g/1ks ks 130
Kukurica sterilizovaná 425g/1ks ks 80
Šampiňóny sterilizované, 425g/1ks ks 130
Marmeláda, (minimálny podiel ovocia 60%) 12kg/1ks ks 20
Slivkový lekvár sladený (minimálny podiel ovocia 60%) 7kg/1ks ks 45
Džemy, rôzne druhy, (minimálny podiel ovocia 60%) 4kg/1ks ks 55
Džemy porciované, rôzne druhy, (minimálny podiel ovocia 60%) 20g/1ks ks 6500
Džemy porciované, rôzne druhy, (minimálny podiel ovocia 60%) Dia 20g/1ks ks 600
Kompót slivkový, 3500g/1ks ks 74
Kompót jablkový, 3500g/1ks ks 50
Kompót hruškový, 3500g/1ks ks 45
Kompót čerešňový, 3500g/1ks ks 45
Kompót višňový, 3500g/1ks ks 45
Kompót broskyňový, 3500g/1ks ks 40
Kompót marhuľový, 3500g/1ks ks 25
Kompót miešaný, 3000g/1ks ks 10
Kompót čerešňový Dia, 700g/1ks ks 40
Kompót slivkový Dia, 700g/1ks ks 40
Detská výživa jablková 100 g ( plastový téglik ) ks 2000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru bude na dve miesta.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 8.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 1.5.2021 do 31.10.2021
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia tovaru.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Plnenie rámcovej dohody bude prebiehať na základe objednávok.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za kalendárny polrok.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

10 595,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2021 10:00

06.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 127
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2021 12:04 - Vstupná ponuka 10 594,99 € Cena s DPH
31.03.2021 13:44 - Najvýhodnejšia ponuka 10 594,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS