00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
46101381
Green Technologies Slovakia s. r. o.
Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK
OOPP - respirátory FFP2 a FFP 3 bez výdychového ventilu
respirátory, OOPP, FFP2, FFP 3
Tovar, Služba
1. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu
|
|
---|---|
Funkcia |
filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 15000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľkosť | univerzálna |
materiál | zhotovená z filtračného materiálu |
materiál | tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa |
materiál | pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie |
pri pohybe hlavy | poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia |
zorné pole | musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy |
uchytenie | s gumičkami na uchytenie okolo uší alebo gumičkami resp. nastaviteľnými pásikmi na uchytenie okolo hlavy, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe |
použitie | jednorazové |
označenie triedy | musí byť priamo na výrobku: FFP2 NR |
balenie | hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku |
balenie | musí obsahovať návod na obsluhu masky v slovenskom jazyku |
balenie | najmenšie obchodné balenie musí obsahovať od 1 do 20 kusov |
norma | vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001 |
označenie | označenie normou EN 149+A1: 2001 musí byť priamo na výrobku |
označenie | označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (musí byť priamo na výrobku) |
2. Respirátor FFP3 bez výdychového ventilu
|
|
---|---|
Funkcia |
filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Respirátor FFP3 bez výdychového ventilu- Množstvo | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľkosť | univerzálna |
materiál | zhotovená z filtračného materiálu, tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a úst a pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie |
pri pohybe hlavy | poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia |
zorné pole | musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy |
uchytenie | s gumičkami na uchytenie okolo uší alebo gumičkami resp. nastaviteľnými pásikmi na uchytenie okolo hlavy, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe |
použitie | jednorazové |
označenie triedy | musí byť priamo na výrobku: FFP3 NR |
balenie | musí obsahovať návod na obsluhu masky v slovenskom jazyku |
balenie | najmenšie obchodné balenie môže obsahovať od 1 do 30 kusov |
norma | vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001 |
označenie | označenie normou EN 149+A1: 2001 musí byť priamo na výrobku, označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (musí byť priamo na výrobku) |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa za podmienok stanovených touto zmluvou a v súlade s opisom predmetu zmluvy, dodať jednorázovo, v požadovanom množstve, respirátory typu FFP2 a FFP3. |
1.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstrávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané plnenie spĺňa užitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky , ktoré sú navyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté plnenie spĺňa požadované technické vlastnosti a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu ako je uvedené v technickej špeicifikácii predmetu zákazy. |
2. POŽIADAVKY NA PLNENIE |
2.1 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
a) kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa |
b) cenovú kalkuláciu vychádzajúcu z celkovej ceny plnenia a počtu jednotlivých položiek. V cenovej kalkulácii pre jednotlivé položky uvedie: obchodný názov, označenie typu respirátora, jednotkové ceny v Eur bez DPH, jednotkové ceny v Eur s DPH, cenu celkom v Eur bez DPH, cenu celkom v Eur s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku 4 Zmluvy. |
c) dokumentáciu potvrdzujúcu, že navrhované typy respirátorov sú určené pre europský trh s označením značky CE + číslom notifikovanej osoby (musí byť praimo na výrobku) a spĺňajú normu EN 149+A1: 2001. Vyhlásenie o zhode, kde musí byť respirátor zaradený ako OOPP podľa nariadenia EÚ 426/2016. |
2.2 Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie predmetu zmluvy v pracovných dňoch v jeho prevádzkovej dobe |
2.3 Dodanie predmetu zmluvy bude realizované najneskôr do 7 dní od dňa účinnosti zmluvy. |
2.4 Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru |
2.5. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak tovar nespĺňa kvalitatívne a kvantitatívne požiadavky. |
3. MIESTO PLNENIA |
3.1. Miestom plnenia je Bratislava |
4. CENA |
4.1. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru a poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
4.2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené splnením predmetu zmluvy uvedeného v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy" ako aj v časti"Osobitné požiadavky na plnenie" (doprava, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
5. FAKTURÁCIA |
5.1. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude/ú faktúra/y vystavená/é dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
5.2. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení a jej prílohou musia byť kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v mieste plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. (napr. e-mailová komunikácia). V prípade, ak faktúra nebude obsahovať uvedené náležitosti, alebo požadované prílohy, má objednávateľ právo vrátiť faktúru do 5 pracovných dní od jej doručenia dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie. |
5.3. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť doručením opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
5.4. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu položky v eur bez DPH, celkovú cenu položky v eur bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu položky zaokrúhlenú max. na dve desatinné miesta. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je preberací protokol alebo dodací list podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
5.5. Platby za plnenie sa požaduje realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom objednávateľovi, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
5.6. Faktúra je splatná do 14 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
6. PORUŠENIE ZMLUVY |
6.1 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie (OPNP), toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, s výnimkou ustanovení uvedených v bode 5. Fakturácia |
6.2. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, t. j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy. Ak dodávateľ dodáva tovar v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zmluvy alebo nedodáva tovar a neposkytuje služby vôbec. |
7. ZÁNIK ZMLUVY |
7.1 písomnou dohodou zmluvných strán, |
7.2 odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa |
7.3 podľa aktuálne platných a účinných Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
7.4 Zmluvné strany sa dohodli, že porušenie zmluvných povinností označených za podstatné, zakladá oprávnenie odstúpiť od tejto zmluvy podľa § 344 a nasl. Obchodného zákonníka tej strane, ktorá je porušením zmluvných povinností dotknutá. |
7.5 Účinky odstúpenia od zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strany. |
7.6 Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán s výnimkou nároku na náhradu škody a zmluvnej pokuty. |
7.7 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, objednávateľ vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, t. j. vystaví referenciu s neuspokojivým hodnotením. |
8. ĎALŠIE USTANOVENIA |
8.1 Žiadna zo zmluvných strán nie je oprávnená svoju pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy postúpiť inému. Práva a povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy nemožno bez súhlasu druhej zmluvnej strany previesť na tretiu osobu |
8.2. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zmluvy. |
8.3. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
8.4 Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.04.2021 10:00 — 30.04.2021 15:00
1,00 celok
10 338,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2021 17:12
23.04.2021 10:00
23.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2021 17:15 - Vstupná ponuka | 10 338,00 | € | Cena s DPH |
23.04.2021 06:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 990,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: