• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2021 10:15

Detail zákazky Z20216059

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2021 10:15

Základné údaje

Z20216059

OF-233309

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5662976

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46608796

Martin Beseda - BESO

Janka Kráľa 928/44, Bošany, 95618, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

oprava elektrických zariadení

oprava elektrických zariadení

  • 50711000-2 - Opravy a údržba elektrických zariadení budov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. oprava elektrických zariadení a elektrického rozvádzača
Funkcia
V obytnom objekte za účelom zabezpečenia bezpečného odberu elektriny je potrebné vykonať opravu elektrických zariadení a elektrického rozvádzača.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Demontáž elektro prvkov (vypínače, svietidlá, krabice....) súbor 1,00
Montáž a dodávka rozvádzača do 80kW s plnou výzbrojou- R1 ( hl. vypínač 50A-1 ks, ističe 10A-8ks,ističe16A-13ks,prúdový chránič 16 A-5ks) súbor 1,00
Montáž a dodávka zásuvka dvojnásobná pod omietku komplet s krabicou kus 110,00
Montáž a dodávka svietidlo stropné IP20 - 1x svet. zdroj (LED,10-12W,4000K/18SMD,240V) kus 15,00
Montáž a dodávka svietidlo stropné IP20 - 1x svet. zdroj (LED,15-18W,4000K/18SMD,240V) kus 60,00
Montáž a dodávka svietidlo vonkajšie nástenné LED 10W, 4000K/240V kus 10,00
Montáž a dodávka vypínač lustrový pod omietku kus 15,00
Montáž a dodávka vypínač striedavý pod omietku kus 5,00
Montáž a dodávka vypínač krížový pod omietku kus 15,00
Demontáž, káblov CYKY m 800,00
Montáž, kábel Cu 750V voľne uložený CYKY 3x1,5 m 800,00
MAT - Kábel Cu 750V : CYKY-J 3x1,5 m 800,00
Montáž, kábel Cu 750V voľne uložený CYKY 3x2,5 m 500,00
MAT - Kábel Cu 750V : CYKY-J 3x2,5 m 500,00
Montáž a dodávka ochrannej lišty L dvojkomorová 10x5cm m 750,00
Ostatné elektroinštalačné práce-vŕtanie, drážkovanie.... hod. 3,00
murárske práce - štemovanie, vŕtanie drážkovanie m3 4,00
Maľba zo zmesí tekut. 1 far. Dvojnás m2 200,00
Revízia elektro a vypracovanie správy hod. 2,00
Presun hmôt , odvoz odpadu a uloženie na skládku súbor 1,00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Dodávateľ predloží objednávateľovi aktuálny rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo podľa uvedenej technickej špecifikácie.
Dodávateľ použije nový doposiaľ nepoužitý tovar.
Dielo bude možné realizovať v pracovné dni v pracovnom čase od 6,00 do 14,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorazového povolenia.
Dodávateľ nie je v omeškaní s termínom vykonania diela, pokiaľ mu vo vykonávaní diela bránili okolnosti na strane objednávateľa.
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 60 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 60 dní, zmluvné strany sa zaväzujú zúčastniť rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti.
V prípade vyššej moci zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. Ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.
Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál.
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo až po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Fakturačné údaje budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenie - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch výtlačkoch do 15 dní po vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Záručná doba riadne vykonaného diela je 36 mesiacov a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela bez vád a nedorobkov. Plynutie záručnej doby sa preruší dňom uplatnenia práva objednávateľa na odstránenie vád doručením písomnej reklamácie dodávateľovi a znovu začína plynúť dňom vybavenia reklamácie. Na dodaný tovar pri vykonávaní diela sa vzťahuje záručná doba daná výrobcom, ak je dlhšia ako záručná doba za dielo.
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie na montáž a odborné prehliadky a odborné skúšky na vyhradených technických zariadení (ďalej " VTZ") elektrických vydané oprávnenou organizáciou podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci na firmu a zároveň platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ elektrických v rozsahu v § 24 – revízny technik, Vyhlášky č. 508/ 2009 Z. z. vydané na osobu. Požadované Oprávnenie a Osvedčenie predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Ak je dodávateľ živnostník musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti i vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci na prácu na VTZ elektrických v rozsahu § 24 – revízny technik, Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR. Toto Osvedčenie predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na VTZ na pracoviskách objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom).
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa.
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok.
Miesto vykonania diela: Zemianske Kostoľany
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce v celom rozsahu tejto zmluvy.
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verenom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou , Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

15.04.2021 06:00 — 11.06.2021 14:00

1,00 celok

9 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.03.2021 10:39

07.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 434
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2021 16:31 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena s DPH
07.04.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 8 460,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS