• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 14:25

Detail zákazky Z20216092

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 14:25

Základné údaje

Z20216092

OF-230566

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5653967

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36748269

Medishop Slovakia, s.r.o.

Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plášte jednorázové operačné sterilné

jednorázové operačné plášte sterilné

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plášte jednorázové operačné sterilné.
Funkcia
Operačný plášť zavinovací (SMMS 43gsm), stredná-štandardná kategória pre náročné, dlhšie trvajúce operačné zákroky s predpokladom väčšieho výskytu tekutín. Plášť je v oblasti hrudníka , brucha a rukávov vybavený nepriepustnými výstužami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. veľkosť 130 cm (L) ks 400
1. veľkosť 150 cm (XL) ks 880
odolnosť pred pretrhnutím (suchý a vlhký stav) N 16 20
mikrobiologická čistota CFU/100cm2 ≤ 300
uvoľňovanie častíc Log10 ≤ 4,0
odolnosť voči prieniku za sucha CFU/100cm2 200 300
manžeta cm 8 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál Polypropylén spracovávaný formou vrstiev SMMS Spunbond-Meltblown-Meltblown-Spunbond), ktorý neprepúšťa baktérie a tekutiny, ale prepúšťa paru teplo a vzduch
zosilnené prevedenie hrudník, rukávy
rukávy dlhé ukončené elastickým lemom
vyhotovenie jednotlivých súčastí manžety rukávov, manžety okolo krku a suchý zips je zošitý so základovým materiálom, všetky ostatné časti musia byť so základovým materiálom zvarené ultrazvukom
odpudivosť tekutín hydrofóbny, vodeodolný materiál, ktorý pri zákroku nesmie prepúšťať tekutiny
sterilizácia ethylenoxidom
balenie v príbale obsahuje 2 vysoko savé uteráky z netkanej textílie spevnenej za sucha
obal musí obsahovať minimálne názov, veľkosť, katalógové číslo, šaržu, expiráciu
Všeobecné požiadavky:
Norma EN 13795, časť 1-3
Materiál z hydrofóbneho materiálu, netkaného, s antistatickou úpravou, odolnou proti oderu, netvoriace žmolky, neplstiaci sa, priedušný, pohodlný, odolný voči presaku tekutín a baktérií.
Operačný plášť zaviňovací, s veľkým prekrytím chrbtovej časti.
Upnutie v hornej časti krku suchým zipsom pre bezpečné uchytenie.
Šnúrky v páse odolné voči pretrhnutiu.
Rukávy ukončené dvojvrstvovou manžetou, dostatočne pevnou a elastickou vyrobenou s kvalitného polyesteru zachovávajúceho tvar, príjemná na dotyk, dostatočne dlhá min8x7cm
Výstuže v rukávoch sú vlepené a zapracované tak, aby prebytočný materiál nespôsoboval personálu diskomfort
Výstuže v rukávoch a prednej strane plášťa vyrobené z materiálu, ktorý „nešuští“, čo obťažuje operatéra
Materiálové prevedenie zohľadňuje potreby bežne prevádzaných operačných zákrokov
Plášť musí byť zložený a naskladanie dostatočne široké minimálne 19x23 cm, aby pri obliekaní nedochádzalo k nežiadúcemu znesterilneniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázataľne oznámil.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky vlastnosti uvedené v špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je originálny, bez závad v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list , neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej funkčnej vzorky plnenia minimálne 1 ks predmetu plnenia, ktorý musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ doručí objednávateľovi  do 3 pracovných dní  od uzavretia zmluvy aktualizovaný  rozpočet (cenník) predmetu zmluvy, v ktorom uvedie obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, číslo ŠUKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo vzorky, nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže:
1. ukončiť s dodávateľom  zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia  povinností  dodávateľom (zo strany ÚVO môže byť dodávateľovi  uložený zákaz účasti vo VO, resp. uložená pokuta.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

13.04.2021 14:00

1 280,00 ks

3 454,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.03.2021 13:13

01.04.2021 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2021 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 38
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2021 13:47 - Vstupná ponuka 3 454,00 € Cena bez DPH
31.03.2021 12:08 - Najvýhodnejšia ponuka 3 450,88 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS