36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
00612758
AMEDIS spol. s r.o.
Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK
Pozáručný servis na RTG prístroj
servis, pozáručný, RTG prístroj
Služba
1. Pozáručný servis na RTG T200
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručný servis |
Opravy porúch prístroja |
Použitie originálnych náhradných dielov výrobcu |
Zabezpečenie údržby servisnými technikmi, vyškolenými u výrobcu |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pripravenosť na zásahy | počas trvania zmluvy |
Služby diaľkovej diagnostiky - tzv. správa systému | počas trvania zmluvy |
Služby technickej podpory | počas trvania zmluvy |
Názov |
Servis poskytovaný v rámci tejto zmluvy nezahŕňa: |
a) špecifické zmeny požadované objednávateľom, |
b) opravy alebo služby, nutné vykonať v dôsledku chybnej, nedbalej či zlej obsluhy zariadenia vrátane nedodržania prevádzkových a údržbových inštrukcií výrobcu, |
c) inštaláciu, presun, modifikáciu, rekonfiguráciu, deinštaláciu zariadenia, |
d) služby v dôsledku zmien vykonaných na zariadení objednávateľom, |
e) služby potrebné vykonať v dôsledku neoprávnených zásahov do zariadenia, |
f) softvérové modifikácie (upgrade) z dôvodu vynútenej výmeny hardvéru IT komponentov (PC, servery), |
g) dodávky náhradných dielov (ďalej len „ ND“). |
Rozsah činností, ktoré sú predmetom tejto zmluvy: |
a) všetky práce spojené s opravami a servisom zariadenia RTG T200, okrem tých, ktoré sú touto zmluvou vylúčené, |
b) 2x ročne periodická preventívna údržba zariadení (PMP/PMI) podľa pokynov výrobcu, |
c) elektrické revízie 1x ročne v zmysle platných právnych predpisov. |
Povinnosti poskytovateľa: |
Poskytovateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy zoznam kontaktných osôb a ich kontaktné údaje (telefónne číslo, mailová adresa). |
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej práce na zariadeniach, uvedených v tejto zmluve, upovedomili o svojom príchode určeného zástupcu (zástupcov) objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný vykonávať všetku servisnú činnosť potrebnú pre chod zariadenia. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vždy 2x ročne vykoná preventívnu prehliadku a prípadné nastavenie mechanických parametrov zariadenia podľa pokynov výrobcu (PMP/PMI). |
O vykonaní pravidelnej servisnej prehliadky, opravy alebo údržby vyhotoví servisný technik poskytovateľa servisný výkaz. Výkaz musí obsahovať najmä tieto údaje: čas trvania prehliadky, opravy alebo údržby, popis vykonaných prác PMI checklist – formulár výrobcu, stav prehliadaných zariadení, podpis servisného technika poskytovateľa a zodpovedného zástupcu objednávateľa a v prípade potreby spotrebovaný materiál a zoznam náhradných dielov na objednanie. Zodpovedný zástupca objednávateľa svojím podpisom potvrdí správnosť údajov uvedených vo výkaze. |
Výkaz bude rozoslaný zodpovedným pracovníkom objednávateľa a poskytovateľa. Výkaz môže byť vo výnimočných prípadoch vyhotovený v štyroch exemplároch, pričom každá zo zmluvných strán dostane dva exempláre. Výkaz tvorí podklad pre fakturáciu. |
Poskytovateľ je povinný vykonávať opravy a údržbu zariadenia podľa potrieb na základe požiadavky objednávateľa. Na tento účel je poskytovateľ povinný určiť kontaktné osoby. Zmluvná doba nástupu na opravu začína plynúť hodinou prijatia písomnej správy o poruche prístroja (Hlásenka o poruche prístroja). Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja sú v Prílohe č. 1. |
Poskytovateľ je povinný pri vykonávaní predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou prostredníctvom riadne kvalifikovaných pracovníkov - servisných technikov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že po celú dobu účinnosti zmluvy bude disponovať dostatočným množstvom náhradných dielov a technických pomôcok potrebných k vykonávaniu servisných zásahov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že služby na základe tejto zmluvy budú vykonávať výlučne riadne vyškolení a autorizovaní servisní technici. |
Poskytovateľ je povinný aspoň jeden týždeň pred servisným zásahom, ktorý bude mať za následok zmenu konfigurácie alebo funkcie zariadenia (napr. povinný upgrade), o chystanom zásahu písomne informovať objednávateľa. |
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej práce na zariadení, uvedenom v tejto zmluve, upovedomili o svojom príchode určeného zástupcu (zástupcov) objednávateľa. |
Povinnosti objednávateľa: |
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť pri vykonávaní predmetu zmluvy, najmä umožniť mu prístup k zariadeniu v dohodnutom čase. |
Objednávateľ ustanoví osoby zodpovedné za technické veci, ktoré budú oprávnené nahlasovať poruchy zariadenia a schvaľovať a podpisovať servisný záznam (ďalej len „zodpovedná osoba“). |
Objednávateľ bude dodržiavať inštrukcie výrobcu k používaniu zariadenia. |
Objednávateľ nebude inštalovať softvér z iného zdroja na počítače zariadenia dodaného poskytovateľom. Pridávanie a používanie výrobcom neschváleného softvéru narušuje konfiguráciu systému a prináša riziko narušenia jeho správnej funkcie. |
Objednávateľ nebude meniť žiadne nastavenia operačného systému na počítačoch dodaných poskytovateľom. |
Objednávateľ po dobu servisu, kontrol a skúšok na svojom pracovisku zabezpečí prítomnosť zodpovedného pracovníka (aj prípadne po riadnej pracovnej dobe) a poskytne dokumentáciu, súvisiacu s prevádzkou zariadenia. |
Objednávateľ zabezpečí, aby zariadenie bolo k dispozícii pracovníkom poskytovateľa na vykonanie servisných prác a preventívnych prehliadok bez časových strát. |
Objednávateľ zabezpečí, aby žiadne tretie osoby nevykonávali neautorizované zásahy do zariadenia. V opačnom prípade poskytovateľ nezodpovedá za žiadne škody, ktoré tým objednávateľovi vzniknú a je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy. |
Cena a platobné podmienky pri pozáručnom servise: |
V cene za paušálny servis sú zakalkulované: práca, cestovné náklady bez obmedzenia, telefónne konzultácie. V cene nie sú zahrnuté náhradné diely, spotrebný materiál a tiež práce na odstraňovaní poruchy, pokiaľ táto bola spôsobená živelnou pohromou (napr. požiar, zaplavenie), odcudzením časti zariadenia, neodbornou obsluhou alebo nevhodnými klimatickými podmienkami prevádzky zariadenia. |
Stanovená cena sa rozpočíta na 17 splátok v mesačných intervaloch. |
Cena za poskytnuté služby bude objednávateľom hradená v mesačných platbách a to na základe daňového dokladu – faktúry, vystavenej poskytovateľom k poslednému dňu prebiehajúceho kalendárneho mesiaca. Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní od ich doručenia objednávateľovi. |
Na potrebné náhradné diely vypracuje poskytovateľ cenovú ponuku najneskôr do 24 hodín od ich zadefinovania servisným technikom, ktorú odošle v písomnej resp. elektronickej forme objednávateľovi na odsúhlasenie. Odsúhlasením sa rozumie vystavenie samostatnej objednávky na náhradné diely objednávateľom. |
Náhradné diely použité v rámci opravy alebo preventívnej prehliadky, budú fakturované v zmysle objednávky samostatnými faktúrami so splatnosťou 30 dní od ich doručenia objednávateľovi. Vymenené náhradné diely sú majetkom objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju poskytovateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti doručením faktúry so všetkými náležitosťami. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena(ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
V prípade, že sa objednávateľ dostane do omeškania s platením jednotlivých faktúr o viac ako 60 dní po lehote splatnosti a nebude uzavretá dohoda o splátkach iným spôsobom, služby podľa predmetu zmluvy budú poskytované až po uhradení dlžnej čiastky. |
Sankcie: |
V prípade ak bude objednávateľ v omeškaní so splnením peňažného záväzku v zmysle tejto zmluvy, poskytovateľ je oprávnený účtovať si úrok z omeškania vo výške podľa ustanovení § 369 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení, v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády č. 21/2013 Z. z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia Obchodného zákonníka. |
V prípade porušenia povinností podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy má objednávateľ voči poskytovateľovi právo účtovať si zmluvnú pokutu: |
a) vo výške 50,00 EUR za každú začatú hodinu omeškania poskytovateľa s nástupom na opravu, |
b) vo výške 500,00 EUR za každý i začatý deň omeškania poskytovateľa s odstránením poruchy zariadenia. |
Záruka: |
Poskytovateľ poskytuje záruku na vykonané servisné práce v dĺžke 6 mesiacov. Táto záruka sa vzťahuje len na prácu súvisiacu s vymenenými súčiastkami a komponentmi. |
Platnosť zmluvy: |
Zmluva sa uzatvára na dobu 17 mesiacov od jej účinnosti. |
Zmluva môže byť ukončená: |
a) dohodou zmluvných strán, |
b) výpoveďou bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Komunikácia medzi zmluvnými stranami: |
Zmluvné strany sa dohodli, že akékoľvek bežné oznamy, objednávky a reklamácie, prípadne iná komunikácia zmluvných strán bude uskutočňovaná písomnou formou, t.j. doporučeným listom, listom alebo elektronickou poštou. |
Požiadavky na servisný zásah budú poskytovateľovi zasielané výlučne elektronickou formou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodou zmluvných strán, je neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Takéto práce budú účtované nasledovnými hodinovými sadzbami: | |
- odpracovaná servisná hodina v pracovnom čase od 8,00 do 17,00 hod | 100 EUR bez DPH |
- odpracovaná servisná hodina mimo pracovného času | 110 EUR bez DPH |
- cestovná hodina servisného technika | 90 EUR bez DPH |
- Iné náklady ako kilometrovné, ubytovanie, parkovné účtované nebudú. | |
Príloha č.1 | Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja |
Doba nástupu na opravu, ak je porucha hlásená do 8:00 hod ráno v pracovný deň | Do 24 hodín |
Doba nástupu na opravu, ak je porucha hlásená po 8:00 hod v pracovný deň | Do 24 hodín |
Sprevádzkovanie zariadenia od nástupu na opravu, ak ND nie sú potrebné, alebo ak potrebné ND sú na sklade objednávateľa alebo poskytovateľa | Do 48 hodín od nástupu servisného technika na opravu |
Sprevádzkovanie zariadenia od nástupu na opravu, ak potrebné ND je nutné objednať v zahraničí. Taktiež sa nevzťahuje na opravy, ktorých záverom bude nemožnosť sfunkčnenia zariadenia z dôvodu technickej zastaranosti a nedostupnosti ND od výrobcu z titulu ukončenia servisnej podpory výrobku. | Do 3 dní od dodávky ND zo zahraničia na sklad zhotoviteľa, najneskôr však 15 pracovných dní od nástupu servisného technika na opravu |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.08.2021 08:00 — 31.12.2022 15:00
1,00 ks
20 672,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2021 14:22
01.04.2021 14:30
01.04.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.03.2021 11:43 - Vstupná ponuka | 20 672,00 | € | Cena bez DPH |
30.03.2021 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 672,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: