• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2021 13:50

Detail zákazky Z20216076

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2021 13:50

Základné údaje

Z20216076

OF-232771

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5658616

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

00692069

LYNX s.r.o.

Mlynské Nivy 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory a nákup nových licencií McAfee produktov

licencie, podpora

  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup nových licencií  McAfee produktov s podporou.
Funkcia
Nákup nových licencií McAfee produktov s podporou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MOVE Anti-Virus for Virtual Servers.  vrátane McAfee Business Software Support podpory výrobcu, s dobou trvania od 01.06.2021 do 31.05.2022. ks 200
MVISION Protect Plus EDR Premium for Endpoint - 30day retention, Germany DC (upgrade z Complete Endpoint Threat Protection a Endpoint Threat Defense and Response) , vrátane Business Software Support podpory výrobcu, s  dobou trvania od 01.06.2021 do 31.05.2022. ks 1200
 2. Voliteľný nákup subskripcií.
Funkcia
Voliteľný nákup subskripcií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MVISION Cloud for MS Teams including SaaS Anti-Malware - subscription vrátane podpory výrobcu Business Software Support, s dobou trvania od 01.06.2021 do 31.05.2022. ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
MVISION Cloud for MS Teams including SaaS Anti-Malware - subscription vrátane podpory výrobcu Business Software Support. Zahrňuje setup fee výrobcu formou PS, pre maximálne  1000 používateľov.
 3. Obnova podpory pre súčasne platné licencie McAfee produktov.
Funkcia
Obnova podpory pre súčasne platné licencie McAfee produktov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
McAfee Business Software Support MOVE Anti-Virus for Virtual Desktop (VDI) , s dobou trvania od 01.06.2021 do 31.05.2022. ks 301
McAfee Business Software Support MOVE Anti-Virus for Virtual Desktop (VDI),  s dobou trvania od 31.07.2021 do 31.05.2022. ks 99
McAfee Business Software Support MOVE Anti-Virus for Virtual Servers, s dobou trvania od 01.06.2021 do 31.05.2022. ks 302
McAfee Business Software Support Policy Auditor for Desktop,  s dobou trvania od 01.06.2021 do 31.05.2022. ks 201
McAfee Business Software Support McAfee Complete Data Protection Advanced, s dobou trvania od 01.06.2021 do 31.05.2022. ks 1901
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, odo dňa  01.06.2021 do 31.05.2022.
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne objednávateľovi štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy v súlade s bodom 4. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, a to protokolárnym odovzdaním a prevzatím predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje k predmetu zmluvy dodať dokument McAfee® Product Grant Letter v elektronickej podobe, ktorý obsahuje počty zakúpených licencií a dobu trvania technickej podpory od 01.06.2021 do 31.5.2022 pre jednotlivé produkty McAfee, v termíne uvedenom v bode 3. týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje k predmetu zmluvy dodať Grant No. v dokumente McAfee® Product Grant Letter pre prístup na www.mcafee.com, v termíne  uvedenom v bode 3. týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
Dodávateľ potvrdzuje, že má certifikáciu na McAfee produkt: Certified Product Specialist: ePolicy Orchestrator (ePO), alebo Certified Product Specialist: Endpoint Security (ENS), alebo Certified Product Specialist: Data Loss Prevention Endpoint (DLPe). V prípade požiadavky objednávateľa dodávateľ preukáže túto certifikáciu v termíne uvedenom v bode 3. týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť na dodaný predmet zmluvy záruku po dobu 12 mesiacov od dodania a prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom, to znamená dňom protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy. Všetky náklady spojené s opravou predmetu zmluvy počas záručnej doby znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný pri dodaní predmetu zmluvy protokolárne odovzdať predmet zmluvy poverenému zástupcovi objednávateľavo forme McAfee® Product Grant Letter v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou zmluvy vrátane inej potrebnej dokumentácie licenčných podmienok a licencií odovzdávacím protokolom, ktorý obsahuje minimálne zoznam odovzdávaných položiek, dátum, mená a podpisy preberajúcej a odovzdávajúcej osoby.
V prípade, ak aktuálnu inštalačnú verziu predmetného softvéru je potrebné stiahnuť z internetovej stránky výrobcu softvéru, dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne odovzdať objednávateľovi v písomnej forme postup potrebný na stiahnutie danej verzie softvéru obsahujúci funkčnú adresu na stiahnutie predmetného softvéru vrátane prihlasovacieho mena a hesla, ak sú potrebné.
Cena za predmet zmluvy, uvedená v čl. IV tejto zmluvy zahŕňa všetky súvisiace náklady, vrátane nákladov na dopravu predmetu zmluvy do miesta dodania, uvedeného v čl. III. tejto zmluvy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi cenu za dodaný predmet zmluvy až po prevzatí predmetu zmluvy objednávateľom podľa bodu 3. týchto osobitných podmienok.
Za deň splnenia peňažného záväzku objednávateľa sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech dodávateľa.
Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len "zákona o DPH") v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní odo dňa doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach,  internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien.
Pri dodaní chybného resp. nefunkčného predmetu zmluvy vzniká objednávateľovi nárok vyúčtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z ceny nefunkčného predmetu zmluvy bez DPH podľa tejto zmluvy za každý deň omeškania až do doby dodania bezchybného predmetu zmluvy, a súčasne vzniká objednávateľovi nárok na dodanie náhradného bezchybného predmetu zmluvy.
Porušenie povinností v zmysle bodov 2., 3., 4., 5., 6., 7.  alebo 8. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša č. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

08.04.2021 14:00 — 15.04.2021 16:00

1,00 celý predmet zákazky

162 145,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.03.2021 12:32

06.04.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.04.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2021 10:50 - Vstupná ponuka 162 140,00 € Cena bez DPH
06.04.2021 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 162 140,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS