• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 15:20

Detail zákazky Z20216101

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 15:20

Základné údaje

Z20216101

OF-232001

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5653975

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

00612758

AMEDIS spol. s r.o.

Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis na lineárny urýchľovač UNIQUE

servis, pozáručný, lineárny urýchľovač

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis na Monoenergetický lineárny urýchlovač UNIQUE Performance
Funkcia
Pozáručný servis
Opravy porúch prístroja
Použitie originálnych náhradných dielov výrobcu
Zabezpečenie údržby servisnými technikmi, vyškolenými u výrobcu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servisné práce preventívnych úkonov raz za 4 mesiace
Prevádzanie aktualizácií tzv. Updates v rozsahu vydanom výrobcom pre zakúpené licencie v nadväznosti na updates výrobcu prístroja
Pripravenosť na zásahy počas trvania zmluvy
Služby diaľkovej diagnostiky - tzv. správa systému počas trvania zmluvy
Služby technickej podpory počas trvania zmluvy
Elektrická revízia raz za rok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je  záväzok poskytovateľa  vykonávať pre objednávateľa servisné výkony, pravidelnú údržbu a ďalšie úkony pre zabezpečenie bezpečného chodu zariadení: Lineárny urýchľovač UNIQUE a TPS Eclipse ( 2x VS, 1x KS ) V&R systém ARIA komplet (ďalej len„zariadenia“).
Servis poskytovaný v rámci tejto zmluvy nezahŕňa:
a) špecifické zmeny požadované objednávateľom, b) opravy alebo služby, nutné vykonať v dôsledku chybnej, nedbalej či zlej obsluhy zariadenia vrátane nedodržania prevádzkových a údržbových inštrukcií výrobcu, c) inštaláciu, presun, modifikáciu, rekonfiguráciu, deinštaláciu zariadenia,
d) služby v dôsledku zmien vykonaných na zariadení  objednávateľom,e) služby potrebné vykonať v dôsledku neoprávnených zásahov do zariadenia,f) servis periférnych zariadení ako chladiče vody, sieťové stabilizátory, kompresory, lasery a pod.,g) softvérové modifikácie (upgrade) z dôvodu vynútenej výmeny hardvéru IT  komponentov (PC, servery), h) dodávky náhradných dielov (ďalej len „ND“) - okrem ND uvedených v Prílohe č. 2.
Rozsah činností, ktoré sú predmetom tejto zmluvy:
a) všetky bežné práce spojené s opravami zariadení b) 3x ročne periodická preventívna údržba zariadení podľa pokynov výrobcu; zoznam vykonávaných činností pre periodickú preventívnu údržbu tvorí Prílohu č. 3 tejto zmluvy, c) elektrické revízie 1x ročne v zmysle platných právnych predpisov.
Povinnosti poskytovateľa:
Poskytovateľ je povinný vykonávať opravy a údržbu zariadení podľa potrieb na základe požiadavky objednávateľa. Na tento účel je poskytovateľ povinný určiť kontaktné osoby. Zmluvná doba nástupu na opravu začína plynúť hodinou prijatia písomnej správy o poruche prístroja.  Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja sú uvedené v Prílohe č. 1.
O vykonaní pravidelnej servisnej prehliadky, opravy alebo údržby vyhotoví servisný technik poskytovateľa servisný výkaz (ďalej len „výkaz“ - dodá poskytovateľ). Výkaz musí obsahovať najmä tieto údaje: čas trvania prehliadky, opravy alebo údržby, popis vykonaných prác, stav prehliadaných zariadení, podpis servisného technika poskytovateľa a zodpovedného zástupcu objednávateľa a v prípade potreby spotrebovaný materiál a  zoznam náhradných dielov na objednanie.
Zodpovedný zástupca objednávateľa svojím podpisom potvrdí správnosť údajov uvedených vo výkaze. Výkaz bude vyhotovený a podpísaný v elektronickej forme s elektronickým podpisom (el. podpis v súlade s Vyhláškou NBÚ č. 136/2009 Z.z.) a rozoslaný zodpovedným pracovníkom objednávateľa a poskytovateľa. Výkaz môže byť vo výnimočných prípadoch  vyhotovený v štyroch exemplároch, pričom každá zo zmluvných strán dostane dva exempláre. Výkaz tvorí podklad pre fakturáciu.
Poskytovateľ je povinný pri vykonávaní predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou prostredníctvom riadne kvalifikovaných pracovníkov - servisných technikov.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že po celú dobu platnosti zmluvy bude disponovať dostatočným množstvom náhradných dielov a technických  pomôcok potrebných k vykonávaniu servisných zásahov.
Poskytovateľ je povinný aspoň jeden týždeň pred servisným zásahom, ktorý bude mať za následok  zmenu konfigurácie alebo funkcie zariadenia (napr. povinný upgrade), o chystanom zásahu písomne informovať objednávateľa.
Poskytovateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy zoznam kontaktných osôb a ich kontaktné údaje (telefónne číslo, mailová adresa).
Poskytovateľ zabezpečí, aby jeho pracovníci pred začatím každej práce na zariadeniach, uvedených v tejto zmluve, upovedomili o svojom príchode určeného zástupcu (zástupcov) objednávateľa.
Povinnosti objednávateľa:
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť pri vykonávaní predmetu zmluvy, najmä umožniť mu prístup k zariadeniam  v dohodnutom čase.
Objednávateľ ustanoví osoby zodpovedné za technické veci, ktoré budú oprávnené nahlasovať  poruchy  zariadení a schvaľovať a podpisovať servisný záznam (ďalej len „zodpovedná osoba“).
Objednávateľ bude dodržiavať inštrukcie výrobcu  k používaniu zariadení, ktorých servis je predmetom tejto zmluvy.
Objednávateľ bude používať výlučne príslušenstvo a náhradné diely dodávané poskytovateľom.
Objednávateľ nebude inštalovať softvér z iného zdroja na počítače zariadení dodaných  poskytovateľom. Pridávanie a používanie výrobcom neschváleného softvéru narušuje konfiguráciu systému a prináša riziko narušenia jeho správnej funkcie.
Objednávateľ nebude meniť žiadne nastavenia operačného systému na počítačoch dodaných poskytovateľom.
Objednávateľ po dobu servisu, kontrol a skúšok na svojom pracovisku zabezpečí prítomnosť zodpovedného pracovníka (aj prípadne po riadnej pracovnej dobe) a poskytne dokumentáciu, súvisiacu s prevádzkou zariadení tejto zmluvy.
Objednávateľ zabezpečí, aby zariadenie bolo k dispozícii pracovníkom poskytovateľa na vykonanie servisných prác a preventívnych prehliadok bez časových strát.
Objednávateľ zabezpečí, aby žiadne tretie osoby nevykonávali neautorizované zásahy do zariadení. V opačnom prípade poskytovateľ nezodpovedá za žiadne škody, ktoré tým objednávateľovi vzniknú a je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy.
Objednávateľ bude používať zariadenia v súlade s návodom na použite a zabezpečí, aby zariadenia pracovali v teplotných a klimatických podmienkach definovaných v technickej dokumentácii výrobcu ako odporúčané. Pri nedodržaní tejto podmienky objednávateľ zodpovedá v plnej výške za škodu spôsobenú na technickom vybavení zariadení.
Cena a platobné podmienky pri pozáručnom servise:
V cene za paušálny servis sú zakalkulované: práca, cestovné náklady bez obmedzenia, telefónne konzultácie a náhradné diely uvedené v Prílohe č.2.
Stanovená cena sa rozpočíta na 21 splátok v mesačných intervaloch.
V cene nie sú zahrnuté náhradné diely (okrem náhradných dielov uvedených v Prílohe č. 2 tejto zmluvy) , spotrebný materiál a tiež práce na odstraňovaní poruchy, pokiaľ táto bola spôsobená živelnou pohromou (napr. požiar, zaplavenie), odcudzením časti zariadenia, neodbornou obsluhou alebo nevhodnými klimatickými podmienkami prevádzky zariadenia
Cena za poskytnuté služby bude objednávateľom hradená v  mesačných platbách a to na základe daňového dokladu – faktúry, vystavenej poskytovateľom k poslednému dňu prebiehajúceho kalendárneho mesiaca. Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní od ich doručenia objednávateľovi.
Na potrebné náhradné diely (ktoré nie sú uvedené v Prílohe č.2) v celkovej cene viac ako 100,00 EUR bez z DPH vypracuje poskytovateľ cenovú ponuku najneskôr do 24 hodín od ich zadefinovania  servisným technikom, ktorú odošle v písomnej resp. elektronickej forme objednávateľovi na odsúhlasenie.
Odsúhlasením sa rozumie vystavenie samostatnej objednávky na náhradné diely objednávateľom. Náhradné diely použité  v rámci opravy alebo preventívnej prehliadky, budú fakturované v zmysle objednávky samostatnými faktúrami so splatnosťou 30 dní od ich doručenia  objednávateľovi.  Vymenené náhradné diely sú majetkom objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju poskytovateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti doručením faktúry so všetkými náležitosťami.
V prípade, že sa objednávateľ dostane do omeškania s platením jednotlivých faktúr o viac ako 60 dní po lehote splatnosti a nebude uzavretá dohoda o splátkach iným spôsobom, služby podľa predmetu zmluvy budú poskytované až po uhradení dlžnej čiastky.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Sankcie:
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry má poskytovateľ právo na uplatnenie úroku z omeškania z nezaplatenej ceny riadne vykonaného a fakturovaného predmetu zmluvy vo výške 0,02% z dlžnej čiastky za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade porušenia povinností poskytovateľa má objednávateľ voči poskytovateľovi právo účtovať peňažnú pokutu:
a) vo výške 50,00 EUR za každú začatú hodinu omeškania poskytovateľa s nástupom na opravu, b) vo výške 500,00 EUR za každý i začatý deň omeškania poskytovateľa s odstránením poruchy zariadenia.
Túto pokutu môže objednávateľ účtovať  len v prípade, že má v deň uplatnenia požiadavky na opravu  splnené voči poskytovateľovi všetky finančné záväzky.
Záruka:
Poskytovateľ poskytuje záruku na vykonané servisné práce v dĺžke 6 mesiacov. Táto záruka sa vzťahuje len na prácu súvisiacu s vymenenými súčiastkami a komponentmi s výnimkou spotrebného materiálu.
Platnosť zmluvy:
Zmluva sa uzatvára na dobu 21 mesiacov od jej účinnosti. Zmluva môže byť ukončená: a) dohodou zmluvných strán, b) výpoveďou bez udania dôvodu v 2-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Komunikácia medzi zmluvnými stranami:
Akékoľvek bežné oznamy, objednávky a reklamácie, prípadne iná komunikácia zmluvných strán bude uskutočňovaná písomnou formou, t.j. doporučeným listom, listom alebo elektronickou poštou.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodou zmluvných strán, je neplatný.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy o servisnej činnosti je:
Príloha č. 1: Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja, Príloha č. 2: Zoznam náhradných dielov zahrnutých do ceny mesačného paušálu, Príloha č. 3: Zoznam úkonov periodickej preventívnej kontroly
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Názov Upresnenie
Príloha č.1 Doba nástupu a podmienky sprevádzkovania prístroja
Doba nástupu na opravu, ak je porucha hlásená do 8:00 hod ráno v pracovný deň Do 6 hodín
Doba nástupu na opravu, ak je porucha hlásená po 8:00 hod v pracovný deň Do 24 hodín
Sprevádzkovanie zariadenia od nástupu na opravu, ak potrebné náhradné diely (ďalej len „ND“)  sú na sklade objednávateľa alebo zhotoviteľa Do 48 hodín od nástupu servisného technika na opravu
Sprevádzkovanie zariadenia od nástupu na opravu, ak potrebné ND je nutné objednať v zahraničí. Pozn. Nevzťahuje sa na opravy, súvisiace s otvorením  vákuových častí a opravu serverov u ktorých je uvedenie do prevádzky možné najskôr do 20 pracovných dní od začatia opravy a obdržania objednávky na náhradné diely resp. nové komponenty. Taktiež sa nevzťahuje na opravy, ktorých záverom bude nemožnosť sfunkčnenia zariadenia z dôvodu technickej zastaranosti a nedostupnosti ND od výrobcu z titulu ukončenia  servisnej podpory výrobku Do 3 dní od dodávky  ND zo zahraničia na sklad zhotoviteľa, najneskôr však 5 pracovných dní od obdržania objednávky na ND od  objednávateľa.
Príloha č. 2 Zoznam náhradných dielov započítaných do paušálnej sumy
THYRATRON TUBE,CX1159 Tyratrón veľký
THYRATRON,HYDROGEN,TRIODE,FLANGE MT; Tyratrón malý - DQ
LS FRAMES WAVEGUIDE Rámik RF tesnenia
SEAL RING RF tesnenie
DRIVE MOTOR, FULL LEAF 13MM MLC motorček veľký
DRIVE MOTOR, HALF LEAF MLC motorček malý
C-SERIES PENDANT CABLE Kábel ručného ovládača
CL1800,CL2100,CL2300 GANTRY HOSE RPL KIT Hadice vodného chladenia - gantry
CL1800,CL2100,2800,2300,500 STNDHOSE KIT Hadice vodného chladenia - stand
LAMP,PROJECTION,12V Žiarovka svetelného poľa
LAMP,PROJECTION,12V Žiarovka diaľkomera
HANDPENDANT ASSY, C-SERIES Ručný ovládač a jeho súčasti
MIRROR FIELD LT Zrkadlo svetelného poľa
Bulb holder, Field light Pätica žiarovky svetelného poľa s káblom a konektorom
RT,MIRROR Držiak zrkadla /3ks
NUT,SOLID, FULL T-matica pre lamelu MLC veľká
DRIVE NUT, HALF T-matica pre lamelu MLC polovičná
BRUSHES,MOTOR/TACHO(6 OFF) Kartáče do veľkých motorov, stôl vert., gantry
FILTER, CHEMICAL WATER Chemický filter na ošetrenie vodného systému
Batteries Všetky použité batérie, akumulátory
Microswitches Všetky mikrospínače
Gantry tunnel cables Všetky káble vedúce cez gantry
Fan assy Všetky ventilátory
Readout potenciometer Všetky potenciometre použité na odčítanie polohy
Air filter Všetky vzduchové filtre
Fuse glass or pigtail Všetky použité poistky
Circuit breaker Všetky použité ističe
Relay Všetky použité relé
Couch Lift & Gantry Rotation Motor Motor pre pohyb stola vertikálne a pohyb gantry
Torque Limiter, LE Spojka gantry
Príloha č.3 Zoznam úkonov periodickej preventívnej kontroly
Kontrola chybových hlásení v Event Log a počiatočná kontrola výstupu
Test zálohovacieho počítadla MU
Príprava zariadenia na kontrolu
Kontrola núdzových vypínacích tlačidiel
Kontrola funkčnosti núdzového spúšťacieho systému stola a jeho batérií
Kontrola funkčnosti prietokových snímačov chladenia
Kontrola vodného systému a vyčistenie malých filtrov
Vyčistenie a kontrola ovládacej konzoly
Vyčistenie a kontrola stojanu
Vyčistenie a kontrola modulátora
Vyčistenie a kontrola gantry
Kontrola hadíc vodného chladenia
Ošetrenie vodného systému / výmena vodného filtra 1x  ročne
Výmena vody v internom systéme chladenia 1x za 2 roky
Kontrola funkčnosti chladiacich ventilátorov
Porovnanie parametrov vodného systému chladenia
Porovnanie parametrov magnetronu
Overenie nastavenia spínacích bodov plynu SF6
Overenie obvodu proti prehriatiu prístroja
Porovnanie parametrov prietokých snímačov
Kontrola napnutia reťaze pre pohon gantry
Kontrola spojky pohonu gantry / dotiahnutia prevodovky
Kontrola uchytenia protizávažia
Kontrola mechanizmu odčítania polohy gantry
Kontrola káblov , vodných hadíc a kĺbov chladenia v gantry tuneli
Overenie prúdov a napätí pre vákuovú pumpu
Kontrola prepínača energií a jeho funkčnosti
Kontrola vysokonapäťového relé v modulátore a jeho funkčnosti
Porovnanie parametrov modulátora
Test interloku HVOC
Test interloku MOD
Optická kontrola pevných klinov
Kontrola a prípadné premazanie vrchného a spodného kolimačného systému
Premazanie ložiska kolimátora
Kontrola a premazanie zdvíhacieho mechanizmu stola
Vyčistenie, kontrola a premazanie posuvov stola
Overenie funkčnosti koncových spínačov
Overenie funkčnosti ručných a bočných ovládačov
Vyčistenie, kontrola a premazanie rotačného mechanizmu stola
Základné naladenie energie
Porovnanie parametrov riadiacej konzoly
Porovnanie parametrov výstupu počas rotácie gantry
Zálohovanie údajov
Vykonanie kompletného módu rannej kontroly
MLC (multi lif kolimátor) :
Vyčistenie a namazanie pohonu vozíkov
Optická kontrola prepojovacích káblov
Kontrola a porovnanie parametrov napájacích napätí
Porovnanie parametrov infračervených optických brán
Kontrola a prípadné vyčistenie lamiel
Záťažové testy odberu motorčekov pre pohon lamiel
Portal Vision:
Kontrola funkčnosti PLS (PFS) serva, porovnanie parametrov
Kontrola kalibrácie polohy ramena a antikolízneho systému
Kontrola funkčnosti ručného ovládača
Kontrola dotiahnutia harmonickej prevodovky
Kontrola mechanickej vôle ramien, prípadne dotiahnutie remeňov, rekalibrácia
Kontrola parametrov snímacieho detektora (dark field, flood field, noise image, DU ofset image)
Kontrola kvality obrazu v nízkokontrastnom teste

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

03.04.2021 15:00 — 31.12.2022 15:00

1,00 ks

109 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.03.2021 14:18

01.04.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2021 11:44 - Vstupná ponuka 109 200,00 € Cena bez DPH
30.03.2021 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka 109 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS