36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
00612758
AMEDIS spol. s r.o.
Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK
Pozáručný servis na lineárny urýchľovač UNIQUE
servis, pozáručný, lineárny urýchľovač
Služba
1. Pozáručný servis na Monoenergetický lineárny urýchlovač UNIQUE Performance
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručný servis |
Opravy porúch prístroja |
Použitie originálnych náhradných dielov výrobcu |
Zabezpečenie údržby servisnými technikmi, vyškolenými u výrobcu |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Servisné práce preventívnych úkonov | raz za 4 mesiace |
Prevádzanie aktualizácií tzv. Updates v rozsahu vydanom výrobcom pre zakúpené licencie | v nadväznosti na updates výrobcu prístroja |
Pripravenosť na zásahy | počas trvania zmluvy |
Služby diaľkovej diagnostiky - tzv. správa systému | počas trvania zmluvy |
Služby technickej podpory | počas trvania zmluvy |
Elektrická revízia | raz za rok |
Názov |
Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa vykonávať pre objednávateľa servisné výkony, pravidelnú údržbu a ďalšie úkony pre zabezpečenie bezpečného chodu zariadení: Lineárny urýchľovač UNIQUE a TPS Eclipse ( 2x VS, 1x KS ) V&R systém ARIA komplet (ďalej len„zariadenia“). |
Servis poskytovaný v rámci tejto zmluvy nezahŕňa: |
a) špecifické zmeny požadované objednávateľom, b) opravy alebo služby, nutné vykonať v dôsledku chybnej, nedbalej či zlej obsluhy zariadenia vrátane nedodržania prevádzkových a údržbových inštrukcií výrobcu, c) inštaláciu, presun, modifikáciu, rekonfiguráciu, deinštaláciu zariadenia, |
d) služby v dôsledku zmien vykonaných na zariadení objednávateľom,e) služby potrebné vykonať v dôsledku neoprávnených zásahov do zariadenia,f) servis periférnych zariadení ako chladiče vody, sieťové stabilizátory, kompresory, lasery a pod.,g) softvérové modifikácie (upgrade) z dôvodu vynútenej výmeny hardvéru IT komponentov (PC, servery), h) dodávky náhradných dielov (ďalej len „ND“) - okrem ND uvedených v Prílohe č. 2. |
Rozsah činností, ktoré sú predmetom tejto zmluvy: |
a) všetky bežné práce spojené s opravami zariadení b) 3x ročne periodická preventívna údržba zariadení podľa pokynov výrobcu; zoznam vykonávaných činností pre periodickú preventívnu údržbu tvorí Prílohu č. 3 tejto zmluvy, c) elektrické revízie 1x ročne v zmysle platných právnych predpisov. |
Povinnosti poskytovateľa: |
Poskytovateľ je povinný vykonávať opravy a údržbu zariadení podľa potrieb na základe požiadavky objednávateľa. Na tento účel je poskytovateľ povinný určiť kontaktné osoby. Zmluvná doba nástupu na opravu začína plynúť hodinou prijatia písomnej správy o poruche prístroja. Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja sú uvedené v Prílohe č. 1. |
O vykonaní pravidelnej servisnej prehliadky, opravy alebo údržby vyhotoví servisný technik poskytovateľa servisný výkaz (ďalej len „výkaz“ - dodá poskytovateľ). Výkaz musí obsahovať najmä tieto údaje: čas trvania prehliadky, opravy alebo údržby, popis vykonaných prác, stav prehliadaných zariadení, podpis servisného technika poskytovateľa a zodpovedného zástupcu objednávateľa a v prípade potreby spotrebovaný materiál a zoznam náhradných dielov na objednanie. |
Zodpovedný zástupca objednávateľa svojím podpisom potvrdí správnosť údajov uvedených vo výkaze. Výkaz bude vyhotovený a podpísaný v elektronickej forme s elektronickým podpisom (el. podpis v súlade s Vyhláškou NBÚ č. 136/2009 Z.z.) a rozoslaný zodpovedným pracovníkom objednávateľa a poskytovateľa. Výkaz môže byť vo výnimočných prípadoch vyhotovený v štyroch exemplároch, pričom každá zo zmluvných strán dostane dva exempláre. Výkaz tvorí podklad pre fakturáciu. |
Poskytovateľ je povinný pri vykonávaní predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou prostredníctvom riadne kvalifikovaných pracovníkov - servisných technikov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že po celú dobu platnosti zmluvy bude disponovať dostatočným množstvom náhradných dielov a technických pomôcok potrebných k vykonávaniu servisných zásahov. |
Poskytovateľ je povinný aspoň jeden týždeň pred servisným zásahom, ktorý bude mať za následok zmenu konfigurácie alebo funkcie zariadenia (napr. povinný upgrade), o chystanom zásahu písomne informovať objednávateľa. |
Poskytovateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy zoznam kontaktných osôb a ich kontaktné údaje (telefónne číslo, mailová adresa). |
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej práce na zariadeniach, uvedených v tejto zmluve, upovedomili o svojom príchode určeného zástupcu (zástupcov) objednávateľa. |
Povinnosti objednávateľa: |
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť pri vykonávaní predmetu zmluvy, najmä umožniť mu prístup k zariadeniam v dohodnutom čase. |
Objednávateľ ustanoví osoby zodpovedné za technické veci, ktoré budú oprávnené nahlasovať poruchy zariadení a schvaľovať a podpisovať servisný záznam (ďalej len „zodpovedná osoba“). |
Objednávateľ bude dodržiavať inštrukcie výrobcu k používaniu zariadení, ktorých servis je predmetom tejto zmluvy. |
Objednávateľ bude používať výlučne príslušenstvo a náhradné diely dodávané poskytovateľom. |
Objednávateľ nebude inštalovať softvér z iného zdroja na počítače zariadení dodaných poskytovateľom. Pridávanie a používanie výrobcom neschváleného softvéru narušuje konfiguráciu systému a prináša riziko narušenia jeho správnej funkcie. |
Objednávateľ nebude meniť žiadne nastavenia operačného systému na počítačoch dodaných poskytovateľom. |
Objednávateľ po dobu servisu, kontrol a skúšok na svojom pracovisku zabezpečí prítomnosť zodpovedného pracovníka (aj prípadne po riadnej pracovnej dobe) a poskytne dokumentáciu, súvisiacu s prevádzkou zariadení tejto zmluvy. |
Objednávateľ zabezpečí, aby zariadenie bolo k dispozícii pracovníkom poskytovateľa na vykonanie servisných prác a preventívnych prehliadok bez časových strát. |
Objednávateľ zabezpečí, aby žiadne tretie osoby nevykonávali neautorizované zásahy do zariadení. V opačnom prípade poskytovateľ nezodpovedá za žiadne škody, ktoré tým objednávateľovi vzniknú a je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy. |
Objednávateľ bude používať zariadenia v súlade s návodom na použite a zabezpečí, aby zariadenia pracovali v teplotných a klimatických podmienkach definovaných v technickej dokumentácii výrobcu ako odporúčané. Pri nedodržaní tejto podmienky objednávateľ zodpovedá v plnej výške za škodu spôsobenú na technickom vybavení zariadení. |
Cena a platobné podmienky pri pozáručnom servise: |
V cene za paušálny servis sú zakalkulované: práca, cestovné náklady bez obmedzenia, telefónne konzultácie a náhradné diely uvedené v Prílohe č.2. |
Stanovená cena sa rozpočíta na 21 splátok v mesačných intervaloch. |
V cene nie sú zahrnuté náhradné diely (okrem náhradných dielov uvedených v Prílohe č. 2 tejto zmluvy) , spotrebný materiál a tiež práce na odstraňovaní poruchy, pokiaľ táto bola spôsobená živelnou pohromou (napr. požiar, zaplavenie), odcudzením časti zariadenia, neodbornou obsluhou alebo nevhodnými klimatickými podmienkami prevádzky zariadenia |
Cena za poskytnuté služby bude objednávateľom hradená v mesačných platbách a to na základe daňového dokladu – faktúry, vystavenej poskytovateľom k poslednému dňu prebiehajúceho kalendárneho mesiaca. Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní od ich doručenia objednávateľovi. |
Na potrebné náhradné diely (ktoré nie sú uvedené v Prílohe č.2) v celkovej cene viac ako 100,00 EUR bez z DPH vypracuje poskytovateľ cenovú ponuku najneskôr do 24 hodín od ich zadefinovania servisným technikom, ktorú odošle v písomnej resp. elektronickej forme objednávateľovi na odsúhlasenie. |
Odsúhlasením sa rozumie vystavenie samostatnej objednávky na náhradné diely objednávateľom. Náhradné diely použité v rámci opravy alebo preventívnej prehliadky, budú fakturované v zmysle objednávky samostatnými faktúrami so splatnosťou 30 dní od ich doručenia objednávateľovi. Vymenené náhradné diely sú majetkom objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju poskytovateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti doručením faktúry so všetkými náležitosťami. |
V prípade, že sa objednávateľ dostane do omeškania s platením jednotlivých faktúr o viac ako 60 dní po lehote splatnosti a nebude uzavretá dohoda o splátkach iným spôsobom, služby podľa predmetu zmluvy budú poskytované až po uhradení dlžnej čiastky. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Sankcie: |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry má poskytovateľ právo na uplatnenie úroku z omeškania z nezaplatenej ceny riadne vykonaného a fakturovaného predmetu zmluvy vo výške 0,02% z dlžnej čiastky za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade porušenia povinností poskytovateľa má objednávateľ voči poskytovateľovi právo účtovať peňažnú pokutu: |
a) vo výške 50,00 EUR za každú začatú hodinu omeškania poskytovateľa s nástupom na opravu, b) vo výške 500,00 EUR za každý i začatý deň omeškania poskytovateľa s odstránením poruchy zariadenia. |
Túto pokutu môže objednávateľ účtovať len v prípade, že má v deň uplatnenia požiadavky na opravu splnené voči poskytovateľovi všetky finančné záväzky. |
Záruka: |
Poskytovateľ poskytuje záruku na vykonané servisné práce v dĺžke 6 mesiacov. Táto záruka sa vzťahuje len na prácu súvisiacu s vymenenými súčiastkami a komponentmi s výnimkou spotrebného materiálu. |
Platnosť zmluvy: |
Zmluva sa uzatvára na dobu 21 mesiacov od jej účinnosti. Zmluva môže byť ukončená: a) dohodou zmluvných strán, b) výpoveďou bez udania dôvodu v 2-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Komunikácia medzi zmluvnými stranami: |
Akékoľvek bežné oznamy, objednávky a reklamácie, prípadne iná komunikácia zmluvných strán bude uskutočňovaná písomnou formou, t.j. doporučeným listom, listom alebo elektronickou poštou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodou zmluvných strán, je neplatný. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy o servisnej činnosti je: |
Príloha č. 1: Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja, Príloha č. 2: Zoznam náhradných dielov zahrnutých do ceny mesačného paušálu, Príloha č. 3: Zoznam úkonov periodickej preventívnej kontroly |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
Príloha č.1 | Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja |
Doba nástupu na opravu, ak je porucha hlásená do 8:00 hod ráno v pracovný deň | Do 6 hodín |
Doba nástupu na opravu, ak je porucha hlásená po 8:00 hod v pracovný deň | Do 24 hodín |
Sprevádzkovanie zariadenia od nástupu na opravu, ak potrebné náhradné diely (ďalej len „ND“) sú na sklade objednávateľa alebo zhotoviteľa | Do 48 hodín od nástupu servisného technika na opravu |
Sprevádzkovanie zariadenia od nástupu na opravu, ak potrebné ND je nutné objednať v zahraničí. Pozn. Nevzťahuje sa na opravy, súvisiace s otvorením vákuových častí a opravu serverov u ktorých je uvedenie do prevádzky možné najskôr do 20 pracovných dní od začatia opravy a obdržania objednávky na náhradné diely resp. nové komponenty. Taktiež sa nevzťahuje na opravy, ktorých záverom bude nemožnosť sfunkčnenia zariadenia z dôvodu technickej zastaranosti a nedostupnosti ND od výrobcu z titulu ukončenia servisnej podpory výrobku | Do 3 dní od dodávky ND zo zahraničia na sklad zhotoviteľa, najneskôr však 5 pracovných dní od obdržania objednávky na ND od objednávateľa. |
Príloha č. 2 | Zoznam náhradných dielov započítaných do paušálnej sumy |
THYRATRON TUBE,CX1159 | Tyratrón veľký |
THYRATRON,HYDROGEN,TRIODE,FLANGE MT; | Tyratrón malý - DQ |
LS FRAMES WAVEGUIDE | Rámik RF tesnenia |
SEAL RING | RF tesnenie |
DRIVE MOTOR, FULL LEAF 13MM | MLC motorček veľký |
DRIVE MOTOR, HALF LEAF | MLC motorček malý |
C-SERIES PENDANT CABLE | Kábel ručného ovládača |
CL1800,CL2100,CL2300 GANTRY HOSE RPL KIT | Hadice vodného chladenia - gantry |
CL1800,CL2100,2800,2300,500 STNDHOSE KIT | Hadice vodného chladenia - stand |
LAMP,PROJECTION,12V | Žiarovka svetelného poľa |
LAMP,PROJECTION,12V | Žiarovka diaľkomera |
HANDPENDANT ASSY, C-SERIES | Ručný ovládač a jeho súčasti |
MIRROR FIELD LT | Zrkadlo svetelného poľa |
Bulb holder, Field light | Pätica žiarovky svetelného poľa s káblom a konektorom |
RT,MIRROR | Držiak zrkadla /3ks |
NUT,SOLID, FULL | T-matica pre lamelu MLC veľká |
DRIVE NUT, HALF | T-matica pre lamelu MLC polovičná |
BRUSHES,MOTOR/TACHO(6 OFF) | Kartáče do veľkých motorov, stôl vert., gantry |
FILTER, CHEMICAL WATER | Chemický filter na ošetrenie vodného systému |
Batteries | Všetky použité batérie, akumulátory |
Microswitches | Všetky mikrospínače |
Gantry tunnel cables | Všetky káble vedúce cez gantry |
Fan assy | Všetky ventilátory |
Readout potenciometer | Všetky potenciometre použité na odčítanie polohy |
Air filter | Všetky vzduchové filtre |
Fuse glass or pigtail | Všetky použité poistky |
Circuit breaker | Všetky použité ističe |
Relay | Všetky použité relé |
Couch Lift & Gantry Rotation Motor | Motor pre pohyb stola vertikálne a pohyb gantry |
Torque Limiter, LE | Spojka gantry |
Príloha č.3 | Zoznam úkonov periodickej preventívnej kontroly |
Kontrola chybových hlásení v Event Log a počiatočná kontrola výstupu | |
Test zálohovacieho počítadla MU | |
Príprava zariadenia na kontrolu | |
Kontrola núdzových vypínacích tlačidiel | |
Kontrola funkčnosti núdzového spúšťacieho systému stola a jeho batérií | |
Kontrola funkčnosti prietokových snímačov chladenia | |
Kontrola vodného systému a vyčistenie malých filtrov | |
Vyčistenie a kontrola ovládacej konzoly | |
Vyčistenie a kontrola stojanu | |
Vyčistenie a kontrola modulátora | |
Vyčistenie a kontrola gantry | |
Kontrola hadíc vodného chladenia | |
Ošetrenie vodného systému / výmena vodného filtra 1x ročne | |
Výmena vody v internom systéme chladenia 1x za 2 roky | |
Kontrola funkčnosti chladiacich ventilátorov | |
Porovnanie parametrov vodného systému chladenia | |
Porovnanie parametrov magnetronu | |
Overenie nastavenia spínacích bodov plynu SF6 | |
Overenie obvodu proti prehriatiu prístroja | |
Porovnanie parametrov prietokých snímačov | |
Kontrola napnutia reťaze pre pohon gantry | |
Kontrola spojky pohonu gantry / dotiahnutia prevodovky | |
Kontrola uchytenia protizávažia | |
Kontrola mechanizmu odčítania polohy gantry | |
Kontrola káblov , vodných hadíc a kĺbov chladenia v gantry tuneli | |
Overenie prúdov a napätí pre vákuovú pumpu | |
Kontrola prepínača energií a jeho funkčnosti | |
Kontrola vysokonapäťového relé v modulátore a jeho funkčnosti | |
Porovnanie parametrov modulátora | |
Test interloku HVOC | |
Test interloku MOD | |
Optická kontrola pevných klinov | |
Kontrola a prípadné premazanie vrchného a spodného kolimačného systému | |
Premazanie ložiska kolimátora | |
Kontrola a premazanie zdvíhacieho mechanizmu stola | |
Vyčistenie, kontrola a premazanie posuvov stola | |
Overenie funkčnosti koncových spínačov | |
Overenie funkčnosti ručných a bočných ovládačov | |
Vyčistenie, kontrola a premazanie rotačného mechanizmu stola | |
Základné naladenie energie | |
Porovnanie parametrov riadiacej konzoly | |
Porovnanie parametrov výstupu počas rotácie gantry | |
Zálohovanie údajov | |
Vykonanie kompletného módu rannej kontroly | |
MLC (multi lif kolimátor) : | |
Vyčistenie a namazanie pohonu vozíkov | |
Optická kontrola prepojovacích káblov | |
Kontrola a porovnanie parametrov napájacích napätí | |
Porovnanie parametrov infračervených optických brán | |
Kontrola a prípadné vyčistenie lamiel | |
Záťažové testy odberu motorčekov pre pohon lamiel | |
Portal Vision: | |
Kontrola funkčnosti PLS (PFS) serva, porovnanie parametrov | |
Kontrola kalibrácie polohy ramena a antikolízneho systému | |
Kontrola funkčnosti ručného ovládača | |
Kontrola dotiahnutia harmonickej prevodovky | |
Kontrola mechanickej vôle ramien, prípadne dotiahnutie remeňov, rekalibrácia | |
Kontrola parametrov snímacieho detektora (dark field, flood field, noise image, DU ofset image) | |
Kontrola kvality obrazu v nízkokontrastnom teste |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
03.04.2021 15:00 — 31.12.2022 15:00
1,00 ks
109 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2021 14:18
01.04.2021 14:30
01.04.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.03.2021 11:44 - Vstupná ponuka | 109 200,00 | € | Cena bez DPH |
30.03.2021 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 109 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: