• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 10:50

Detail zákazky Z20216053

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 10:50

Základné údaje

Z20216053

OF-233173

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5670125

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

31424953

Agentúra HARMONY v.o.s.

Piaristická 1, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup imunochromatografických platničkových skríningových testov na testovanie prítomnosti drog v moči a na stanovenie návykových látok v sére, plazme a krvi

diagnostika, test, skríning, diagnostický materiál

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup imunochromatografických platničkových skríningových testov
Funkcia
1.Pre jednotlivé druhy imunochromatografických testov jednoparametrových v moči sa požadujú testy/platničky - kazetky, ktoré musia byť označené požadovaným parametrom na obale a samotnom teste, aby nemohlo dôjsť k zámene. Požaduje sa aj vyznačenie citlivosť testu (cut-off) na obale každého testu, aby nemohlo dôjsť k zámene. Testy musia byť zabalené samostatne. Súčasťou testu je aj pribalené kvapkadlo pre vzorku.
2. Imunochromatografické testy jednoparametrové v sére, plazme a plnej krvi musia byť použiteľné pre sérum, plazmu a krv. Pre jednotlivé druhy testov sa požadujú testy/platničky – kazetky, ktoré musia byť označené požadovaným parametrom na obale a samotnom teste, aby nemohlo dôjsť k zámene. Požaduje sa aj vyznačenie citlivosť testu (cut-off) na obale každého testu, aby nemohlo dôjsť k zámene.
2a. Požaduje sa aj vyznačenie citlivosť testu (cut-off) na obale každého testu, aby nemohlo dôjsť k zámene. Testy musia byť zabalené samostatne. Súčasťou testu musia byť aj heparizované odberové kapiláry pre presný odber a dávkovač pre odberovú kapiláru, pre presné nanesenie vzorky v požadovanom objeme, prípadne pribalené kvapkadlo pre vzorku. Testovanie vzoriek séra, plazmy a krvi vylučuje použitie pufru/tlmiaceho roztoku, pre elimináciu riedenia vzoriek na hranici citlivosti testu (cut-off) (ďalej spolu len ako „testy“).
2b. Technická špecifikácia predmetu zákazky ohľadom cut-off hodnoty multiparametrových imunochromatografických testov pre moč (MULTI10, MULTI6) a sérum/plazmu/krv (MULTI10, MULTI5) sú zhodné s technickou špecifikáciou jednoparametrových imunochromatografickych testov pre moč a sérum/plazmu/krv.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Imunochromatografické platničkové skríningové testy na testovanie prítomnosti drog v moči: mesiac 12
1. AMP/ Amfetamíny, Cut-off (ng/ml) 1000 ks 460
2.BAR/ Barbituráty, Cut-off (ng/ml) 300 ks 640
3.BZD/ Benzodiazepiny, Cut-off (ng/ml) 300 ks 760
4.COC/ Kokaín, Cut-off (ng/ml) 300 ks 430
5. MTD/ Metadon, Cut-off (ng/ml) 300 ks 410
6. MET/ Metamfetamíny, Cut-off (ng/ml) 1000 ks 435
7. OPI/ Opiáty, Cut-off (ng/ml) 300 ks 435
8. PCP/ Fencyklidíny, Cut-off (ng/ml) 25 ks 100
9. TCA/ Tricyklické antidepresíva, Cut-off (ng/ml) 1000 ks 520
10. THC/Tetrahydrokanabinol, Cut-off (ng/ml) 50 ks 635
11. MDMA/ Ecstasy, Cut-off (ng/ml) 500 ks 740
12. Multi6: Amfetamíny, Benzodiazepíny, Kokaín, Metamfetamíny, Opiáty, THC ks 625
13. Multi 10: Amfetamíny, Barbituráty, Benzodiazepíny, Kokaín, Metadon, Metamfetamíny, Opiáty, Fencyklidíny, THC, Tricyklické antidepresíva ks 700
14. Multi 10: Amfetamíny, Barbituráty, Benzodiazepíny, Kokaín, Metadon, Metamfetamíny, Opiáty, MDMA (Extáza), THC, Tricyklické antidepresíva ks 1245
15. KET/ Ketamín, Cut-off 1000 ng/ml ks 260
16. FTL/ Fentanyl (FYL), Cut-off 10 ng/ml ks 380
17. TRA/ Tramadol, Cut-off 100 ng/ml ks 300
18. K2-Spice/ Syntetické kanabinoidy (JWH-073 a JWH-018), Cut-off 50 ng/ml ks 260
19. LSD, Cut-off 10 ng/ml ks 60
20. ETG/Ethyglucuronide, Cut-off 500 ng/ml ks 50
21. BUP/Buprenorfin, Cut-off 10 ng/ml ks 50
Imunochromatografické platničkové skríningové testy na stanovenie návykových látok v sére, plazme a krvi: mesiac 12
22. AMP/Amfetamíny, Cut-off 50 ng/ml ks 405
23. BAR/Barbituráty, Cut-off 100 ng/ml ks 385
24. BZD/ Benzodiazepiny, Cut-off 100 ng/ml ks 752
25. COC/ Kokaín, Cut-off 50 ng/ml ks 295
26. MTD/ Metadon, Cut-off 50 ng/ml ks 505
27. MET/ Metamfetamíny, Cut-off 50 ng/ml ks 555
28. OPI/ Opiáty, Cut-off 40 ng/ml ks 447
29. TCA/ Tricyklické antidepresíva, Cut-off 300 ng/ml ks 445
30. THC/Tetrahydrokanabinol, Cut-off 12 ng/ml ks 715
31. MDMA/ Ecstasy, Cut-off 50 ng/ml ks 684
32. FYL/ Fentanyl, Cut-off 10 ng/ml ks 180
33. KET/ Ketamín, Cut-off 50 ng/ml ks 180
34. TML/tramadol (Tramal), Cut-off 100 ng/ml ks 210
35. PCP/Fencyklidíny , Cut-off 25 ng/ml ks 60
36. Multi 10: Amfetamíny, Metamfetamíny, MDMA (extáza), Kokaín, Metadon, Opiáty, Tetrahydrocannabinol (THC), Barbituráty, Benzodiazepíny, Tricyklické antidepresíva ks 28
37. Multi 5: Benzodiazepíny, Kokaín, Metamfetamíny, Opiáty, THC ks 28
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto rámcovej dohody je dodanie imunochromatografických platničkových skríningových testov na testovanie prítomnosti drog v moči a imunochromatografických platničkových skríningových testov na stanovenie návykových látok v sére, plazme a krvi, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy.
2. Adresy miest dodania testov (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Martin, Žilina, Poprad, Košice, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Miesto dodania kontrolných vzoriek imunochromatografických testov je pracovisko objednávateľa v Bratislave.
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi testy, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktoré vyhovujú platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať testy v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie testov v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodané testy budú spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a budú zodpovedať zadanej funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy vrátane požadovaného označenia, tak aby nedošlo k prípadnej zámene neoznačených testov, čo by spôsobilo nesprávnu diagnostiku u pacientov.
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať len testy nové, nevystavované, nepoužívané, zodpovedajúce požiadavkám objednávateľa, s dostatočnou expiračnou dobou. Dodávateľ sa zaväzuje, že expirácia testov v čase dodania testov bude minimálne 12 mesiacov odo dňa dodania testu objednávateľovi.
6. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody bezplatne kontrolné vzorky imunochromatografických testov a bezplatné vzorky kontrolného materiálu pre vyšetrované matrice pre možnosť manuálneho overenia kvality imunochromatografických testov meranej ich citlivosťou a pre porovnanie výsledkov s platnými normami a detekčnými limitmi a to konkrétne 2 ks kontrolnej vzorky imunochromatografického testu (2 ks močového testu – z toho 1 ks pre overenie pozitivity močového testu, 1 ks pre overenie negativity močového testu,
6a)2 ks krvného testu – z toho 1 ks pre overenie pozitivity krvného testu, 1 ks pre overenie negativity krvného testu) z každého jednotlivého požadovaného parametra podľa technickej špecifikácie s dostatočnou expiračnou dobou.Z toho kontrolný materiál pre moč musí obsahovať: •1 ks originálneho balenia pozitívneho kontrolného materiálu pre moč(s koncentráciou minimálne 2 násobok hraničnej hodnoty cut off imunochromatografického testu podľa technickej špecifikácie),s obsahom minimálne nasledovných substancií v pozitívnom kontrolnom materiály pre moč: AMP/BAR/BZD/COC/MTD/MET/OPI/PCP/TCA/THC/MDMA
6b)• 1 ks originálneho balenia pozitívneho kontrolného materiálu pre dostupné syntetické kanabinoidy pre moč s koncentráciou dostupných syntetických kanabinoidov v pozitívnom kontrolnom materiály pre moč rovnou alebo väčšou ako je hraničná hodnota cut off imunochromatografického testu podľa technickej špecifikácie,• 1 ks originálneho balenia pozitívneho kontrolného materiálu pre moč s obsahom minimálne nasledovných testovaných substancií v pozitívnom kontrolnom materiály pre moč:
6c)FTL(FYL)/TRA, a to s koncentráciou uvedených minimálnych testovaných substancií v pozitívnom kontrolnom materiály pre moč rovnou alebo väčšou ako je hraničná hodnota cut off imunochromatografického testu podľa technickej špecifikácie,• 1ks originálneho balenia negatívneho kontrolného materiálu pre moč (t.j. bez obsahu testovaných látok, resp. testovaných substancií),
6d)Z toho kontrolný materiál pre sérum (alebo plazmu alebo krv) musí obsahovať:• 1 ks originálneho balenia pozitívneho kontrolného materiálu pre sérum (alebo plazmu alebo krv) s obsahom minimálne nasledovných testovaných substancií v pozitívnom kontrolnom materiály pre sérum (alebo plazmu alebo krv): AMP/COC/OPI/MDMA/MET/THC/FYL/TML, a to s koncentráciou uvedených minimálnych testovaných substancií v pozitívnom kontrolnom materiály pre sérum (alebo plazmu alebo krv) rovnou alebo väčšou ako je hraničná hodnota cut off imunochromatografického testu podľa technickej špecifikácie
6e)• 1ks originálneho balenia negatívneho kontrolného materiálu pre sérum (alebo plazmu alebo krv – t.j. bez obsahu testovaných látok, resp. testovaných substancií).
6f) Dodávateľ je povinný doručiť aj kontrolné vzorky imunochromatografických testov pre multiparametrové testy v počte 2 ks, a to len pre Multi 10 (položku 13., 14. a 36. technickej špecifikácie predmetu zmluvy) za účelom manuálneho overenia ich kvality (pozitivity a negativity imunochromatografického testu). V prípade nedodania kontrolných vzoriek imunochromatografického testov alebo nedodania kontrolných vzoriek imunochromatografického testov podľa požiadaviek objednávateľa, si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody.
7. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi nasledovné doklady súčasne pri každom dodaní testov a kontrolných vzoriek imunochromatografického testov:a) certifikát CE (deklarácia konformity) vydaný ku každému jednotlivému testu alebo skupine testov zaradených do ponuky v slovenskom jazyku alebo jeho úradný preklad do jazyka slovenského,b) certifikát kvality/analýzy ku každej dodanej šarži testov, pre overenie integrity, vedenie záznamov a plnenie akreditačných kritérií v slovenskom alebo anglickom jazyku,
7a)c) príbalový leták (návod na použitie) v aktuálne platnej verzii pre každé balenie testov v slovenskom jazyku,d) dodávateľom podpísaný dokument, kde podľa svojej ponuky uvedie pre každý jednotlivý test: výrobcu testu, presný názov testu, citlivosť testu (cut-off) a čas jeho odčítateľnosti,e) iné doklady, týkajúce sa testov a to bez zbytočného odkladu od doručenia požiadavky objednávateľa. (ďalej len „doklady“).
8. Nepredloženie ktoréhokoľvek objednávateľom požadovaného dokladu bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody pri nepredložení ktoréhokoľvek objednávateľom požadovaného dokladu.
9. V prípade, že výroba požadovaného testu bude ukončená, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi modifikovaný test rovnakého druhu, zodpovedajúci požiadavkám uvedených v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu zmluvy a osobitných požiadavkách na plnenie, pri dodržaní cien uvedených v rámcovej dohode.
10. Predmet rámcovej dohody dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody na základe doručenej objednávky, a to vždy najneskôr do 10 kalendárnych dní od dňa doručenia objednávky dodávateľovi. V prípade mimoriadnych objednávok je dodávateľ povinný dodať testy do 5 kalendárnych dní od doručenia mimoriadnej objednávky, ktorá bude objednávateľom ako mimoriadna označená.
11. Objednávateľ je povinný zaslať objednávku dodávateľovi poštou alebo e-mailom. Objednávka bude obsahovať minimálne nasledovné položky: názov a typové označenie konkrétneho druhu objednávaných testov, množstvo objednaných testov, termín dodania, cenu testov, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu pre prevzatie testov spolu s číslom telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať testy podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu testov.
12. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od objednávateľa, potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky spôsobom, akým bola objednávka doručená dodávateľovi. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania testov, rešpektujúc lehoty uvedené v bode 10 osobitných požiadaviek na plnenie. Objednávka sa považuje dodávateľom za akceptovanú aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety.
13. Kúpna cena jednotlivých testov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody s názvom: „Cenová špecifikácia (jednotkové ceny testov)“. Kúpna cena jednotlivých testov bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH.
13a)Kúpna cena jednotlivých testov zahŕňa dopravu, nakládku a vykládku testov v mieste dodania uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“).
14. Celková cena za dodanie testov počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú (maximálnu) kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“ alebo „finančný limit“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok testov počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
15. Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu testov počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
16. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke testov a kontrolných vzoriek testov skontrolovať testy a ich integritu podľa informácií uvedených v prehlásení dodávateľa, funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy, príbalovej informácii poskytnutej dodávateľom. V prípade dodávky testov nezodpovedajúcich požiadavkám podľa rámcovej dohody, je objednávateľ oprávnený za tieto testy neuhradiť kúpnu cenu.
16a)V prípade, že objednávateľ zistí nesúlad dodaných testov s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode, resp. zistí ich poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodané testy, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nové testy, spĺňajúce kritériá podľa rámcovej dohody a príslušných noriem a to v dodatočnej lehote určenej objednávateľom.
17. V prípade dodania testov, ktoré nebudú vykazovať vady a budú v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí ich prevzatie podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry.
18. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä popis a množstvo testov, čitateľné mená a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia testov. Za objednávateľa bude poverený preberajúci zamestnanec uvedený na objednávke.
19. Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať testy v rozsahu a spôsobom obvyklým pre ich použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle technických a prevádzkových špecifikácií. Nebezpečenstvo škody na testoch prechádza na objednávateľa po prevzatí testov v zmysle príslušnej objednávky, t. j. po podpísaní dodacieho listu.
20. Faktúru za dodané testy vystaví dodávateľ do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, najneskôr však do 15 kalendárnych dní odo dňa ukončenia kalendárneho mesiaca, v ktorom boli testy odovzdané objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál podpísaného dodacieho listu.
21. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi technickú a aplikačnú podporu do 48 hod. od nahlásenia technického problému dodávateľovi.
22. Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí primeranú skladovú dostupnosť z každého testu pre potreby plnenia mimoriadnych objednávok objednávateľa.
23. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa.
24. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať.
25. Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, rámcová dohoda sa považuje za vyčerpanú aj v prípade, ak zostatok nevyčerpanej celkovej kúpnej ceny je menší ako 1 eur bez DPH; ustanovenie bodu 24 sa použije primerane.
26. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou.
27. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

12,00 mesiac

64 564,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.03.2021 09:45

09.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2021 14:57 - Vstupná ponuka 64 563,40 € Cena s DPH
08.04.2021 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 64 563,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS