• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 15:20

Detail zákazky Z20216102

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 15:20

Základné údaje

Z20216102

OF-231991

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5653977

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

00612758

AMEDIS spol. s r.o.

Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis na RTG prístroj

servis, pozáručný, RTG prístroj

  • 50421200-4 - Opravy a údržba röntgenových zariadení
  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis na RTG T200
Funkcia
Pozáručný servis
Opravy porúch prístroja
Použitie originálnych náhradných dielov výrobcu
Zabezpečenie údržby servisnými technikmi, vyškolenými u výrobcu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripravenosť na zásahy počas trvania zmluvy
Služby diaľkovej diagnostiky - tzv. správa systému počas trvania zmluvy
Služby technickej podpory počas trvania zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Servis poskytovaný v rámci tejto zmluvy nezahŕňa:
a)    špecifické zmeny požadované objednávateľom,
b)    opravy alebo služby, nutné vykonať v dôsledku chybnej, nedbalej či zlej obsluhy zariadenia vrátane nedodržania prevádzkových a údržbových inštrukcií výrobcu,
c)     inštaláciu, presun, modifikáciu, rekonfiguráciu, deinštaláciu zariadenia,
d)    služby v dôsledku zmien vykonaných na zariadení  objednávateľom,
e)    služby potrebné vykonať v dôsledku neoprávnených zásahov do zariadenia,
f)     softvérové modifikácie (upgrade) z dôvodu vynútenej výmeny hardvéru IT  komponentov         (PC, servery),
g)    dodávky náhradných dielov (ďalej len „ ND“).
Rozsah činností, ktoré sú predmetom tejto zmluvy:
a)    všetky práce spojené s opravami a servisom zariadenia RTG T200, okrem tých, ktoré sú touto zmluvou vylúčené,
b)    2x ročne periodická preventívna údržba zariadení (PMP/PMI) podľa pokynov výrobcu,
c)     elektrické revízie 1x ročne v zmysle platných právnych predpisov.
Povinnosti poskytovateľa:
Poskytovateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy zoznam kontaktných osôb a ich kontaktné údaje (telefónne číslo, mailová adresa).
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej práce na zariadeniach, uvedených v tejto zmluve, upovedomili o svojom príchode určeného zástupcu (zástupcov) objednávateľa.
Poskytovateľ je povinný vykonávať všetku servisnú činnosť potrebnú pre chod zariadenia. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vždy 2x ročne vykoná preventívnu prehliadku a prípadné nastavenie mechanických parametrov zariadenia podľa pokynov výrobcu (PMP/PMI).
O vykonaní pravidelnej servisnej prehliadky, opravy alebo údržby vyhotoví servisný technik poskytovateľa servisný výkaz. Výkaz musí obsahovať najmä tieto údaje: čas trvania prehliadky, opravy alebo údržby, popis vykonaných prác PMI checklist – formulár výrobcu, stav prehliadaných zariadení, podpis servisného technika poskytovateľa a zodpovedného zástupcu objednávateľa a v prípade potreby spotrebovaný materiál a  zoznam náhradných dielov na objednanie. Zodpovedný zástupca objednávateľa svojím podpisom potvrdí správnosť údajov uvedených vo výkaze.
Výkaz bude rozoslaný zodpovedným pracovníkom objednávateľa a poskytovateľa. Výkaz môže byť vo výnimočných prípadoch  vyhotovený v štyroch exemplároch, pričom každá zo zmluvných strán dostane dva exempláre. Výkaz tvorí podklad pre fakturáciu.
Poskytovateľ je povinný vykonávať opravy a údržbu zariadenia podľa potrieb na základe požiadavky objednávateľa. Na tento účel je poskytovateľ povinný určiť kontaktné osoby.   Zmluvná doba nástupu na opravu začína plynúť hodinou prijatia písomnej správy o poruche prístroja (Hlásenka o poruche prístroja). Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja sú v Prílohe č. 1.
Poskytovateľ je povinný pri vykonávaní predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou prostredníctvom riadne kvalifikovaných pracovníkov - servisných technikov.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že po celú dobu účinnosti zmluvy bude disponovať dostatočným množstvom náhradných dielov a technických  pomôcok potrebných k vykonávaniu servisných zásahov.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že služby na základe tejto zmluvy budú vykonávať výlučne riadne vyškolení a autorizovaní servisní technici.
Poskytovateľ je povinný aspoň jeden týždeň pred servisným zásahom, ktorý bude mať za následok zmenu konfigurácie alebo funkcie zariadenia (napr. povinný upgrade), o chystanom zásahu písomne informovať objednávateľa.
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej práce na zariadení, uvedenom v tejto zmluve, upovedomili o svojom príchode určeného zástupcu (zástupcov)  objednávateľa.
Povinnosti objednávateľa:
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť pri vykonávaní predmetu zmluvy, najmä umožniť mu prístup k zariadeniu  v dohodnutom čase.
Objednávateľ ustanoví osoby zodpovedné za technické veci, ktoré budú oprávnené nahlasovať  poruchy  zariadenia a schvaľovať a podpisovať servisný záznam (ďalej len „zodpovedná osoba“).
Objednávateľ bude dodržiavať inštrukcie výrobcu k používaniu zariadenia.
Objednávateľ nebude inštalovať softvér z iného zdroja na počítače zariadenia dodaného  poskytovateľom. Pridávanie a používanie výrobcom neschváleného softvéru narušuje konfiguráciu systému a prináša riziko narušenia jeho správnej funkcie.
Objednávateľ nebude meniť žiadne nastavenia operačného systému na počítačoch dodaných poskytovateľom.
Objednávateľ po dobu servisu, kontrol a skúšok na svojom pracovisku zabezpečí prítomnosť zodpovedného pracovníka (aj prípadne po riadnej pracovnej dobe) a poskytne dokumentáciu, súvisiacu s prevádzkou zariadenia.
Objednávateľ zabezpečí, aby zariadenie bolo k dispozícii pracovníkom poskytovateľa na vykonanie servisných prác a preventívnych prehliadok bez časových strát.
Objednávateľ zabezpečí, aby žiadne tretie osoby nevykonávali neautorizované zásahy do zariadenia. V opačnom prípade poskytovateľ nezodpovedá za žiadne škody, ktoré tým objednávateľovi vzniknú a je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy.
Cena a platobné podmienky pri pozáručnom servise:
V cene za paušálny servis sú zakalkulované: práca, cestovné náklady bez obmedzenia, telefónne konzultácie. V cene nie sú zahrnuté náhradné diely, spotrebný materiál a tiež práce na odstraňovaní poruchy, pokiaľ táto bola spôsobená živelnou pohromou (napr. požiar, zaplavenie), odcudzením časti zariadenia, neodbornou obsluhou alebo nevhodnými klimatickými podmienkami prevádzky zariadenia.
Stanovená cena sa rozpočíta na 17 splátok v mesačných intervaloch.
Cena za poskytnuté služby bude objednávateľom hradená v  mesačných platbách a to na základe daňového dokladu – faktúry, vystavenej poskytovateľom k poslednému dňu prebiehajúceho kalendárneho mesiaca. Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní od ich doručenia objednávateľovi.
Na potrebné náhradné diely vypracuje poskytovateľ cenovú ponuku najneskôr do 24 hodín od ich zadefinovania  servisným technikom, ktorú odošle v písomnej resp. elektronickej forme objednávateľovi na odsúhlasenie. Odsúhlasením sa rozumie vystavenie samostatnej objednávky na náhradné diely  objednávateľom.
Náhradné diely použité  v rámci opravy alebo preventívnej prehliadky, budú fakturované v zmysle objednávky samostatnými faktúrami so splatnosťou 30 dní od ich doručenia  objednávateľovi.  Vymenené náhradné diely sú majetkom objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.  V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju poskytovateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti doručením faktúry so všetkými náležitosťami.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena(ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
V prípade, že sa objednávateľ dostane do omeškania s platením jednotlivých faktúr o viac ako 60 dní po lehote splatnosti a nebude uzavretá dohoda o splátkach iným spôsobom, služby podľa predmetu zmluvy budú poskytované až po uhradení dlžnej čiastky.
Sankcie:
V prípade ak bude objednávateľ v omeškaní so splnením peňažného záväzku v zmysle tejto zmluvy, poskytovateľ je oprávnený účtovať si úrok z omeškania vo výške podľa ustanovení § 369 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení, v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády č. 21/2013 Z. z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia Obchodného zákonníka.
V prípade porušenia povinností podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy má objednávateľ voči poskytovateľovi právo účtovať si zmluvnú pokutu:
a)    vo výške 50,00 EUR za každú začatú hodinu omeškania poskytovateľa s nástupom na opravu,
b)    vo výške 500,00 EUR za každý i začatý deň omeškania poskytovateľa s odstránením poruchy zariadenia.
Záruka:
Poskytovateľ poskytuje záruku na vykonané servisné práce v dĺžke 6 mesiacov. Táto záruka sa vzťahuje len na prácu súvisiacu s vymenenými súčiastkami a komponentmi.
Platnosť zmluvy:
Zmluva sa uzatvára na dobu 17 mesiacov od jej účinnosti.
Zmluva môže byť ukončená:
a)    dohodou zmluvných strán,
b)    výpoveďou bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Komunikácia medzi zmluvnými stranami:
Zmluvné strany sa dohodli, že akékoľvek bežné oznamy, objednávky a reklamácie, prípadne iná komunikácia zmluvných strán bude uskutočňovaná písomnou formou, t.j. doporučeným listom, listom alebo elektronickou poštou.
Požiadavky na  servisný zásah budú poskytovateľovi zasielané výlučne elektronickou formou.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodou zmluvných strán, je neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Takéto práce budú účtované nasledovnými hodinovými sadzbami:
-    odpracovaná servisná hodina v pracovnom čase od 8,00 do 17,00 hod 100 EUR bez DPH
-    odpracovaná servisná hodina mimo pracovného času 110 EUR bez DPH
-    cestovná hodina servisného technika 90 EUR bez DPH
-    Iné náklady ako  kilometrovné, ubytovanie, parkovné  účtované nebudú.
Príloha č.1 Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja
Doba nástupu na opravu, ak je porucha hlásená do 8:00 hod ráno v pracovný deň Do 24 hodín
Doba nástupu na opravu, ak je porucha hlásená po 8:00 hod v pracovný deň Do 24 hodín
Sprevádzkovanie zariadenia od nástupu na opravu, ak ND nie sú potrebné, alebo ak potrebné ND sú na sklade objednávateľa alebo poskytovateľa Do 48 hodín od nástupu servisného technika na opravu
Sprevádzkovanie zariadenia od nástupu na opravu, ak potrebné ND je nutné objednať v zahraničí. Taktiež sa nevzťahuje na opravy, ktorých záverom bude nemožnosť sfunkčnenia zariadenia z dôvodu technickej zastaranosti a nedostupnosti ND od výrobcu z titulu ukončenia  servisnej podpory výrobku. Do 3 dní od dodávky  ND zo zahraničia na sklad zhotoviteľa, najneskôr však 15 pracovných dní od nástupu servisného technika na opravu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.08.2021 08:00 — 31.12.2022 15:00

1,00 ks

20 672,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.03.2021 14:22

01.04.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 398
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2021 11:43 - Vstupná ponuka 20 672,00 € Cena bez DPH
30.03.2021 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka 20 672,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS