• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 13:25

Detail zákazky Z20216144

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 13:25

Základné údaje

Z20216144

OF-233305

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5670130

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

47397471

myAD, s.r.o.

Záborského 20, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výroba a dodanie propagačných predmetov

plastový obal na dokumenty A4, blok A4, USB kľúč, bambusové pero

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastový obal na dokumenty A4
Funkcia
Zabezpečenie publicity národného projektu, ktorý sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový obal na dokumenty A4 ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastový obal na dokumenty A4 priehľadný s klopou (viď. obrázok v prílohe)
zatváranie cvokom
formát A4
farebnosť potlače 1+0,3 logá a text
grafický podklad -logá a text dodá objednávateľ
grafický návrh dodá dodávateľ
 2. Blok A4
Funkcia
Zabezpečenie publicity národného projektu, ktorý sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blok A4 ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
blok veľkosť A4
farebnosť 1+0
lepená väzba horná časť bloku
listov min. 50
reklamná potlač  (logá/text) vo vrchnej aj spodnej časti každého listu (farebnosť 1+0)
zadná strana z tvrdeného papiera/kartónu
papier čistý
potlač - technológia tlač na papier
grafický podklad - logá/text dodá objednávateľ
grafický návrh dodá dodávateľ
 3. USB kľúč
Funkcia
Zabezpečenie publicity národného projektu, ktorý sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúč ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
USB kľúč s rozhraním 3.0  (viď. obrázok v prílohe)
veľkosť 32 GB
rozmery USB kľúča min. 56 x 19 x 9 mm
materiál pogumované/plastové telo, kovová krytka
technológia potlače tampónová
potlač jednofarebná 1 - 2 logá
grafický podklad - logá dodá objednávateľ
grafický návrh dodá dodávateľ
 4. Bambusové  pero
Funkcia
Zabezpečenie publicity národného projektu, ktorý sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bambusové  pero ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bambusové gulôčkové pero s klipom (viď. obrázok v prílohe)
náplň modrá
dĺžka min. 11 cm
hrot tenký kovový
Technológia potlače tampónová tlač
reklamná potlač jednofarebná , 2 logá
rozmer potlače dostatočná čitateľnosť a rozoznateľnosť log a textu
grafický návrh -  log a textu dodá objednávateľ
grafický návrh dodá dodávateľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní  od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
Dodávateľ zašle  kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy fotografie (alebo katalóg v elektronickej podobe) konkrétnych produktov, ktoré budú potlačené a podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien v EUR: jednotková cena bez DPH v EUR, celková cena bez DPH v EUR, celková cena s DPH v EUR, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky zašle objednávateľ e-mailom dodávateľovi  logá a text objednávateľa, potrebné k potlači. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od zaslania e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom prostredníctvom e-mailu.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný,  kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Názov a ITMS2014+ kód projektu objednávateľ oznámi dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. Ako preberací protokol môže  slúžiť aj dodací list.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia oprávnenej osobe, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému  zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa spojené s dodaním celého predmetu tejto zmluvy na miesto plnenia a je nemenná.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou,  t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky kontroly príslušného  oprávneného orgánu neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z toho obstarávania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

20.04.2021 08:00 — 10.05.2021 15:00

1 200,00 ks

2 841,89

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2021 08:16

09.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 223
 18
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2021 12:58 - Vstupná ponuka 2 841,88 € Cena s DPH
09.04.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 220,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS