36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
47397471
myAD, s.r.o.
Záborského 20, Bratislava, 83103, SVK
Výroba a dodanie propagačných predmetov
plastový obal na dokumenty A4, blok A4, USB kľúč, bambusové pero
Tovar, Služba
1. Plastový obal na dokumenty A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie publicity národného projektu, ktorý sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plastový obal na dokumenty A4 | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plastový obal na dokumenty A4 | priehľadný s klopou (viď. obrázok v prílohe) |
zatváranie | cvokom |
formát | A4 |
farebnosť potlače | 1+0,3 logá a text |
grafický podklad -logá a text | dodá objednávateľ |
grafický návrh | dodá dodávateľ |
2. Blok A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie publicity národného projektu, ktorý sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blok A4 | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
blok | veľkosť A4 |
farebnosť | 1+0 |
lepená väzba | horná časť bloku |
listov | min. 50 |
reklamná potlač (logá/text) | vo vrchnej aj spodnej časti každého listu (farebnosť 1+0) |
zadná strana | z tvrdeného papiera/kartónu |
papier | čistý |
potlač - technológia | tlač na papier |
grafický podklad - logá/text | dodá objednávateľ |
grafický návrh | dodá dodávateľ |
3. USB kľúč
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie publicity národného projektu, ktorý sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB kľúč | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
USB kľúč | s rozhraním 3.0 (viď. obrázok v prílohe) |
veľkosť | 32 GB |
rozmery USB kľúča | min. 56 x 19 x 9 mm |
materiál | pogumované/plastové telo, kovová krytka |
technológia potlače | tampónová |
potlač | jednofarebná 1 - 2 logá |
grafický podklad - logá | dodá objednávateľ |
grafický návrh | dodá dodávateľ |
4. Bambusové pero
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie publicity národného projektu, ktorý sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bambusové pero | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
bambusové gulôčkové pero s klipom | (viď. obrázok v prílohe) |
náplň | modrá |
dĺžka | min. 11 cm |
hrot | tenký kovový |
Technológia potlače | tampónová tlač |
reklamná potlač | jednofarebná , 2 logá |
rozmer potlače | dostatočná čitateľnosť a rozoznateľnosť log a textu |
grafický návrh - log a textu | dodá objednávateľ |
grafický návrh | dodá dodávateľ |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy. |
Dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy fotografie (alebo katalóg v elektronickej podobe) konkrétnych produktov, ktoré budú potlačené a podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien v EUR: jednotková cena bez DPH v EUR, celková cena bez DPH v EUR, celková cena s DPH v EUR, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky zašle objednávateľ e-mailom dodávateľovi logá a text objednávateľa, potrebné k potlači. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od zaslania e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom prostredníctvom e-mailu. |
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Názov a ITMS2014+ kód projektu objednávateľ oznámi dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia oprávnenej osobe, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa spojené s dodaním celého predmetu tejto zmluvy na miesto plnenia a je nemenná. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky kontroly príslušného oprávneného orgánu neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z toho obstarávania. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
20.04.2021 08:00 — 10.05.2021 15:00
1 200,00 ks
2 841,89
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2021 08:16
09.04.2021 10:00
09.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.03.2021 12:58 - Vstupná ponuka | 2 841,88 | € | Cena s DPH |
09.04.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 220,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: