00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Dodávka kancelárskeho papiera a obálok na obdobie 12 mesiacov vrátane súvisiacich služieb
kancelársky, xerografický papier, obálka, obálka s doručenkou „do vlastných rúk“ bez opakovaného doručenia
Tovar, Služba
1. Kancelársky, xerografický papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kancelárskeho papiera a obálok vrátane súvisiacich služieb - doprava a vyloženie tovaru na mieste plnenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. |
Enviromentálna charakteristika: papier vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky, xerografický papier A4 | balenie | 12000 | ||
počet kusov v balení | ks | 500 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | µm | 104 | ||
belosť, CIE | % | 146 | ||
opacita | % | 91 | ||
jasnosť (belosť s UV) | % | 98 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- nerecyklovaný | áno |
- papier musí byť vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) | áno |
- formát | A4 |
- farba | biela |
- s garanciou stálosti papiera t.j. bezproblémové archívne použitie, ošetrený proti dvojitému braniu | áno |
2. Kancelársky, xerografický papier A3
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kancelárskeho papiera a obálok vrátane súvisiacich služieb - doprava a vyloženie tovaru na mieste plnenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. |
Enviromentálna charakteristika: papier vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky, xerografický papier A3 | balenie | 90 | ||
počet kusov v balení | ks | 500 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | µm | 104 | ||
belosť, CIE | % | 146 | ||
opacita | % | 91 | ||
jasnosť (belosť s UV) | % | 98 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- nerecyklovaný | áno |
- papier musí byť vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) | áno |
- formát | A3 |
- farba | biela |
- s garanciou stálosti papiera t.j. bezproblémové archívne použitie, ošetrený proti dvojitému braniu | áno |
3. Kancelársky, xerografický papier A5
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kancelárskeho papiera a obálok vrátane súvisiacich služieb - doprava a vyloženie tovaru na mieste plnenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. |
Enviromentálna charakteristika: papier vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky, xerografický papier A5 | balenie | 420 | ||
počet kusov v balení | ks | 500 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | µm | 104 | ||
belosť, CIE | % | 146 | ||
opacita | % | 91 | ||
jasnosť (belosť s UV) | % | 98 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- nerecyklovaný | áno |
- papier musí byť vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) | áno |
- formát | A5 |
- farba | biela |
- s garanciou stálosti papiera t.j. bezproblémové archívne použitie, ošetrený proti dvojitému braniu | áno |
4. Obálka C6
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kancelárskeho papiera a obálok vrátane súvisiacich služieb - doprava a vyloženie tovaru na mieste plnenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
obálka C6 | ks | 36000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- vyrobená z bezdrevného papiera | áno |
- farba | biela |
- bez okienka | áno |
- lepiaca vrstva | pod odnímateľnou páskou |
5. Obálka C5
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kancelárskeho papiera a obálok vrátane súvisiacich služieb - doprava a vyloženie tovaru na mieste plnenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
obálka C5 | ks | 33000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- vyrobená z bezdrevného papiera | áno |
- farba | biela |
- bez okienka | áno |
- lepiaca vrstva | pod odnímateľnou páskou |
6. Obálka B4
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kancelárskeho papiera a obálok vrátane súvisiacich služieb - doprava a vyloženie tovaru na mieste plnenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
obálka B4 | ks | 7500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- vyrobená z bezdrevného papiera | áno |
- farba | biela |
- bez okienka | áno |
- lepiaca vrstva | pod odnímateľnou páskou |
7. Obálka C5 s doručenkou „do vlastných rúk“ bez opakovaného doručenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kancelárskeho papiera a obálok vrátane súvisiacich služieb - doprava a vyloženie tovaru na mieste plnenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obálka C5 s doručenkou „do vlastných rúk“ bez opakovaného doručenia | ks | 3000 | ||
rozmer | mm | 162x229 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- vyrobená z bezdrevného papiera | áno |
- farba | biela |
- s okienkom, popisom a lichobežníkovou klopou | áno |
- lepiaca vrstva pod odnímateľnou páskou | áno |
8. Obálka B6 s doručenkou „do vlastných rúk“ bez opakovaného doručenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie kancelárskeho papiera a obálok vrátane súvisiacich služieb - doprava a vyloženie tovaru na mieste plnenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách, ktoré budú špecifikované v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obálka B6 s doručenkou „do vlastných rúk“ bez opakovaného doručenia | ks | 3000 | ||
rozmer | mm | 125x176 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- vyrobená z bezdrevného papiera | áno |
- farba | biela |
- s okienkom, popisom a lichobežníkovou klopou | áno |
- lepiaca vrstva pod odnímateľnou páskou | áno |
Názov |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET RÁMCOVEJ DOHODY - DOKLADY |
Na adresu verejného obstarávateľa, víťazný uchádzač najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody predloží: |
List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby/oprávnených osôb víťazného uchádzača zodpovedných za plnenie Rámcovej dohody, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je verejný obstarávateľ oprávnený zasielať čiastkové objednávky a prípadné reklamácie. |
Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu Rámcovej dohody - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v súlade s uzatvorenou Rámcovou dohodou pričom uvedie min. tieto údaje: názov položky predmetu Rámcovej dohody; merná jednotka; predpokladané množstvo na obdobie 12 mesiacov; obchodný názov a výrobca položky; cenu za MJ v EUR bez DPH; cenu celkom v EUR bez DPH; sadzbu DPH v % a cenu celkom v EUR s DPH. |
Cena zahŕňa všetky náklady víťazného uchádzača spojené s realizáciou predmetu Rámcovej dohody vrátane dopravy a vyloženia predmetu Rámcovej dohody na miesto plnenia. |
Aktualizovaný rozpočet predmetu Rámcovej dohody bude doručený víťaznému uchádzačovi na ním zadanú e-mailovú adresu. Následne tento rozpočet víťazný uchádzač vyplní, podpíše a doručí verejnému obstarávateľovi vo formáte excel a pdf. Uvedený rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť Rámcovej dohody. |
Prospektový materiál, resp. technický list jednotlivých položiek, vrátane podrobného popisu každej položky s uvedením údajov deklarujúcich technické a kvalitatívne vlastnosti ponúkaného produktu potvrdzujúce splnenie požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári. |
Vzorky všetkých produktov uvedených v opisnom formulári v počte jedno balenie pre každú položku kancelárskeho, xerografického papiera a v počte jeden kus pre každý položku obálok. Každú vzorku viditeľne označí v súlade s predmetom Rámcovej dohody. Víťazný uchádzač nemá nárok na finančnú náhradu vzoriek ani na ich vrátenie. |
Pre položky č. 1 - Kancelársky, xerografický papier A4, č. 2 - Kancelársky, xerografický papier A3 a č. 3 - Kancelársky, xerografický papier A5 predloží víťazný uchádzač technickú dokumentácia výrobcu (osvedčenie, certifikát, produktový list a pod.) preukazujúci, že ponúkaný produkt spĺňa požadovanú enviromentálnu charakteristiku - papier vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru - oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom). |
Víťazným uchádzačom predložené doklady a vzorky verejný obstarávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa, zašle víťaznému uchádzačovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok, na základe ktorého bude mať víťazný uchádzač oprávnenie na realizáciu predmetu Rámcovej dohody alebo |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa resp. nebudú doručené v stanovenom termíne, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo ukončiť s víťazným dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa. |
Doklady, ktoré verejný obstarávateľ bude požadovať, je víťazný uchádzač povinný predložiť v slovenskom jazyku. |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET RÁMCOVEJ DOHODY |
V zmluvnom vzťahu sa pojem víťazný uchádzač nahrádza pojmom dodávateľ a pojem verejný obstarávateľ sa nahrádza pojmom objednávateľ. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov resp. do momentu vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto Rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Jednotlivé položky predmetu Rámcovej dohody musia byť dodané vždy nové, nepoužité, v originálnom balení, 1. akostnej triedy a musia spĺňať minimálne funkčné a technické špecifikácie a vlastnosti uvedené v opisnom formulári a musia byť totožné s predloženými dokladmi a vzorkami. |
Ak sa v rámcovej dohode uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, respektíve vyššími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň spĺňajú všetky požiadavky stanovené objednávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Rámcovej dohody v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Požaduje sa dodať predmet Rámcovej dohody tak, aby bolo možné pri dodaní skontrolovať množstvo a kvalitu zákazky.Neakceptuje sa dodanie predmetu Rámcovej dohody prostredníctvom kuriéra, v zabalených balíkoch s nepriehľadným balením a možnosťou odkontrolovať len neporušenosť balenia. V spomenutých prípadoch má právo objednávateľ odmietnuť prebratie predmetu Rámcovej dohody, rovnako tak aj v prípade, ak by jednotlivé balenie boli poškodené resp. ak by bol predmet Rámcovej dohody inak znehodnotený. |
Dodávateľ sa zaväzuje že: |
a) predmet Rámcovej dohody dodá do 5 pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak a to v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod., na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa; |
b) zástupcovi objednávateľa najneskôr 1 pracovný deň vopred oznámi predpokladaný čas dodania predmetu Rámcovej dohody; |
c) spolu s predmetom Rámcovej dohody dodá dodací list, ktorý bude obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo Rámcovej dohody, číslo objednávky, cenu za MJ v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, sadzbu DPH v %, cenu celkom v EUR s DPH. |
Dodávateľ bude dodávať objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenia, len na základe doručených písomných čiastkových objednávok podľa skutočných potrieb objednávateľa, pri predpokladanej periodicite vystavovania čiastkových objednávok 1x mesačne, prípadne častejšie podľa potrieb objednávateľa. |
Vystavené čiastkové objednávky na dodanie predmetu Rámcovej dohody bude objednávateľ zasielať dodávateľovi elektronicky prostredníctvom emailu, ktorý uvedie dodávateľ v Liste s kontaktnými údajmi, pričom dodávateľ je povinný takto prijatú objednávku potvrdiť tiež elektronicky emailom na emailovú adresu, z ktorej bola objednávka zaslaná. |
Objednávka sa považuje za záväznú dňom jej potvrdenia zo strany dodávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje zaslanú objednávku potvrdiť najneskôr do 48 hodín od jej doručenia, pričom do tejto lehoty sa nezapočítava čas od piatka 15:00 hod. do pondelka 08:00 hod., a obdobne to platí pred dňom štátneho sviatku alebo dňom pracovného pokoja. Objednávka, ktorá nebola potvrdená podľa predchádzajúcej vety, nepovažuje sa za záväznú a objednávateľ je oprávnený predmet Rámcovej dohody dodaný na základe nezáväznej objednávky odmietnuť prevziať. |
Miesto dodania bude dodávateľovi upresnené. |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET RÁMCOVEJ DOHODY - CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
Dodávateľovi vzniká nárok na zaplatenie ceny na základe riadneho plnenia v súlade s Rámcovou dohodou a vystavenou a potvrdenou objednávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že objednávateľovi bude fakturovať len skutočne dodané množstvo predmetu Rámcovej dohody s uplatnením cien, ktoré sú uvedené v aktualizovanom rozpočte, ktorý je prílohou Rámcovej dohody. |
Objednávateľ preddavky z ceny neposkytuje. |
Dodávateľ bude objednávateľovi vystavovať a zasielať faktúry (ďalej len "elektronické faktúry"). Za elektronické faktúry sa pre účely tejto zmluvy považujú faktúry, opravné doklady k faktúram (dobropisy, ťarchopisy, storná). |
Obe strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. |
Objednávateľ bude uhrádzať dohodnuté ceny dodávateľovi na základe elektronických faktúr vystavených dodávateľom a doručených objednávateľovi za každú jednotlivú objednávku samostatne na emailovú adresu, ktorá bude dodávateľovi upresnená a v kópii na emailovú adresu, z ktorej bola objednávka zaslaná. Podkladom pre vystavenie elektronickej faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a druhu tovaru, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto dodania a vyložením do skladu objednávateľa. |
Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú druhej strane v okamihu zaslania emailovej správy. |
Dodávateľ a objednávateľ vyhlasujú, že postup podľa tejto Rámcovej dohody považujú za dostatočný na to, aby nebolo možné zmeniť obsah žiadnej vystavenej elektronickej faktúry. |
Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami do 4 pracovných dní odo dňa dodania predmetu Rámcovej dohody, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet Rámcovej dohody dodaný. Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, musí obsahovať všetky náležitosti účtovného a daňového dokladu a jej prílohou musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu. Každá faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo objednávky objednávateľa, číslo tejto Rámcovej dohody. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom na číslo účtu uvedeného na faktúre. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom pripísania finančných prostriedkov na účet dodávateľa. |
Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry, resp. faktúry ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. V prípade ak dodávateľ neposkytne zľavu podľa predchádzajúcej vety, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je oprávnený požadovať len také zmeny dohodnutej ceny, ktoré vyplývajú: a) zo zmien daňových predpisov (zmena výšky zákonnej sadzby DPH), b) zo zmien colných predpisov, c) zo zmien legislatívy, upravujúcich rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, ktoré v čase spracovania ponuky nebolo možné predpokladať. O zmene výšky dohodnutej ceny predávajúci informuje kupujúceho. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z ceny nedodaného tovaru s DPH za každý, aj začatý deň omeškania v prípade, že dodávateľ nedodrží zmluvne dohodnutú lehotu dodania, najmenej však vo výške 30,- eur. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla nedodržaním dohodnutého termínu plnenia. |
V prípade ak nekvalita dodaného kancelárskeho, xerografického papiera spôsobí reklamáciu alebo vadu tlačiarne alebo kopírovacieho zariadenia, náklady na opravu tlačiarne alebo kopírovacieho zariadenia znáša dodávateľ predmetu zákazky. |
Opakovaný výskyt závažných nedostatkov - kvalita dodávok, nedodržanie požadovaných parametrov, nedodržanie určeného množstva, nesplnenie termínu dodania predmetu zákazky a pod. bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vzťahy neuvedené v tejto dohode sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
35 106,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2021 08:54
09.04.2021 09:00
09.04.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2021 15:04 - Vstupná ponuka | 35 106,00 | € | Cena bez DPH |
08.04.2021 16:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 017,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: